Найкращі привітання з днем народження дядька від племінниці, племінника


Найкращі привітання з днем народження дядька від племінниці, племінника

Дядечко рідний, чудовий прийми від нас найщиріші від чистого серця привітання. Бажаємо успіху в справах на роботі, великих премій, високих нагород. Нехай будинки оточують рідні турботою і теплом. Ти впевнений, міцний, енергійний чоловік. Щастя, здоров'я, шани і поваги, тобі.

***

Сьогодні я вітаю свого улюбленого дядька, який зробив моє дитинство яскравим і безтурботним пригодою. Ти був завжди поруч, придумував різні ігри, навчав мене дружити, піклуватися про молодших і не давати в образу слабких. Завдяки тобі з мене виріс справжній чоловік. Я пишаюся таким учителем, як ти.

***

Дорогий мій дядько, від всього серця вітаю тебе з днем народження! Сьогодні твій племінник дарує тобі найщиріші побажання . Бажаю в цей день народження, щоб ти втілив усі свої мрії! Щоб була найуспішнішим, шанованим і коханим. Не забувай, що ти посланий у цей світ невипадково, бажаємо тобі виконати своє призначення в житті!

***

Сьогодні вітаю з днем народження чесного, доброго, щирого, веселого, розумного людини — мого дядька! Бажаю тобі здоров'я, благополуччя, успіху, поваги і визнання, радості, щастя, любові. Нехай тебе оточують вірні і люблячі люди, нехай життя твоє буде сповнена позитивних емоцій. З днем народження!

***

У цей день я бажаю, щоб доля піднесла тобі багато своїх подарунків: кар'єрного процвітання, удачі, достатку, великої любові, дружби, вірності й добра!

***

Вітаю Вас, дядьку, з чудовим Днем вашого Народження! Що я можу Вам побажати!? Звичайно, міцного здоров'я, здійснення всіх бажань; любові, яка змусить Вас полетіти до мрій. І, звичайно, бажаю дивного і незрозумілого виконання бажань і мрій! Будьте щасливі!

***

Дядько, я від щирого серця вітаю тебе з днем народження. Бажаю, щоб правда завжди була на твоєму боці, щоб ніколи не страждала твоя душа, і не мучилося серце. Будь успішним у діяльності, щасливий за життя і ніким непереможний.

***

На кожному перехресті вибирати тільки ті напрямки, які призводять до карколомних успіхів. Створювати алею слави, всіяну відбитками твоїх п'ят. Прожити життя так, щоб племінники могли пишатися своїм дядьком самих чесних правил. З днем народження, дорогий!

***

З днем народження, мій дорогий дядько. Нехай гучною буде успіх, феєрична перемога, незмінною удача. Бажаю тобі, дядьку, злітати високо, але не падати, йти вперед і не повертатися назад, завжди впевнено йти до своїх цілей і ніколи не падати духом.

***

Дорогою дядько, дозволь мені привітати тебе з Днем Народження! Що ж тобі побажати?! Звичайно ж, всього самого хорошого і доброго. Ти для мене рідна людина, і це багато значить! Нехай у твоєму житті буде тепло, світло і затишно. Успіхи в справах, нехай тебе не залишають, щоб доля не була до тебе сувора, нехай вона тебе не ображає. Щоб все задумане здійснювалося. І, звичайно ж, мені хочеться тебе подякувати, подякувати за те, що ти завжди старанно брав участь в моєму виховання, і завжди спрямовував на правильний шлях. Дякую за мудрі поради, за те, що ти є, велике тобі спасибі! З святом і всього самого найкращого!

***

Дядечко, з днем народження! Цей День наповнюється радістю, сяє сонце, тільки тому, що ти сьогодні народився. Я, як племінниця, з упевненістю кажу, що ти найкращий дядько, самий турботливий і ще дуже хороший друг. Бажаю, щоб тобі в житті все вдавалося, і на шляху твоєму менше було перешкод.

***

Мій дорогий і улюблений дядько, від усього серця хочу привітати тебе з Днем народження! Ти дуже близька для мене людина, з яким ми раніше багато часу проводили разом. Зараз, в силу певних обставин, нам не так часто вдається бачитися, але я все одно вважаю тебе одним із самих близьких для мене людей. В цей чудовий день я хочу побажати всього самого найкращого: щастя, здоров'я, любові і удачі у всьому. Нехай всі твої численні плани реалізуються, а результати не змусять себе довго чекати. Спасибі тобі за постійну підтримку, за допомогу в реалізації моїх планів і ідей. Нехай у твоєму житті буде так, як ти хочеш. Зі святом, дорогий дядьку! Я вірю, що ми ще почуємо про тебе, як про успішну людину.

***

Нехай, дядько, в день народження твій тобою керує чудовий настрій, радість і веселощі. Бажаю в житті більше перемог і менше розчарувань, нехай буде багато у тебе яскравих і барвистих буднів, а будь-яка проблема перетворюється в дрібниця. Будь здоровим, міцним, сильним, мужнім, але в той же час щирим, добрим, добродушною людиною! Щастя тобі і любові.

***

Дядько! я бажаю вам ніколи не сумувати! Щоб кожен день був наповнений радісними емоціями і теплом! Адже ви дуже добра і щира людина! Вся ваша турбота відчувається миттєво! Нехай ваше життя буде такою невичерпною, як джерельний струмок! З днем народження!

***

В цей день народження хотілося б побажати моєму дядькові прожити ще як мінімум стільки ж років, скільки вже прожито. Нехай кожен новий день приносить якісь приємні дрібниці і несподіванки в твоє життя! Бажаю тобі стільки онуків, скільки зірочок на небі. Всього найкращого!

***

Милий мій дядечко, нехай в твій день народження яскраво світить сонце, хай чудовим і піднесеним буде твій настрій. Бажаю завжди йти вперед по життю, легко брати будь-які висоти, зберегти на довгі роки позитивний настрій, почуття гумору і вміння бачити у всьому, що відбувається тільки хороше.

***

Серед пустель і доріг, серед екзотичних країн з дурманящими пахощами рідкісних спецій і томного медового жасмину твоє серце буде сповнене безліччю любов близьких тобі людей, які зробили для тебе багато. Нехай у неї буде багато незвичайних пригод і яскравих снів, які дадуть тобі свободу і любов, а так само вбереже тебе від бід на твоєму життєвому шляху. Нехай літо і сонце подарують тобі море незабутніх пригод, ніжності і любові, а так само радості, натхнення і удачі. Щоб ти завжди ділився своїми враженнями з друзями та подругами, радував своїх близьких своїми перемогами і завжди не втрачав оптимізму і почуття гумору, тому, що вони стали просто твоєю візитною карткою. Нехай радість не зникне ніколи і нікуди з твого життя. Так тримати!

***

В день твого народження мені так хочеться вигукнути: «Розплющ двері в світ своїми плечима, завоюй його своєю посмішкою, і нехай луг твоєму житті буде завжди квітучим та зеленим!»

***

Бажаю улюбленого дядька успіху, безмірної удачі, людяності, нехай праця приносить лише багатство і цілі грона золотих монет, бажаю тобі, щоб крутилася голова від щастя, щоб частіше посміхався і радів життю, щоб весь світ сяяв всіма барвами веселки! З днем народження, наш милий, нехай тіло твоє наповнить богатирська сила і здоров'я! Племінник.

***

Дорогою дядько, ось і прийшов ваш день народження. В цей день ми збираємося за великим сімейним столом. Кожен говорить на вашу честь найніжніші слова. Я теж хочу внести свою лепту. Нехай у вашому житті буде безхмарне небо і на горизонті величезне щастя і любов.

***

Сьогодні я вітаючи дядька з днем народження, і, як і всі люблять його люди, бажаю моєму дядькові щастя і благополуччя! Хай щастя просто оселиться в його будинку вірним псом, не пускає на поріг прикрості, але виляє хвостом удачі та достатку! Нехай всі мрії стануть реальністю, а коло вірних друзів стане ширше!

***

Мій чудовий дядько, я вітаю тебе з днем народження. Бажаю ніколи не втрачати істинного сенсу життя, кожен день зустрічати з високим прагненням і стимулом до успіху, кожну хвилину проживати з почуттями любові і відчуттями щастя.

***

Дядечкові в день народження хочу сказати спасибі за активну участь у моєму вихованні, за мудрі поради, що допомагали мені йти вірним шляхом, за те, що не нарікав на мене, коли я мріяв, та й просто за те, що він є і завжди поруч! Я вітаю тебе і бажаю довгих кращих років, здоров'я і бадьорості! Нехай у твоєму житті панують любов, вірність друзів і увага близьких людей!

***

З днем народження, дядечко мій дорогий. Я так рада, що є у мене ти, такий-чудовий, до мене завжди уважний. Хочу, щоб здоровий ти був і довго-довго на світі жив, щоб радувало все навколо, адже ти не просто дядько, ти мені як друг. Всіх благ я тобі бажаю і міцно-міцно обіймаю.

***

Рідний і улюблений мій дядечко вітаю тебе з днем народження! Нехай твої будні ніколи не будуть сірими і похмурими, нехай кожен ранок сонячний промінь приносить тобі гарний настрій, а твій новий день не схожий на попередній. Будь життєрадісним, бадьорим і здоровим!

***

Вітаючи тебе, дядько, з днем народження, я зобов'язана сказати, що ти самий щирий і добрий чоловік. Ти даруєш тепло і радість людям. У дитинстві і зараз ти залишаєшся кращою дядьком для мене. Я хочу, щоб наша дружба була вічною. Бажаю тобі міцного здоров'я, більше посмішок і приємних днів в твоєму житті.

***

Як іноді буває складно подолати деякі життєві ситуації, і постаратися вийти з них без проблем. У будь-якому випадку треба прилаштовувати чимало зусиль, щоб це все вийшло. І сьогодні, коли кожен намагається отримати від життя все, мені хочеться сказати своєму дядькові про те, щоб він вступав по совісті, нехай це і буде важким. Тобі сьогодні ставати на цілий рік більше, і ти вже не молодшаєш. Ось чому потрібно задуматися про своє майбутнє. Сьогодні постарайся відчути всю ту любов, яка тебе оточувати. Постарайся насолодитися всім, що буде в цьому житті. Нехай це зовсім не просто, але ж впадати у відчай зовсім не потрібно. З будь-якої ситуації можна знайти вихід, головне, постаратися. І наостанок, коли часу зовсім не залишається, я просто пораджу тобі бути людиною, яка не буде соромитися ніяких своїх вчинків і дій.

***

Життя іноді буває занадто складною для того, щоб бути щасливим. Але, навіть в таких ситуаціях дуже важливо залишатися до самого кінця хорошою людиною, який буде радіти всьому, що його буде оточувати. Зараз, коли ми зібралися в домі мого дядька, всі ми будемо його вітати з іменинами. Так як це свято було його улюбленим з самого дитинства, я знаю кілька смішних моментів. Але, зараз, коли минуло чимало, можна сказати тільки те, що він раніше так само сильно любить отримувати подарунки. І зараз, коли часу залишилося не так і багато, я просто хочу побажати тобі всього найкращого. Знайти те, що в житті тобі буде потрібно більше всього. І пам'ятай про те, що також може виявитися важливим. І щоб не траплялося, ніколи не сумуй. Тому що знайти вихід можна з будь-якої ситуації, нехай він і не буде сильно приємний.

***

Дядько мій дорогий, ти не тільки чесних правил, а також принципів, засад та інших чеснот. У день народження хочеться побажати якнайшвидшого виконання бажань, постановки нових цілей, енергії для реалізації цих завдань. Будь щасливий, щасливий, здоровий і впевнений у прийдешньому дні. Вітаю, рідний мій!

***

Дядько, з днем народження! Здоров'я, достатку, успіхів, везіння, нових перспектив, хороших друзів, улюблених поруч, веселих відпусток тобі. Ти — найкращий дядько на світі!

***

Джерело: wordsguru.co.ua

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Найкращі привітання з днем народження колезі чоловікові, хлопцю, дівчині, жінці

Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові в прозі, українською мовою

Привітання з днем народження дочки від тата, мами своїми словами, в прозі, українською мовою