Привітання з днем народження дівчині в прозі, своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження дівчині в прозі, своїми словами, українською мовою

Хочу побажати тобі, щоб ти завжди була доброю, красивою, цілеспрямованою, щоб все хороше, що є в тобі, розвивалося, а недоліки зникали самі собою — непомітно. Найкраще в дівчині — це скромність, яка облагороджує її. Так будь же шляхетною.

***

Кохана, з Днем народження! Бажаю тобі здоров'я, радості, любові, щастя, тепла. Я дякую тобі за кожну хвилину, яку ти мені подарувала, за кожну твою усмішку, дотик. Ти моє натхнення. Ти робиш цей світ краще, світліше, яскравіше. Нехай твоє життя буде вистелена килимом прекрасних квітів. Я зроблю все, щоб ти була на сьомому небі від щастя!

***

Мадемуазель! Мої вітання з днем народження! Бажаю море яскравих квітів і подарунків, сонця в небі, дороговказну зірку і вірного красеня поруч!

***

Вітаю з днем народження! Бажаю міцного здоров'я, радості, веселощів, достатку та міцного здоров'я тобі і всім рідним і близьким. А ще безліч посмішок, впевненості у завтрашньому дні, успіхів і величезного, неосяжного, щоденного та якісного жіночого щастя!

***

Вітаю! В цей день народження бажаю тобі при підведенні підсумків дванадцятимісячного марафону, відчувати виключно приємні емоції. Нехай планка успіху на наступний рік буде набагато вище, але буде подолана тобою швидше і легше!

***

Прекрасну дівчину вітаю з днем народження! Бажаю замилування і благоговіння. Бажання творити, любити і творити. Відмінного здоров'я, радісних подій, здійснення мрій і прекрасних життєвих перспектив!

***

Бажаю бути непередбачуваною, але не легковажною, але цілеспрямованою, легкої на підйом, принципової і сексуальною, але розбірливою! Загалом, самій, що ні на є дівчиною!

***

Сьогодні мені хотілося б привітати тебе з днем Народження. Бажаю, щоб новий рік твого життя приніс тобі як можна більше відмінних вражень, приємних сюрпризів, кохання, і щоб у твоєму житті не було ні одного сірого нудного дня. І нехай ангели охороняють твій шлях і збережуть тебе від усіляких напастей!

***

З днем народження! Бажаю міцного здоров'я, удачі, благополуччя, добра, радості, любові, щастя, гарного настрою, посмішок, яскравих вражень. Нехай тепло і затишок завжди наповнюють твій дім, хай сонячне світло зігріває в будь-яку погоду, а бажання виконуються при одній думці про них.

***

Моє велике диво! З днем народження! Світлого щастя тобі, моя кохана! Ти сама дивна і таємнича, сама ласкава, добра і ніжна! Я тебе обожнюю! Бажаю все життя залишатися такою приголомшливо красивою, сміливою, розумною, сміливою і веселою, як зараз! І ще бажаю здавати всі іспити і заліки з першого заходу. Цілую твої ніжні щічки і милі очі, вважаю години до нашої зустрічі. Твій самий вірний і люблячий (ім'я).

***

З днем народження! Бажаю бути легкою і прекрасної метеликом, який пурхає і насолоджується життям. Нехай кожен день буде схожий на якусь квітку, нехай вони будуть різні, але всі чудові. Бажаю робити правильний вибір і жити так, як хочеться тобі.

***

Вітаємо з найчарівнішим святом! Нехай кожен день наближає до мрії, а близькі та рідні завжди підтримують і допомагають! Невичерпної енергії, легкого настрою і яскравих неповторних вражень! Кожен день може стати чудовим, якщо починати його з посмішки!

***

Моя славна, добра дівчинка, вітаю з Днем народження! Побажання – найкращі: нехай життя твоє буде завжди весела і барвиста, нехай тільки добрі події відбуваються в ній. Нехай добрими супутниками для тебе стануть успіх, любов і надія, і хай твоя віра дарує тобі сили і терпіння в труднощах. Будь дуже щаслива, моя хороша

***

Краса, яку ти несеш в цей світ, неповторна. Будь завжди такою ж чарівною і запаморочливої! Нехай тобою захоплюються всі навколо! Кожен день починай з посмішки, і мрії здійсняться! Удачі, веселощів і енергії для звершення подвигів!

***

Зі святом, чарівна пані! У цей чудовий день, який дарує тобі новий виток молодості і нового життя, бажаємо тобі бути самою чарівною жіночною, ніжною, красивою і життєрадісною! Нехай сьогоднішнє свято буде переповнене букетами квітів і компліментами від шанувальників! Нехай доля твоя буде наповнена душевним добром, людським теплом, щасливими моментами і неймовірними зустрічами! Нехай твоє кожне нове ранок приносить тобі тільки усмішку, задоволення і щастя! Бажаємо тобі знайти себе, насолоджуватися кожним прожитим моментом, кожною секундою часу, легко отримувати від життя все що бажаєш — і навіть трошки більше! І нехай самими головними подарунками в цей день для тебе стануть любов близьких, молодість душі та величезний запас життєвої енергії! Молодості, краси, довголіття, процвітання, розвитку і відмінного настрою!

***

У цей святковий день ми готові подарувати тобі аромат всіх квітів і рум'янець зорі, ніжність ранкових троянд, сонячне світло, дружнє тепло, людську доброту, багато ласкавих слів і неземну любов! Нехай завжди тебе супроводжують здоров'я і щастя. Все, що є світле і святе на землі, хай буде в твоєму житті!

***

Хочу в цей день побажати такій чудовій людині як ти просто казкового дня народження і блискучого наступного року. Будь завжди щасливою-щасливою, красивою-красивою, успішною-успішною — нехай кожен день зігрівається теплом оточуючих тебе людей і буде сповнений новими перемогами! З Днем народження!

***

Чарівну дівчину вітаю з Днем народження. Бажаю тобі використовувати весь свій потенціал для досягнення бажаних цілей, впевнено прагнути вгору і ніколи не зупинятися на досягнутому. Нехай у всіх справах і починаннях тобі супроводжує удача, а успіх не покидає ні на секунду. Будь щаслива!

***

Королеву доброти, найчарівнішу жінку нашого часу — з днем народження! Бажаю вам всього самого прекрасного попереду ! Нехай життя буде сповнене приємностей, несподіванок, закоханостей, яскравих зустрічей, подорожей, шопінгу, ніжності, романтики і тільки самих чудових новин!

***

Сьогодні ми всі дружно хочемо побажати в День Народження тобі красива ти наша, унікальних моментів в житті! Щоб збулися всі твої мрії, щоб рідні розуміли, друзі поважали, а улюблений цінував і обожнював! Залишайся завжди красивою, милою і чарівною!

***

Подружка, з Днем народження тебе вітаю! Бажаю ясною, помітною, здоровою і несамовито безшабашного життя. Ні про що не шкодувати. Чітко вірити у власний успіх, і йти по життю з піднесено піднятою головою, дивлячись лише вперед. Завжди досягати встановлених цілей. Щоб все життя було як свято. Ніколи не плисти за течією. Любити лише тих, хто на це заслуговує. Щоб всі труднощі, з роками перетворювалися в набутий експеримент, який ти пізніше передати дітям і онукам. Бажаю будь-який день прокидатися з посмішкою на обличчі. Радіти всім дрібниць, і не приймати всерйоз труднощі. Любити, і відати, що обожнюють тебе!

***

З Днем Народження, мила! Нехай все твоє життя буде схоже на казку з чаклунством, добротою і незабутніми чудес! А для мене ти найбільше диво у світі!

***

У моєму житті ти граєш одну з важливих ролей. І тому сьогодні, в день твого народження, я поспішаю нагадати тобі про те, що для мене важливо твоє щастя. Нехай все, про що ти мрієш, неодмінно здійснюється, а я буду поруч для того, щоб допомогти з перетворенням у життя всіх твоїх бажань. Будь щаслива, кохана, з днем народження!

***

Мила, вітаю тебе з днем народження, завжди будь такою ж ніжною, чарівною і прекрасною, лови захоплені погляди і частіше усміхайся. Бажаю тобі доброти, удачі і віри в успіх.

***

Ще зовсім недавно я був вільний, як вітер, і мої одинокі, холості вечори проходили часом так тьмяно, що і згадувати не хочеться... В моєму будинку було холодно і не прибрано і, звичайно, я вже що я їв... Але одного разу я закохався... Дивне, ніжне створіння, ніби з іншого світу, моя обраниця відповіла мені взаємністю — і все моє життя змінилася. Тепер у будинку тепло і затишно, я більше не голодний, і вечора з коханою так гарні, що зовсім не хочеться йти спати! Я знаю, я не майстер говорити, але сподіваюся, що зміг хоч трішки розповісти про те, як радий, що ти зі мною поруч... Я вітаю тебе з Днем народження, кохана моя, єдина, будь щаслива!

***

З днем народження, моя чарівна, незвичайна, чарівна і кохана дівчина. Бажаю тобі сонячного настрою і чистого неба удачі, великого натхнення та неймовірної краси, значних успіхів та веселих історій, добрих чудес і чарівного щастя. Нехай моя любов тебе завжди зігріває і окрилює, нехай кожен твій день починається з посмішки і завершується приємним вечором.

***

В твій день народження, не хочу бажати нічого хорошого, буду бажати тільки найкраще — успіхів у справах, виконання бажань, крутих життєвих поворотів, які будуть змінювати життя на краще, і звичайно ж, щастя, здоров'я і величезної, пристрасної, приголомшливою любові! З днем народження!

***

Красуня, вітаю тебе з днем народження. Ти — наймиліша і дивовижна. Я бажаю тобі щастя, любові, радості, безліч пригод і удачі. Нехай кожен день дарує тобі гарний настрій та яскраві почуття. Ти гідна самого кращого.

***

Вітаю з Днем народження чудову жінку, нереальну красуню, турботливу, милу, просто чудову. Бажаю посміхатися своєю чудовою посмішкою, радіти кожному світлого дня. Нехай в житті творяться дива, а очі яскраво світяться від щастя. Кохай і будь коханою, дорога.

***

Неймовірну, гарну, лагідну і турботливу дівчину вітаю з Днем народження. Нехай у твоєму житті успіх буде просто приголомшливим, щастя – тільки дивним, а життя – шикарною. Хай радість, посмішка і вогники в очах стануть щоденними атрибутами твоєму житті. Всього тобі найкращого!

***

Джерело: vitannyachko.net.ua

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Найкращі привітання з днем народження колезі чоловікові, хлопцю, дівчині, жінці

Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові в прозі, українською мовою

Привітання з днем народження дочки від тата, мами своїми словами, в прозі, українською мовою