Поздоровлення з днем народження жінці не у віршах


Поздоровлення з днем народження жінці не у віршах

В день народження твій прекрасний подарую тобі, люблячи, небо, Сонце, вітер, зорі ясні, а ще любові краю. Нехай тебе пригорне ніжно хтось чистий і прекрасний, нехай ангел тебе оберігає, моя мила, смілива, чесна жінка. В цей день хай райські птахи співають тільки для тебе, нехай цвітуть для тебе квіти, і дарують фрукти пізнання райські сади. Будь завжди собою!

***

Вітаю з Днем Народження! Бажаю багато сонячного світла, усмішок багато і квітів, здоров'я повну корзину, багато польових ромашок, лілій достаток, щастя жіночого щоб запас, діток повний будинок, щоб чоловік — справжній чоловік, вірний лицар і чарівник! А ще свекруха — вірну подругу!

***

Зі святом! Будь щаслива! Бажаю тобі яскравого життя, з геніальними ідеями, досягненнями та блискучими перемогами, а якщо з турботами — то тільки з приємними! Нехай у твоїй душі ніколи не вичерпається джерело доброти! Нехай завжди будуть поряд близькі, друзі і ті, з ким хочеться поділитися радістю! Здоров'я тобі і щасливих років попереду, радості і сміху, поваги оточуючих і любові рідних!

***

Я хочу від усієї душі привітати Вас з прекрасним днем, Вашим днем народження! Хотілося б сказати спасибі за те, що ви є. За те, що ви прекрасна мати, адже у вас такі гарні діти. Спасибі за той позитив, який ви випромінюєте. Без вас цей світ був би сірим і тьмяним.

***

У кожного, як відомо, своє щастя... В ваш День народження мені б не хотілося обмежуватися тільки загальними словами і звичними привітаннями, хоча, звичайно, я бажаю вам довгих років, міцного здоров'я та незмінною удачі! Але також я від усього серця бажаю вам знайти те щастя, яке призначене Долею тільки для вас! Нехай воно буде неповторним, яскравим, як веселка, нехай на кожен день його буде вистачати в надлишку, як хапає зірок на ясному небі!

***

Сьогодні незвичайний день – День твого народження. Я хочу тобі побажати незвичайного везіння у всіх твоїх починаннях. Твердої тобі впевненості в майбутньому, перспективного бачення, і неймовірній наполегливості. Зустрічай з посмішкою кожен новий день.

***

Вітаю з днем народження! У цей яскравий день всі найкрасивіші квіти і найщиріші побажання тільки для тебе! Бажаю тобі добра, багато приємних сюрпризів від життя, радісних подій і дивовижних моментів. Нехай у твоєму житті буде більше сонячних днів і хороших людей, висвітлюй цей світ своєю чудовою посмішкою, будь щаслива і кохана!

***

Завжди говорять тости і п'ють за все чисте, світле. Я пропоную випити за чорне! Нехай у нашій іменинниці буде чоловік ходити в чорному костюмі з чорним дипломатом, нехай вона їздить на чорному Мерседесі відпочивати до Чорного моря! Нехай п'є чорну каву і їсть чорну ікру...

***

Кохана, з днем народження тебе. Бажаю сяяти як весняне сонце, що відбивається в відблисках свіжої капели. Даруй оточуючим свої ніжні аромати і порхай як чарівна метелик по своєму життєвому шляху. Нехай зірки в небі запалюють для тебе, а хвилі морів і океанів цілують пісок по якому ти ходила.

***

Справжньому творцеві і "художнику" шлю величезні вітання з Днем Народження! Твоя творчість надихає величезна кількість людей на добрі справи, звертає до любові, змушує замислитися про важливі речі, дозволяє побачити головне! Ти робиш дуже важливу роботу для всіх нас-і я від усього серця бажаю тобі невичерпного джерела енергії, новаторських ідей, свіжого погляду, вірних соратників і як можна менше перешкоди на твоєму довгому творчому шляху!

***

Дорога іменинниця, ти завжди добра і привітна, уважна, серйозна і рассудительна, ти вмієш знайти потрібне слово, і зробити будь-яку справу – всім на диво! Я вітаю тебе з чудовим святом і бажаю попереду тільки хороших новин і самої радісною, веселою і щасливою життя!

***

Сьогодні прекрасній жінці, нашої іменинниці хочеться сказати тисячі теплих і сердечних слів, мільйони компліментів. Хочеться втопити тебе в прекрасних кольорах і подарунки. Я бажаю тобі, перш за все здоров'я, адже як казали наші предки: буде здоров'я, буде все! Я бажаю тобі океан душевних і фізичних сил, терпіння і енергії. Я бажаю тобі вогню в серце, щоб воно палало любов'ю і пристрастю і обов'язково отримувало взаємність. Я бажаю тобі безліч яскравих, незабутніх щасливих миттєвостей, посмішок, зізнань, поцілунків, зустрічей і обіймів. Я бажаю щасливих поворотів долі і сюрпризів життя. Я хочу, щоб квіти, подарунки, компліменти і солодощі ти отримувала не тільки у свій день народження, а просто так, без приводу, на знак любові, в знак зачарованості, в знак того, що ти важлива, що ти бажана, що ти єдина і неповторна. Ти гідно, щоб кожен день тебе носили на руках і виконували твої примхи і бажання, тому, що ти найкраща!

***

Одного разу Амур подався у наші північні краї і побачив двох – хлопця і дівчину. Заглянувши в їх душі, він похитав головою... недобре, коли такі люди самотні! Амур витягнув з сагайдака золоті стріли і... трапилася зустріч, яка поклала початок нашої любові! Ти святкуєш День народження, ти оточена близькими і друзями, а я міцно тримаю тебе за руку і не можу надивитися на тебе... Дозволь привітати тебе з тим, що пройшов ще один рік, в якому сталося стільки прекрасного, і нехай дні до наступного Дня народження будуть ще краще!

***

В цей чудовий день твій день народження – я щиро хочу тебе привітати! Бажаю саму малість – нехай все що в тебе є, приносить радість, нехай все чого немає — не є для тебе необхідністю, нехай все про що ти мрієш, чудесним чином з'явиться в твоєму житті. Бажаю бути щасливою, радіти кожному новому дню, знаходити задоволення в звичних речах, словом — цінувати те, що маєш. І нехай доля тебе обов'язково любить і підносить чудові сюрпризи!

***

У твій день народження хочу побажати любові — великої, справжньої, вірної і взаємною. Любов — це те почуття, яке рухає людьми, штовхає їх на подвиги, дає сили, дарує натхнення. Улюблена і любляча жінка завжди прекрасна. Бажаю тобі вічно такої краси. Нехай поруч з тобою буде гідний і відданий чоловік, який зможе побачити і оцінити твою глибину, вишуканість і витонченість. Нехай любов буде для тебе джерелом творчої енергії, радості і щастя. Не бійся відкривати серце назустріч цього чарівного почуття. Люби і будь улюбленою!

***

Я вітаю тебе з Днем Народження! Я хочу побажати тобі залишатися завжди такий душевної, веселої, щирої і радісної! У цей світлий день твого життя я бажаю ніколи не сумувати, адже все, що трапляється – на краще і пам'ятай завжди про це! Нехай твоє життя буде однією суцільною не тільки білою смугою, але і переливається всіма кольорами веселки, виключаючи сірий і чорний!

***

Ми сьогодні шалено щасливі привітати з Днем народження дивовижну і справді чудову жінку! Вона вишукане, граційна, чарівне і досконале творіння творця. Вона ступає, ніби богиня, яка з'явилася до нас на грішну землю із блакитних небес. Її місія – дарувати нам свою радість, оточувати приємною піклуванням, створювати затишок і приносити в буденне життя гармонію досконалості. Зі святом, дорога жінко!

***

Зі святом твоєї появи, кохана. Я, ймовірно, самий щасливий, що живуть на цій планеті, адже багатьом доводиться шукати і цілувати жаб, а мені ж дісталася відразу принцеса!

***

Я бажаю тобі завжди бути такою ж королевою. Ти королева, справжня королева, не та, що зарозуміла і нарочита, а та, яка завжди думає, завжди бажає допомогти і завжди підкорює. Я бажаю, щоб тебе завжди оточували віддані люди, у яких в серцях не буде зла, заздрості або зради. Будь щаслива!

***

Мила жінка, я вітаю Вас з днем народження. Нехай буде серце завжди повно щастя, а душа — відмінного настрою. Бажаю доброї долі в житті улюблених людей, величезного успіху в будь-яких починаннях і творіннях, відмінної затишку в будь-якій точці світу і в будь-який час доби.

***

Бажаю, щоб кожен день був насичений чимось новим і був кращим за попередній! Нехай життя буде як злітна смуга: тільки вгору, тільки вперед, без катастроф і потрясінь! Бажаю тобі досягти всього задуманого! Удачі тобі, везіння та успіху у всіх справах!

***

У день народження милою і прекрасної нехай все навколо квітне пелюстками радості. Бажаю тобі завжди залишатися приголомшливою жінкою, бажаю бути по-справжньому щасливою, міцно коханої, успішної та процвітаючої у всіх сферах перспективної, цікавої і різноманітної життєдіяльності.

***

Для такої красивої і чарівної жінки в День Народження ми хочемо побажати істинного щастя і життя, насиченою неповторними й барвистими моментами. Нехай близькі люди радують, захоплення приносять задоволення, а успіх супроводжує всім твоїм починанням. Непідробної радості, щастя простого, людського, і радості від кожної прожитої хвилини! Нехай твоя краса радує дорогого серцю чоловіка, а душевність береже улюблених від промахів і потрясінь. Бажаємо тобі всього самого якісного, світлого і кращого на нашій планеті!

***

Бажаю тобі, щоб у твоєму житті завжди були чотири необхідних кожної справжньої жінки звірів: норку на плечах, "ягуар" в гаражі, лева в ліжку і барана, який буде за це все платити. З днем народження!

***

З днем народження! Бажаю сонця, тепла, миру, веселощів, грошей, успіхів у всіх починаннях, любові, добробуту, здійснення найзаповітніших бажань, здоров'я та наснаги! Нехай життя дарує багато приємних сюрпризів, друзі завжди оточує тебе, а очі світяться від щастя!

***

Від усього серця, від усієї душі я вітаю тебе з найкращим святом у році – з днем народження. Бажаю тобі, як водиться, всього самого прекрасного: міцного здоров'я, взаємної любові, безхмарного щастя, високих доходів, вірної дружби, розуміння з близькими людьми. Хай в житті твоєму буде більше радості і веселощів, нехай проблеми вирішуються легко, немов за помахом чарівної палички, нехай біди обходять тебе стороною. А ще я побажаю тобі, щоб цей день народження пройшов відмінно, щоб звучали тости і поздоровлення, щоб тобі дарували чудові подарунки, щоб ти купався уваги рідних та друзів!

***

З днем народження, наша дорога! Від усієї душі. Сьогодні весь світ біля твоїх ніг. Для тебе світить сонце, співають птахи і тільки заради тебе «втрачає голову» сильна половина людства. Сьогодні справді твій день, і нехай він буде незабутнім. Сьогодні ти надто хороша, як самий яскравий квітка в саду дивовижних, рідкісних рослин. Так нехай же цей чудовий квітка нескінченно радує нас своєю красою і з кожним роком стає все красивішим. І нехай поруч завжди буде добрий і дбайливий садівник!

***

Дорога моя (ім'я)! В цей сонячний день я хочу побажати тобі побільше посмішок, добра, щирості і ніжних почуттів! Нехай тебе оточують вірні, віддані люди, а головними і постійними супутниками твоєму житті стануть любов, терпіння і порозуміння з оточуючими! Люблю!

***

В твоїх очах можна потонути, твої губки ніжні і солодкі. Твоя фігура карколомна. Я бажаю тобі, щоб поруч був тільки гідний чоловік, який вміє тримати своє слово. Нехай всі негаразди та труднощі обходять тебе стороною. Любові тобі. Вітаю тебе!

***

Бажаю, щоб світла любов була основним мотивом твоєму житті, а радість і умиротворення, її незмінними супутницями. Нехай у тебе, нашої чудесної іменинниці, потаємні мрії щодня стають справжньою реальністю, окриляючи тебе успіхом і даючи потужний старт новим, несподіваним починанням і сміливим задумом.

***

З днем народження! Успіхів, здоров'я, оптимізму, енергії, вірності, яскравих моментів у житті, благополуччя, міцної дружби, просування по кар'єрних сходах, бути завжди такий пустотливий, щасливою, багато везіння, цінувати щасливі миті, багато радісних днів, що б життя здавалося казкою, без страждань і сліз, що б збувалися всі мрії, в особистому житті розуміння і підтримку і душевної теплоти, бажаю більше щасливих випадків і менше сумних моментів, любові, а любов ще романтики, щоб обсипали квітами і компліментами.

***

Вітаю з днем народження чудову і чарівну жінку. Бажаю бути доброю чарівницею майстринею на всі руки, у всьому спокусницею і завжди хорошою людиною. Нехай кожен шлях, обраний тобою, буде добрим, нехай він приводить тебе до твоїх мрій і щастя.

***

Зірка на небі, виконуюча бажання — це та дещиця, яку Ви заслуговуєте. Нехай Ваша краса подібно цієї зірки сяє дуже довго і чарівно! І з кожним днем мрії хай дивно швидко виконуються!

***

Сьогодні День Народження колеги. Не просто колеги, а колеги-жінки. Саме «Жінки», з великої літери цього слова. Як приємно перебувати в колективі з людиною оптимістичним, товариським і завжди щирим. У цей прекрасний день хочеться від щирого серця подякувати вам за вашу присутність в колективі, за нотки душевностии, звичайно ж, привітати з таким великим днем. Щастя вам, дорога товаришка по службі!

***

оздравляю тебе, люба моя, з Днем твого Народження. І нехай багато жінок намагаються забути про цьому святі – це не про тебе. Адже ти у нас така молода, гарна і мудра, що тобі нема чого боятися своїх років. Вони роблять тебе ще краще, ще солодше, як дороге витримане вино. Я бажаю тобі в такий чудовий свято, звичайно ж, великого жіночого щастя. Щоб ти завжди відчувала сильне почуття любові, натхнення і окриленість. Я бажаю тобі завжди бути коханою у відповідь, щоб твій чоловік розумів, який скарб йому дісталося, поважав, балував, дбав і взагалі – носив на руках! Я бажаю тобі краси і доброти у всьому і у всіх, хто тебе оточує. Я бажаю, щоб твоя бездоганна внутрішня естетика ніколи не страждала, а твоє нескінченно добре серце ніколи не потрапляло в лапи злих, підступних і підлих людей. Я хочу, щоб у твоєму житті завжди було місце веселощів, відпочинку і бажаним гостям. З Днем Народження!

***

Джерело: pryvitalka.co.ua

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Найкращі привітання з днем народження колезі чоловікові, хлопцю, дівчині, жінці

Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові в прозі, українською мовою

Привітання з днем народження дочки від тата, мами своїми словами, в прозі, українською мовою