Привітання з днем народження сестрі від сестри, від брата, молодшої, старшою в прозі, своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження сестрі від сестри, від брата, молодшої, старшою в прозі, своїми словами, українською мовою

Дорога сестричка, ти заслуговуєш всього самого кращого на світі! Нехай кожна мить дарує тобі море щастя і океан любові! Знай, ти прекрасна, наче квіточка, тому я бажаю тобі з кожним днем розквітати все яскравіше! Нехай нові вершини легко підкоряються, адже я знаю, що ти дуже цілеспрямована дівчина!

***

Сьогодні я піднімаю свій келих за свою старшу сестру. Моя рідна, дозволь сказати тобі спасибі за те, що ти завжди була поруч, незважаючи ні на що. Я пишаюся своєю сестрою, людини такої широкої душі, доброго серця і відданості я більше не зустрічала. Дорога, сьогодні багато теплих слів прозвучить в твою адресу, а я бажаю тобі одного – залишайся завжди такою ж, як зараз. Ти така молода, красива і щаслива. У твоїх очах, здається, відбивається весь світ, який ти любиш кожну хвилину свого життя. Я бажаю тобі кохання, яка увірветься одного разу в твоє життя і залишиться там назавжди, зробивши тебе ще прекрасніше. Нехай кожен новий день буде для тебе справжнім подарунком, приносить посмішки і сміх. Будь щаслива, здорова і шалено люблять!

***

Сестричка, ну ось і прийшов твій День народження, ти стала ще дорослішими, впертішими, сміливіше і, звичайно ж, красивіше! І я від душі бажаю тобі, дорогий і улюблений мій чоловічок, найкрасивішою, світлою і чудової долі. Нехай всі-всі твої мрії збудуться, і нехай здійсняться всі твої грандіозні плани! З Днем народження!

***

З Народженням тебе, моя рідна кровиночка, моя рідна сестренушка, душа моя рідна! Це особливий день для всієї нашої родини, він облагороджений твоєю появою на світ! Він освячений святими променями, які виходили від твого народження! Ти – чудо! І кожен раз із завмиранням серця ми чекаємо цей день, щоб згадати ці чарівні миті щастя! І кожен раз в душі у кожного з нас настає весна, і розпускаються весняні квіти! Адже ти схожа на весну, моя рідненька! Така ж молода, свіжа, цнотлива і ароматна! Така ж світла і подає великі надії! Така ж омріяна і мрійлива! Здоров'ячка тобі, роднулька, благополуччя у всіх твоїх справах, успіхів і любові! Величезною, взаємної любові дорогих тобі людей! Розквітай, благоухай і радуй нас своїм існуванням! Сестра – ти найкраща! З Днем Народження тебе, коханий чоловічок!

***

Сестричка мила моя. Ти — самий мій рідний, близький, улюблений чоловічок. Від душі вітаю тебе з днем народження. Бажаю тобі: не хворіти, не старіти, завжди залишатися такою ж чарівною і життєлюбний. Тепла тобі, радості, щастя і везіння у всьому!

***

Мила сестричка, хочу в твій день народження міцно обійняти тебе і побажати завжди бути щасливою, оберігається долею, цінується вдома і на роботі, здоровою, веселою та яскравою.

***

Іменинниці в день народження зазвичай бажають здоров'я, любові і щастя. Своєї улюбленої старшій сестричці мені хочеться побажати тільки одного справжнього жіночого щастя. Воно складається з багатьох компонентів, міцного здоров'я близьких, мирного неба над головою, благополуччя та удачі. Ну і, звичайно ж, справжньої любові. Моя дорога, я знаю, що поруч з тобою прекрасний чоловік, і ваша любов з кожним днем тільки міцнішає. Це світле почуття дозволило тобі розправить крила за спиною. Я бажаю, щоб політ вашої любові тривав якомога довше, підкорити нові вершини, здійсни всі свої заповітні мрії і просто насолоджуйся близькістю коханої людини. Справжнє щастя близько, бережи його, сестричка, посміхайся і будь щаслива.

***

Сестричка, з днем народження. Завжди залишайся такою ж милою, чарівною, ніжною, доброю, красивою. Нехай всі неприємності, обходять тебе стороною, а ти даруй людям свою щиру посмішку. Будь цілеспрямованою, наполегливою, і всі твої мрії обов'язково збудуться. Не сумнівайся, ти будеш найщасливішою. Я тебе люблю!

***

Сестричка, з днем народження! Хочу, щоб твоє життя було сповнене радістю, світлом, радістю, добротою і теплом. Нехай кожен прожитий день буде яскравим і незабутнім. Ще бажаю тобі величезної любові і щастя. Ти розумниця і красуня, ти обов'язково досягнеш всіх поставлених цілей і здійсниш свої заповітні мрії....

***

Дорога сестричка! Хочеться привітати тебе з цим знаменним днем, днем Народження! День народження буває тільки раз в році і тим воно прекрасно. За цей рік в твоєму житті було багато подій як хороших, так і поганих, але поганих було в рази менше. Так що бажаємо в майбутньому році, щоб поганого було ще менше. Бажаємо тобі щирої любові і щастя. Бажаємо мати можливість виправити все що можна і не можна, нехай цей день буде першим з безлічі таких же радісних днів! Бажаємо здоров'я, здійснення бажань. Можливості з'їздити на море, на чорне, червоне, біле, зелене! Бажаємо побувати скрізь, де тільки захочеш, знайти гідного хлопця, бажано з хорошим приданим. Бажаємо бути веселою і залишатися такою ж світлою, як ясний день!

***

Сестричка, в твій день народження хочу побажати, щоб ти залишалася такою ж чарівною, квітучою, гарною і веселою, як зараз. Бажаю тобі, щоб найпотаємніші мрії стали реальністю, щоб оточували вірні друзі і щоб від шанувальників не було відбою. З днем народження, сестричка!

***

Мила, рідна кровиночка моя сестричка, з днем народження! Я бажаю тобі неймовірного шарму і ангельської краси. Будь завжди розумної і прекрасною, нехай все тобою захоплюються. Успіхів у справах, сестричка, тобі. Нехай сльози ніколи не бувають на твоїх очах, а настрій, буде, як і сьогодні – святковий. Бажаю тобі хорошого оточення, нехай у тебе ніколи не буде недоброзичливців. Любові тобі взаємної, моя улюблена. Нехай тінню тебе супроводжує щастя, а в твій дім заходить горі. Бажаю тобі багатства як у казці, ніколи не нуждайся ні в чому. Твій ангел - зберігач нехай ніколи тебе не підводить і оберігає всю твою родину. Дорога сестричко, твої роки шлях тільки фарбують тебе, а душа ніколи не старіє.

***

Моя мила, прекрасна і ніжна сестричка! Я радий привітати Тебе з Днем народження! Ти в мене єдина і неповторна, втілення добра, поваги, розуміння і чарівності! Перед Твоєю харизмою ніхто не може встояти! Нехай усе хороше, що Ти робиш, у стократ повертається Тебе! Життя дарує хвилини радості і роки нескінченного щастя!

***

Сестричка, з твоїм днем народження. Пройшов ще один рік в твоєму житті, і я пам'ятаю, що це був за рік. Було багато цікавого, у тебе з'явилися нові друзі, але ти завжди залишалася вірною собі. Я пишаюся вами і бажаю залишатися такою ж впевненою в собі, активної, бойової та чесною. Я радий, що ти, часом шкідлива, та, на кого завжди можна покластися.

***

Сестричка – найбільш близький і рідний по крові людей. Я так щасливий, що на світі не один, а поруч зі мною моя рідна сестричка. У день народження я бажаю тобі, рідна, всього самого найкращого. Нехай на твоєму шляху завжди зустрічаються надійні друзі, нехай тебе завжди цінують, люблять і поважають. Міцного здоров'я тобі, побільше посмішок, і великого щастя. Нехай твоє життя буде, як чиста джерельна вода, хай тобі щастить у всьому і завжди. Благополуччя тобі, миру та успіхів у всьому.

***

Дорога моя сестричка! Хоч і непристойно дамі нагадувати про її віці, але довірся мені, я зроблю це так, що ти відчуєш себе окриленою, молодою і щасливою! Адже ознаки твоєї молодості і краси – у наявності! Неможливо не помітити, як ти стаєш з кожним роком все красивіше, більш граціозними! Твоя фігура нагадує статую Венери, твоя душевна краса полонить прозорою чистою! Висвітлюй своєю променистою посмішкою світ навколо, і даруй нам радість бачити тебе натхненної і щасливою! Адже твій блиск очей, як сонечко, дарує нам позитивний настрій! Бажаю тобі полум'яного вогню пристрасті на серце, взаємних почуттів з коханою людиною, душевної рівноваги, яскравих подій у житті, жіночого щастя! Нехай стрілки годинника зупинять хід для тебе, і ти назавжди залишишся такий чарівно молодою і красивою!

***

Дорога, мила сестричка. Нехай цей день стане ще одним прекрасним приводом для твоєї посмішки. В цей чудовий свято, в твій ювілей, я бажаю тобі отримати море позитиву, підкорити вершини успіху, скупатися в океані любові і прямо попрямувати до щастя. Зі святом, дорога!

***

Сестричка! В день твого чарівного народження я бажаю тобі випробувати всі земні благодаті, які бувають в житті, відчути всю повноту жіночого щастя і неймовірну радість материнства. Знай, що ти моя найкраща подруга і рідний для мого серця чоловічок.

***

Сьогодні День Народження у мого самого рідного і близького чоловічка, у моєї улюбленої сестрички. Моя любименькая, я вітаю тебе від усієї душі, з твоїм святом! Я бажаю тобі, щоб твій життєвий шлях був відзначений щастям. Щоб він завжди був цікавим, різноманітним, позитивним і вдалим. Я бажаю тобі, щоб всі твої мрії швидко діялись, немов за помахом чарівної палички феї. Нехай тебе оточує світло, добро, краса. Нехай у твоєму серці завжди живе любов, ніжність і гармонія. Я бажаю, щоб тебе оточували гарні та добрі люди. Нехай вони тебе люблять, цінують, поважають і ніколи не обманюють і не зраджують. Завжди залишайся такою ж молодою, легкої і на позитивній хвилі. Ніколи не опускай руки, вір у себе і в те, що на землі є місце чудесам і справжньому чарівництву. Нехай у тебе все буде добре. Я люблю тебе, сестричко, з Днем Народження!

***

Сестричка кохана, ти — моя радість і підтримка, наше дитинство і сьогоднішній день. Хочу побажати, щоб і в майбутньому збереглася наша зв'язок, а ти завжди була щаслива, і ще яскравіше твої очі сяяли, а твоя чарівна посмішка радувала нас часто і довго.

***

Сестричка, з Днем народження! Бажаю тобі море любові, океан удачі, купу везіння і, не менше, щастя, Радості, добра, успіхів. Люби і будь улюбленою!

***

Улюблена моя сестричка, у цей особливий для тебе день хочу побажати, щоб усмішка на твоєму обличчі збереглася на довгі роки. Нехай твоє серце завжди тріпоче від любові, а місце в ньому займають лише гідні тебе люди. Зачаровував світ своєю красою, чарівністю та щирістю. Хай ніколи у твоїх очах не мигне тінь смутку або розчарування, а кожен новий день буде для тебе наповнений добротою, душевним теплом і затишком.

***

Дорога сестричко, мила сестричка, вітаю тебе з днем народження. Нехай все тобою захоплюються, нехай удача посміхається тобі, нехай кожен день стає справжнім святом, нехай душа буде сповнена яскравих ідей і радості, хай серце б'ється в ритмі щастя і любові.

***

Бути сестрою - найважча робота в світі. Не важливо, молодше ти або старше, це все одно велика відповідальність, це дружба, це суперництво, це підтримка у всьому. Всі сестри світу можуть пригадати дитячі бійки і образи, одну любов на двох, гарні вбрання....Але все це проходить, і настає момент, коли розумієш, наскільки важлива і дорога тобі сестра. Це та зв'язок, яку неможливо описати або пояснити. Тому ми завжди будемо разом, які б відстані нас не розлучали. І я завжди буду відчувати, коли ти сумуєш, а коли радієш. Я щиро бажаю тобі величезного жіночого щастя, бо коли твої очі світяться, моє життя наповнюється таким же світлом і теплом.

***

Сестричка моя рідна. Вітаю тебе з днем народження! Будь же ти найщасливішою на світі, радій життю, і думай тільки про хороше! Нехай на твоєму життєвому шляху зустрічаються тільки хороші люди.

***

Моя дорога, рідна, кохана сестричка! Я щаслива привітати тебе з чудовим, радісним святом — з Днем народження! Моя сестра, ти для мене сама мила, рідна, приклад у всьому. Спасибі за те, що ти така. Нехай всі твої дні, особливо цей, будуть наповнені сонячним світлом і неймовірним щастям!

***

Дозволь, сестра, від щирого серця привітати з днем народження тебе. Побажати рум'янцю на обличчі, каменів на перстах. Нехай падають чоловіки від краси твоєї, а суперниці заздрять енергійності, пахощів. Ти не бояриня, не діва заморська і навіть не принцеса, ти — КОРОЛЕВА!

***

Перегортаючи у пам'яті сторінки минулого, я згадую тебе дівчинкою — пустотливий, веселий, невгамовною. А серце у тебе з дитинства було добрим і чуйним. І ось зараз, через роки, ти така яскрава, чарівна, самостійна, а серце твоє стало ще більше і ще добрішим. Хочу побажати, моя улюблена сестричка, щоб все, що відбувається у твоєму житті, відповідало твого золотого сердечку.

***

Сестричка, ти все краще і краще з кожним роком, ти завжди квітуча, незважаючи на пору року за вікном. Тому, бажаю тобі бути такою ж чистою, як сніжна зима, такий же неймовірно ніжною, як добра весна, бути такою ж теплою для всіх, як сонячне літо і, звичайно ж, казково багатої, як золота осінь.

***

Тому людині, яка знає мене довше, краще всіх, у день народження хочеться сказати найтепліші слова. Дорога сестра, бажаю тобі бути абсолютної зіркою у всьому: затьмарювати всіх недоброзичливців і освітлювати шлях близьким.

***

Дорога моя сестричка, обійму я тебе за звичкою, і на вушко шепну тобі, як я сильно тобою дорожу. У тебе нині світле свято, день народження твій настав, я бажаю, щоб тільки щастя і добро тобі мир давав. Хай усмішкою сяють оченята, залишайся завжди молода, щоб принц з красивої казки тебе шармом зачарував.

***

Дорога сестричка, я вітаю тебе з твоїм святом. Бажаю, щоб твій дім завжди був наповнений теплом і затишком, щоб в голові завжди було багато креативних та яскравих ідей, щоб серце переповнювали любов і ніжність, а кожен твій день був наповнений радісними і неймовірними емоціями.

***

Джерело: megaday.co.ua

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Найкращі привітання з днем народження колезі чоловікові, хлопцю, дівчині, жінці

Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові в прозі, українською мовою

Привітання з днем народження дочки від тата, мами своїми словами, в прозі, українською мовою