Привітання з днем народження коханій дівчині, жінці своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження коханій дівчині, жінці своїми словами, українською мовою

З днем народження, моя кохана і сама чудова дівчина. Бажаю тобі, моя принадність, своєю посмішкою зачаровувати всіх навколо, своїми талантами дивувати весь цей світ. Нехай твоя краса завжди буде поза конкуренцією, нехай твої мрії завжди втілюються в реальність.

***

Знаєш, я дуже засмучений і сердитий на тебе. Як ти могла вкрасти моє серце і при цьому навіть не запитати мого дозволу? І тепер у твій день народження я просто розриваюся від того, як сильно хочу поцілувати тебе і ніжно прошепотіти тобі на вушко — «Зі святом, моя кохана дівчинка»!

***

Кохана моя, з Днем народження! Бажаю тобі безліч щасливих моментів у житті, яскравих емоцій і вражень, нехай кожен новий день дарує тобі щастя і чудовий настрій! А я збережу тебе від усіх бід і негараздів, буду дарувати тобі свою ласку і тепло. Я дякую долі, що звела мене з тобою!

***

З днем народження, кохана моя! Ти найкраща дівчина в світі, прошу, пам'ятай це! Бажаю тобі величезного щастя зі мною і безліч радісних днів! Знай, що всі твої мрії здійсняться, адже я тобі в цьому обов'язково допоможу! Нехай тобі завжди супроводжують успіх і гарний настрій!

***

Чоловіки, як відомо, не шукають легких шляхів, їм потрібно йти вперед, долати гори і завойовувати те, що вони побажають. Але любов – не проста перемога. Коли вона приходить в життя, виявляється, що все, що ти знав досі, чи варто спогадів. Ти заново вчишся відчувати, відкриваєш риси характеру раніше невідомі і, якщо любиш по-справжньому, з кожним днем наближаєшся до того, щоб стати гідним своєї жінки. Але як би довго ви не були разом, завжди будеш прагнути стати ще краще. Кохана! У твій День народження я хочу подякувати тобі за те, що ти була і залишаєшся моєю провідною зіркою, і пообіцяти, що я завжди буду йти за тобою.

***

Коли я тебе зустрів, то просто не міг повірити своєму щастю. Та я і зараз не можу усвідомити, що та дівчина, про яку я так довго мріяв, зараз сидить поруч зі мною. Всі мої друзі знали, що я просто закохався без пам'яті, мені весь час хотілося бути з нею поруч, але я все не наважувався познайомитися. Але той день я запам'ятаю назавжди, коли я зрозумів, що мені пора діяти, а ти відповіла мені взаємністю. Навіть словами не передати, наскільки я був щасливий. Мені здавалося, що щасливіше мене в цей день не може бути нікого. Я вітаю тебе, моя неймовірна! Я пишаюся тобою і ніколи не перестану захоплюватися тобою, тому що ти настільки цілеспрямована і працьовита. Ти вмієш домагатися свого, а це багато чого коштує. Я вітаю тебе і твоїх батьків з цим святом! Пам'ятай, що я завжди поруч. Я завжди підтримаю тебе і допоможу тобі, моя любимка.

***

З року в рік, в один і той же день до нас у двері стукає прекрасний, особисте свято – день народження. Сьогодні це свято постукав у твої двері. Від усієї душі вітаю тебе із світлим святом. Бажаю гарного настрою, міцного здоров'я, успіхів у всіх починаннях. Нехай кожен день дарує тільки приємні миті, нехай сама яскрава зірка освітлює твій життєвий шлях, хай всі твої мрії неодмінно збуваються. Нехай Господь оберігає тебе від усіх невдач і неприємностей.

***

Моя улюблена дівчинка, я щасливий привітати тебе з днем народження! Хочеться побажати тобі так багато, але відповідні слова губляться... Ти прекрасна – я бажаю тобі цвісти ще вишуканішим; ти ніжна – я бажаю тобі бути ще солодший; ти мила – я бажаю тобі бути ще чудесней! Ти кохана, але побажати тобі бути ще більш коханої я не в силах. Адже сильніше, ніж люблю тебе я, любити неможливо!

***

Кохана, вітаю тебе з днем народження. У всьому Всесвіті немає такої чудової і незвичайної дівчини, як ти. Я міцно дорожу тобою і всім серцем бажаю завжди відчувати мою ніжність і підтримку, ніколи не залишати в стороні своїх бажань, постійно перебувати на піку свого пишноти і щастя.

***

Моя сама мила, сама неповторна дівчина, мені в житті просто казково пощастило, що я зустрів тебе. Я долю буду все життя дякувати за такий чудовий подарунок. Щиро вітаю тебе, моє сонечко з днем народження. Нехай всі квітни планети, розквітнуть сьогодні для тебе, нехай твоя заповітна мрія неодмінно здійсниться. Нехай кожен день буде наповнений тільки приємними миттєвостями. Міцного здоров'я тобі, гарячої любові і всього найкращого. Я люблю тебе і зроблю все, щоб ти була найщасливішою дівчиною на світі.

***

Сьогодні мені хотілося б привітати тебе з днем Народження. Бажаю, щоб новий рік твого життя приніс тобі як можна більше відмінних вражень, приємних сюрпризів, кохання, і щоб у твоєму житті не було ні одного сірого нудного дня. І нехай ангели охороняють твій шлях і збережуть тебе від усіляких напастей!

***

З днем народження вітаю! Нехай життя твоє у кольором завжди. Нехай вічно над тобою сяє долі щаслива зірка. Кохання — навіки. Краси неземної. Затишного будинку, де достаток і спокій. Слухняних діток, здорових і розумних. Запалу і пристрасті. Загалом, щастя!

***

Сьогодні з самого ранку сонечко світить яскравіше, ніж завжди, птахи щебечуть дзвінкіше, ніж завжди, квіти радують своєю красою, і все навколо здається яскравими радісним, тому, що у моєї улюбленої день народження. Від усієї душі вітаю тебе, моє сонечко, з таким чудовим подією. Нехай все задумане обов'язково здійсниться, хай кожен день радує тебе своїми новинами. Всіх благ тобі, моя неповторна, успіхів у всіх починаннях, і всього, всього. Люблю тебе, і хочу все життя бути з тобою.

***

Як приємно мати можливість привітати кохану жінку(дівчину) з зворушливим святом народження! Як я щасливий бачити щиру посмішку на дорогому обличчі і іскорки ніжності в очах! Нехай все, про що ти мрієш, подарують тобі Небеса! Так прекрасна ти, моя мила, в цей день, що від любові завмирає подих! З днем народження, кохана!

***

Зізнайся, ти мене приворожила? У твій День народження я дивлюся на тебе, моя улюблена... у твоїх очах блищать іскорки щастя, ти посміхаєшся відкрито і весло, слухаєш вітання і побажання уважно, трохи схиливши голову, і знову посміхаєшся... Я бачу чари твоєї краси і чарівності і знову не можу встояти! Я не хочу звільнятись від солодкого запаморочення і бажання цілувати твої руки, губи... Я так люблю тебе, будь щаслива кожну мить свого життя, твоя доля – бути королевою, і я дуже хочу стати твої королем...

***

Жіноча любов, турбота і ласка здатна змінити світ, по-іншому сприймати реальність. У тебе, молодої дівчини, є цей дар. Не забувай про свою жіночу красу, даруй гарний настрій оточуючим, а сьогодні будь самою щасливою іменинницею в світі!

***

У День народження моєї коханої дівчини я просто не можу сказати, що вважаю її самою приголомшливою дівчиною, без якої я вже не зможу провести жодну хвилину свого життя. Я хочу привітати тебе з твоїм чудовим святом, а також побажати тобі всього самого яскравого, світлого і доброго, що є в цьому житті. Для мене важливо, щоб ти була щаслива і спокійна, тому я докладу для цього всі свої сили. а ти продовжуй отримувати задоволення від життя. Продовжуй дивитися фільми, їсти улюблені шоколадки і готувати чудові тортики, від яких я просто божеволію. Я хочу побажати тобі самого міцного здоров'я та успіхів у всіх твоїх починаннях. Ти у мене неймовірно цілеспрямована дівчина, тому ніхто навіть не сумнівається в тому, що ти досягнеш успіху в будь-якій справі. Бажаю тобі самого щирого щастя і самої великої любові зі мною.

***

Що таке краса? Я можу сказати, що її втілення поруч зі мною. Сяючі, ніби з зірочками очі, тепла усмішка, дзвінкий сміх, чарівне обличчя і гарна фігура. Але справжня краса, як відомо, всередині. Доброта, ніжність, чуйність, уважність і, звичайно ж, безмежна любов, якою ти могла б наповнити весь світ, але даруєш мені одному. Люблю тебе, вітаю з Днем народження - нехай твої бажання завжди виконуються!

***

Я б хотів зібрати в один букет всі квіти світу, щоб кинути їх сьогодні до твоїх ніг. Для мене завжди свято, коли ти поруч. З днем народження.

***

Кохана моя, у твій день народження не вистачить ніяких слів, щоб розповісти, як сильно я тебе люблю. Кохана, немає в світі таких квітів, які були б гідні твоєї краси. Кохана, немає таких побажань, які змогли б передати мою турботу про тебе... Кохана, ти чудова, дякую тобі просто за те, що ти є. З днем народження!

***

Я щасливий, що сьогодні твій день народження, рідна! Любов моя, моя чарівниця. Як добре, що ти є на цьому білому світі, під цим небом, під сонцем і зірками. Обожнюю кожну мить наших зустрічей. Бажаю тобі, щастя моє, тільки найкращого, самого хорошого в твоїй долі. Успіхів завжди і в усьому. Квітни подібно до весняного саду. Сяй різнобарв'ям і радуй очей. Я щасливий, будь і ти щаслива поруч зі мною, життя моє. З днем народження тебе!

***

Я ціную кожну мить, проведений з тобою. І нехай твій День народження буде сповнений мільйонами таких радісних і щасливих миттєвостей. Нехай день, коли я зустрів тебе, буде порівнянним з сьогоднішнім, і сама природа надасть підтвердження моїх до тебе почуттів. Нехай в твій день народження для тебе сонце сяє, грає барвами веселка, а нічний небосхил осяється умиротвореним місячним сяйвом!

***

В такий чудовий день я хочу подарувати тобі букет з безлічі квітів. В ньому буду айстри, адже вони символ витонченості і любові. Волошки як знак моєї вірності. Ще додам я в букет білих гвоздик для удачі і успіху. Рожеву гвоздику я покладу в букет, щоб ти могла розраховувати на мою підтримку. Лаванда нехай виконає всі твої бажання. Твоє дівоче підкреслить чарівність нехай лілія. Для багатства покладу в букет я жовтий мак. Кульбабки в букеті для посмішок та веселощів. А ще бузку, для визнання у моїй любові. І в знак того, що моя пропозиція серця і руки в силі, я ложу в букет галузку мірти. Для інтимності і ніжності я додам орхідею. Букет хочу я обмотати гілочкою плюща на знак прихильності, вірності. У кошик з моїми квітами, на дно я покладу мох адже він символізує материнську любов. Зі святом тебе, моя мила, жадана і трохи норовлива!

***

Ось у моєму житті є чудовий чоловічок – моя кохана дівчина, яка сьогодні відзначає своє свято. Мені хочеться побажати тобі, щоб, нарешті, здійснилася твоя найзаповітніша мрія. Та й взагалі нехай всі твої мрії збуваються, тому що ти це заслужила як ніхто інший. Моя улюблена дівчинка, я хочу ще і завжди бачити тебе щасливою і усміхненою, а ще й здоровою – це найголовніше. Не смій ніколи думати про погане, не сумуй і не засмучуйся, тому що не варто гаяти на це час. Я знаю, як ти любиш це життя, але деколи тобі буває дуже страшно, ти не знаєш, що робити. Повір, що я завжди готовий тобі допомогти і підтримати, готовий вислухати тебе. Ти у нас просто чудова дівчинка, яка не повинна переживати ніколи. Я зроблю все для того, щоб ти була щаслива. Ти це заслужила, моя любимка!

***

Ні один, навіть самий дивний квітка на Землі не зрівняється з твоєю красою. Тому в День твого народження, кохана, хочу побажати щоб твоя молодість тривала вічно. Щоб ти завжди осявала всіх своєю радістю, шармом, любов'ю і добротою.

***

Джерело: svyato.co.ua

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Найкращі привітання з днем народження колезі чоловікові, хлопцю, дівчині, жінці

Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові в прозі, українською мовою

Привітання з днем народження дочки від тата, мами своїми словами, в прозі, українською мовою