Привітання з днем народження дідуся від внучки, онука своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження дідуся від внучки, онука своїми словами, українською мовою

Дідусь, вітаю тебе з днем народження! Наш невичерпне джерело мудрості, нехай твоє здоров'я буде міцним, а життя — нескінченними! Бажаю тобі частіше посміхатися, більше радіти і міцніше спати.

***

Дорогий дідусь, поспішаю від щирого серця привітати тебе з днем народження і побажати побільше радісних і світлих моментів в житті, багато сил, бадьорості, позитивних емоцій та оптимізму в душі.

***

Сьогодні такий чудовий день – у мого дідуся день народження. Милий дідусь, прийми найщиріші вітання від онука. Бажаю тобі відмінного здоров'я, бадьорості, енергії і впевненості в собі. Будь господарем своєї долі. Нехай кожен день дарує тобі натхнення, нехай мрії перетворюються в реальність. Живи, дідусь, довго – довго, адже ти нам дуже потрібен. Нехай надія, віра і любов будуть твоїми супутницями життя. Нехай Господь оберігає тебе від усіх неприємностей.

***

Бажаємо в цей день і годину, дорогий наш дідусь, щоб ти весело проводив свій вільний час, щоб ти дарував кожному з нас мудрий і корисний рада. Бажаємо тобі, щоб ти ніколи не сумував, знаходячи вихід із скрутного становища. Бажаю, як онук, щоб кожен із нас був гордий тим, що у нас такий чудовий дідусь. З днем народження, найдорожчий у світі дід!

***

У мене є чудовий дідусь, який завжди поруч зі мною. ти підтримуєш і допомагаєш, даєте мудрі поради. Спасибі, що ти є на світі. З днем народження тебе вітає онука. Бажаю тобі достатку, добра, розуміння. Нехай життя буде сповнене чудес і прекрасних змін.

***

З іменинами вітаю в цей урочистий день! Ти самий кращий і самий мудрий дідусь у світі! Нехай твоє життя буде, як казка. Нехай вже на землі ти будеш жити, як у раю. Щоб не залишилося жодного невиконаного бажання. Нехай тебе всі люблять і поважають.

***

Я завжди дорівнював на тебе! Ти справжній чоловік і нічого не боїшся і мене цьому навчив. Я кажу тобі спасибі від усієї душі вітаю тебе з днем народження! Побажань у мене небагато, адже головне, щоб ти був поруч здоровий і веселий! Я люблю тебе, діда!

***

Рідний мій Дідусю! З великим трепетом в душі поспішаю привітати тебе з особливим для мене днем твого Народження. Бажаю залишатися веселим і здоровим людиною! Не старей, а тільки мудрей з роками. Будь оптимістом по життю, живи яскраво і радуй нас.

***

Як добре, що в День народження дідуся на свято зібрався не тільки сім'я, але і його товариші, майже брати, з якими він пройшов так багато, завоювавши для нас перемогу і світле майбутнє в мирі та достатку! Сьогодні я піднімаю цей келих за тебе, діду, за твій подвиг і ще за те, що ти так щедро всі ці роки ділився з нами теплом свого серця! З Днем народження, щастя тобі і нових, легких перемог!

***

Дорогий мій, улюблений дідусь! У день народження від душі бажаю благополучних, довгих років життя. Дякую тобі за своєчасну підтримку і корисні поради. Бажаю бадьорості, радісних подій, удачі, достатку, комфорту і теплої душевної атмосфери в твоєму домі.

***

В день народження чудовий побажаю тобі, улюблений дідусь, щастя, успіху, удачі та радості. Бажаю тобі, мій хороший, шоколадної і цукеркової солодощі, яка принесе тобі справжню насолоду. Бажаю ніколи не сумувати і веселитися від ранкової зорі до заходу сонця. Нехай у цей годину збудуться твої бажання, а світ стане добрішим і справедливіше до тебе. Зі святом вітає тебе твоя улюблена внучка!

***

Супер діда вітаю з днем народження. Я бажаю тобі, мій золотий сталевих нервів і такого ж здоров'я, в душі залишатися завжди відв'язних і самим кльовим пацаном, бажаю бути щасливим і коханим, як бджілка Майя в справах невтомним.

***

Кожен день хай приносить радість, а особливо день народження. Адже в цей день ти народився на світ. Я просто не уявляю життя без тебе, дорогий дідусь. Ти найкращий друг і мені з тобою завжди є про що поговорити і чим поділиться. Нехай доля подарує тобі найчудовіші моменти і багато добрих посмішок.

***

Я точно знаю, що навіть в столітній ювілей, мій дідусь буде іншим стареньким просто на заздрість! Сьогодні я бачу його підтягнутим немов у строю, веселим і життєрадісним! Сьогодні – його день народження я бажаю дідусеві не вважати роки, але вважати наповнилися мрії і всі маленькі і великі перемоги в житті, адже справ у нього попереду – просто неміряно!

***

Хай в світі буде тільки для тебе, нехай роки не старять тебе, нехай успіх, удача і любов у танці життя кружляють тебе знов! Мій дідусь, нехай твій день народження збере за святковим столом всіх друзів, без винятку, і всіх тих, заради кого живемо! Нехай всі будуть щасливі до безтями, що ти є в серцях у них! Внучка пишається тобою і лише для тебе дарує вірш!

***

Вітаю з днем появи на світ самого улюбленого дідуся в світі! Бажаю тобі надзвичайних вражень, радості, довгоочікуваних новин та гарних подарунків. Головне, щоб тобі завжди було затишно і комфортно у своїй родині. Щоб ти завжди поспішав у своє тепле домашнє гніздечко і завжди тут був обласканий і зігрітий любов'ю, щоб тебе завжди розуміли та цінували, завжди дбали.

***

Дідусь любий і дорогий! Ти так давно живеш в цьому світі, твоя мудрість не знає кордонів, твоя душа пережила і радості, і бурі, і негаразди. Бажаю, щоб продовжились дні твої і склалися в десятки років,

***

Дідусь, я так люблю бувати у тебе в гостях, тому що поруч з тобою я повертаюся в дитинство, коли ми були безтурботно щасливими. Бажаю тобі міцного здоров'я, оптимізму, бадьорості духу і побільше щасливих днів.

***

Дідусь! Вітаємо тебе з Днем народження! Бажаємо тобі щастя, сміху і добра! Щоб тебе доля зберегла від горя, негоди і найлютішого ворога! Дай тобі Господь здоров'я, радості і щастя! З Днем народження!

***

У цей годину прекрасний поспішаю тобі подарувати, дідусь, щоб ти ніколи не розчаровувався в близьких тобі людях. Бажаю, щоб внучка могла допомогти тобі в будь-якій ситуації, підбадьорити і змусити знову повірити в себе. В твій ювілейний день народження хай вітер змін принесе на своїх крилах щастя і удачу, успіх і тепло, радість і комфорт. Нехай у твоєму домі горить світло майбутніх перемог!

***

Дорогий і улюблений дідусь, саме ти часто выручаешь з біди мудрим повчанням і предотвращаешь конфлікти завдяки своїй надзвичайній привітності і терпінню. Спасибі, дідусю, що ти у нас є! Нехай всі ноти світу складаються сьогодні в чудесні пісні в твою честь, нехай всі букви перетворяться в найщиріші вірші для тебе. З днем твого народження!

***

Дідусь, в твій день народження, бажаю не втомлюватися від суєти, не падати духом і не зраджувати своїм традиціям. Будь міцний та здоровий, як завжди справедливий і чесний, поважаємо друзями і щиро любимо сім'єю.

***

Мій дорогий і улюблений дідусь, я хочу з усією любов'ю і теплотою привітати тебе з наступаючим святом! Ти давно хотів, щоб ми всі разом зібрались і посиділи в сімейному колі. І ми вирішили зробити тобі приємний сюрприз і зібратися всі разом саме в твій святковий день. Всі члени нашої дружної родини тебе дуже любить і хочуть, щоб ти завжди був щасливий і здоровий. Ти – наша гордість, наш приклад для наслідування. Ти – неймовірний сильний чоловік, який готовий терпіти будь-які труднощі. Але ми впевнені, що всі труднощі і погані моменти залишилися позаду, а попереду тебе чекають тільки радісні і щасливі моменти. Ми вітаємо тебе ще раз з таким гарним святом! Ти – чудовий дідусь у світі, який обожнює своїх онуків, а ми відповідаємо тобі взаємністю.

***

З народженням в цьому світі вітаю найкращого дідуся на світі! Бажаю тепла, миру та порозуміння. Нехай кожен день буде радісним та веселим! Бажаю відмінного здоров'я та міцного сімейного щастя! Від усього серця бажаю процвітання і кар'єрного успіху. Нехай тебе радують твої внуки.

***

Дідусь, з днем іменин! Нехай кожна мить буде неповторним. Бажаю тобі реалізувати свій потенціал і набратися мудрості і світла. Нехай ти будеш найкращим у всіх сферах. Бажаю тобі таланту, ентузіазму, творчих ідей та успіхів у всіх починаннях. Твій онук.

***

Всі найкращі компліменти та побажання сьогодні тобі, рідний дідусь. Прийми найщиріші вітання від онука. Твій досвід, твоя мудрість так допомагають мені у житті. Ти просто найкращий приклад для мене. Бажаю тобі ніколи ні про що не сумувати, завжди бути впевненим у собі. Нехай доля буде благосклонною до тебе, нехай тебе оточують самі вірні друзі. Нехай життя дарує тобі щасливі миті. Всіх благ тобі, відмінного настрою і всього найкращого. Будь господарем своєї долі.

***

Дорогий дідусь, я вітаю тебе з Днем Народження і хочу тобі сказати. Дідусь, я пишаюся тобою, знаю, як ти міцно любиш мене. Хочу, щоб ти завжди був здоровий і поменше знав ти докторів, посміхався і давав мені свої корисні поради. Я тебе обожнюю.

***

Мій дорогий і улюблений дідусь, я вітаю тебе з днем народження. Бажаю тобі не хворіти і не сумувати, втілювати всі свої плани і бути высокоуважаемым людиною, бажаю тобі моральної стійкості і відмінної фізичної форми, доброго настрою та удачі.

***

Джерело: happybirthday.co.ua

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Найкращі привітання з днем народження колезі чоловікові, хлопцю, дівчині, жінці

Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові в прозі, українською мовою

Привітання з днем народження дочки від тата, мами своїми словами, в прозі, українською мовою