Привітання з днем народження брата від брата, від сестри, молодшому, старшому в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження брата від брата, від сестри, молодшому, старшому в прозі, українською мовою

Я хочу побажати тобі бути хорошим сином, добрим батьком. Нехай весь наш рід пишається тобою, а молодь рівняється на тебе. Я бажаю тобі завжди бути в колі люблячої родини, ніколи не відриватися від своїх коренів. Удачі тобі, а твоєму дому хорошого достатку, багато здорових дітей.

***

Дорогий брате! Сьогодні – ти іменинник, і ми всією сім'єю готові зробити твоє свято найщасливішим, найтеплішим і самим незабутнім днем у твоєму житті! Нехай збуваються твої мрії одна за одною, нехай твій дім буде зігрітий любов'ю рідних людей, нехай зустрічі будуть лише радісними, а настрій відмінний! Вдихни життя на повні груди і рухайся вперед, не відволікаючись на дрібниці і недостойних людей! Бажаємо, щоб ти завжди мав мету в житті і до неї прагнув, незважаючи ні на що! Бажаємо, щоб твої очі від щастя завжди блищали, а промениста посмішка радувала погляд повз проходять! Нехай множаться можливості, успішно йдуть всі справи, і вистачає сил і енергії для нових звершень! Міцного, могутнього здоров'я, позитивного настрою, віри в себе і в успіх! Вселенського щастя тобі, братику, і всіх земних благ!

***

Бажаю не розтратити величезна здоров'я до глибокої старості, справжня любов нехай надихає на гідні і несподівані вчинки, а щастя нехай назавжди оселиться у твоєму домі радість близьких людей.

***

Дорогий і улюблений братик, вітаю тебе з днем народження. Бажаю достатку і благополуччя, щасливого життя повною яскравих емоцій і незабутніх моментів. Хай щастя поселиться поруч з тобою і ти ніколи не будеш знати горя.

***

Брат, з днем народження! Нехай твій легкий норов заряджає оточуючих веселощами, доброта і чуйність винагороджуються виконанням усіх бажань, наполегливість стане запорукою успішної кар'єри, а оптимізм буде вічним двигуном, який веде тебе до добробуту.

***

Дорогий брате! Хочу побажати тобі залишатися таким же веселим, відчайдушним і простим хлопцем, навіть коли тобі буде за.... надзвичайно багато років. Мені важко уявити тебе солідним, респектабельним занудою. Відривайся з друзями до ранку, ганяй на машині, грай у футбол. Нехай твоя фантастична енергія і життєлюбність ніколи не вичерпаються. Удачі, ентузіазму, азарту і щастя! З Днем народження!

***

З Днем Народження, улюблений братик! В цей день хотілося б побажати тобі лише найкращого. Ти – хороша людина, і я хочу, щоб ти зміг зустріти прекрасну дівчину, створити з нею сім'ю, народити дітей і обзавестися майном. Іди обраним тобою шляхом, будь щасливий. Роботою в силу своїх здібностей, які, до слова сказати, безмежні. Не зациклюйся на помилки минулих років. Будуй свою кар'єру, виходячи з отриманого досвіду. Роби все те, що не суперечить твоїм моральним принципам. Пам'ятаєш, як в дитинстві ми обіцяли піклуватися один про одного? Через роки, ми виконали обіцянку, дану дітьми. Я рада, що у мене є такий чудовий брат, як ти. І вірю, що ти проживеш гідне, яскраве і красиве життя.

***

Милий брате! Я щасливий, що нарешті настав день твого народження. А це означає, що вже можна вітати, обіймати, цілувати тебе і, звичайно, бажати ніколи не згортати з вірного шляху, сподіватися і вірити у свої сили, ніколи не сумувати і вміти приймати життя такою, яка вона є. Хай доля дарує тобі лише приємні подарунки, а навколишні балують своєю турботою і любов'ю.

***

Братик, ми з тобою гори звернемо. Ти — єдиний чоловік, якого я люблю, і буду любити до кінця своїх днів. Сьогодні я хочу привітати тебе з днем народження і побажати тобі найкрутіших друзів, щасливих і яскравих моментів, нехай все те, що ти любиш, завжди буде з тобою поряд, ніколи не сумуй і йди тільки по своєму шляху, зберігаючи свою безпосередність.

***

Коли народився мій брат, то я трохи засумувала, бо мріяла про сестру, але зараз я навіть не можу уявити своє життя без цього милого створіння, який вперше відзначає свій Ювілей. Я не можу натішитися на цього чоловічка, тому що він постійно дивує нас своїми успіхами і досягненнями. Я безмірно вдячна мамі і таткові за те, що привнесли такі яскраві фарби в нашу сім'ю. Радуй нас далі, братику, тому що ми всі пишаємося тобою. Я жодного разу не пошкодувала про те, що у мене народився саме братик. Зараз я просто не можу уявити будь-який свій день без сміху і постійних питань. Я хочу, щоб ти виріс добрим, але в той же час сильним хлопцем, який буде захищати свою родину, своїх батьків і сестру, звичайно ж. Я вітаю тебе з твоїм першим Ювілеєм, мій братик. Ти – наше маленьке сонечко.

***

Дорогий брате, вітаю тебе з днем народження. Бажаю, щоб у твоєму житті постійно горіло яскраве світло удачі і надії, щоб на шляху не з'являлося жодної перешкоди, щоб для тебе були відкриті всі кордони до успіху, щоб за тобою усюди слідувала удача, щоб на твоєму боці завжди була істина і справедливість.

***

Коханому, єдиному братика в його День народження я бажаю бути першим серед кращих, адже це йому цілком по плечу! Будь справжнім богатирем і тілом, і духом, але не забувай і про те, що колись ти був маленьким хлопчиком, а значить – умій сміятися і радіти дрібницям, дбайливо береже в серці спогади про найкращі дні і втілюй свої мрії!

***

Чого побажати улюбленому братові на День Народження? Блискучих перемог — у всіх сферах життя: - на спортивному поприщі, на кар'єрних сходах; - у відносинах з оточуючими і на особистому фронті; - удачі у всіх уже початих справах і тих починаннях, які тільки збираються бути втіленими в життя; - матеріальних благ — приходять до тебе як результат довгого і чесної праці і тих, що потрапляють до тебе в руки неждано-негадано; - незабутніх моментів — подорожей в далекі країни, веселих святкових вечірок та багатьох інших; міцного здоров'я, душевного і фізичного; перераховувати мої побажання можна нескінченно. І, зрозуміло, не можна не побажати тобі простого людського щастя та здійснення твоїх найсміливіших і заповітних бажань!

***

Брат, твій День Народження – це свято і для мене! Мені приємно бачити твоє щасливе обличчя, вірних друзів поруч з тобою, улюблених батьків. Коли я бачу все це, то розумію, що біля мене знаходиться щаслива людина, і які б злі умисли нам приготувала доля, все це не страшно, коли є така підтримка. Тому я бажаю тобі завжди бути вірними хорошому іншому, не забувати про свою сім'ю. Впевнено йди по життю, знаючи, що тебе завжди підтримають ті, кому ти доріг. Спасибі за турботу, за пораду, за твою любов. Ти завжди будеш самим важливим для мене людиною, і я від усього серця бажаю тобі залишатися таким, яким знаю зараз: доброю, чуйною, турботливою, сміливим і справжнім чоловіком! З Днем Народження!

***

Я пам'ятаю, коли ми були ще дітьми, ти з нетерпінням чекав настання дня народження. Тепер ми виросли, і настання цього дня ти чекаєш з таким же ентузіазмом. Хочу побажати тобі, щоб всі події, які відбуваються в твоєму житті, викликали в тебе тільки ентузіазм. Пам'ятай, що всі проблеми вирішувані і тому не звертай уваги на складнощі життя, думай про кращому і вір в успіх своєї справи. Якщо негоди поселять зерно сумніву в твоїй душі, пам'ятай, у тебе є я, твоя молодша сестричка, яка готова тобі допомогти в будь-яку хвилину! бажаю тобі щастя, радості та гармонії. Мерщій створюй сім'ю, адже ви з (ім'я дівчини брата) давно зустрічаєтеся і пора б вже одружитися! Я тебе дуже люблю, ще раз зі святом!

***

Як живуть два брати? Поки маленькі – щось затівають, фантазують, якщо трохи посварилися — то відразу і помирилися і, звичайно, вони дуже хочуть подорослішати. І ось позаду квітуча юність, настала пора зрілості, і на багато чого в житті змінилися погляди... Але ми як і раніше не проти помріяти і, звичайно, завжди готові підтримати один одного! Сьогодні я вітаю тебе, братішка, з Днем народження, і хочу сказати, що ти мені брат, але і кращий друг! Будь завжди щасливий, любимо і щасливий!

***

Дорогий братик, я дуже радий привітати вас з чудовим святом – днем твого народження. Бажаю тобі чудового настрою, міцного здоров'я, удачі у всіх справах і світлої дороги в майбутнє. Нехай всі твої мрії неодмінно збудуться, хай кожен день радує тільки доброю новиною. Всіх благ тобі, достатку в домі, мирного неба, хороших вірних друзів. Дай Бог, щоб ви збиралися тільки по хорошому приводу. Нехай надія, віра і любов крокують поряд по життю. Нехай береже тебе Господь.

***

Сьогодні в тебе свято. Хочу привітати з днем народження, ти мій улюблений братик! Що побажати тобі в такий щасливий день? Щоб сонце завжди над тобою світило, осяваючи щастям і успіхом. Щоб від дощу смутку та зневіри, завжди прийшов тобі на допомогу парасолька твого вірного друга або подруги. Щоб ти купався в океані здоров'я та прибутку і щоб погані новини розчинялися по дорозі до тебе. Нехай у тебе все виходить і нехай ти будеш найщасливішою!

***

У цей чудовий день народився ти-мій брат. Міцно обниманию і бажаю сталевого здоров'я, любові, тепла, надійних друзів поруч. Ти моя підтримка і захист. Дякую за всі поради, які ти мені давав. Нехай на твоєму життєвому шляху не буде негараздів і негоди. Залишайся таким сильним, красивим і мудрим.

***

Знаєш, мені пощастило, що у мене є ти, братику! Хоч я і не так часто кажу тобі теплі слова, але все одно я тебе люблю! Для мене ти – самий близький, рідний і надійний людина на всьому білому світі. Рідний мій, хочу привітати тебе з Днем народження і побажати від щирого серця: виконання бажань, життєвих і ділових перемог, радості, любові та здоров'я.

***

Дорогий братішка, з днем народження. Нехай твої наповнюються гучними перемогами і великими успіхами, нехай оточують тебе тільки люблять і шанують люди, хай серце твоє не знає обмежень у доброті і щастя, нехай душа вічно співає і підноситься вгору, до вершин насолоди і натхнення.

***

З Днем Варення, мій славний брат. Я як Вінні-Пух із горщиком меду поспішаю до тебе на твоє свято. І я ще хочу побажати тобі, щоб ти знайшов відповіді на свої життєві питання. І нехай тебе люблять всі, так як я тебе люблю. Твій Пух.

***

Мій улюблений старший брат, Happy Birthday! Будь завжди веселим і товариським, таким яким ми звикли тебе бачити! Пам'ятай про своїх друзів, не втрачай свого чарівного шарму! Завжди рухайся вперед, до поставленим цілям і не падай духом ні в якій з ситуацій! Нехай в житті зустрічаються тільки найкращі люди!

***

Хоча навіть сонце в один прекрасний день вичерпається, моя любов до тебе буде горіти в моєму серці вічно. Я дякую Бога кожен день за те, що він дав мені такого брата, як ти. У свій день народження я хочу подякувати тобі за те, що ти завжди залишався тією людиною, на якого я міг сподіватися. Ти такий великий зразок для наслідування для кожного брата в світі, тому що ти люблячий і турботливий. Брат, не думайте занадто багато про минуле або про те, де ти зараз в своєму життєвому подорожі. Тому що я вважаю, що тобі судилося бути великим. В цей день народження я сподіваюся, що ти задумаєшся і зрозумієш, що настав час для великих справ і звершень. Ти мій наставник і прихильник у всіх сферах життя. В цей особливий день я молюся, щоб Бог благословив тебе всякої добром, любов'ю, щастям і радістю. Спасибі, що завжди поруч, щоб дарувати мені підтримку і силу.

***

Ті, у кого немає брата, не зрозуміють, як здорово, коли поруч завжди близька людина, коли знаєш, що він за тебе заступиться, вірить у твої успіхи і підтримає в невдачах! Дорогий брате, прийми вітання з Днем народження і подяку від сестри за те, що ти є у мене! Нехай твоє життя буде сповнене дивами, нехай в ній не буде місця смутку і турбот, нехай кожен прожитий день наближає тебе до заповітної мрії! В житті головне вірити. Бажаю тобі вірити в любов, вірити в удачу, вірити в свої досягнення, тоді все, у що ти віриш, обов'язково здійсниться, і щастя не змусить себе довго чекати!

***

Братику, вітаю тебе з днем народження! Бажаю, щоб ти добивався всього й у всім, щоб завжди знаходився на білій смузі. Залишайся таким же сильним, сміливим і вольовим!

***

З самого дитинства мене всі подруги заздрили, тому що у мене є старший брат, як ти! З Днем Народження!

***

Знову стукає в твої двері чудове свято, день твого народження. І хочеш чи не хочеш, але йому доведеться відкрити і впустити його в своє життя. Я вітаю тебе, дорогий зі святом і бажаю тобі щастя. А яке воно, щастя і що для нього необхідно не напишуть навіть в самих розумних і просунутих книжках, тому, що воно для кожного індивідуально. Тому я бажаю тобі всіх складових для твого персонального щастя. А так само, я бажаю тобі досягти неймовірних висот, домогтися успіхів у своїй справі, бути завжди і скрізь переможцем, героєм, прикладом. Я бажаю, щоб тебе завжди оточували гарні жінки, слава, пошана, великі гроші, удача, везіння! Я хочу, щоб у тебе було міцне здоров'я, здатне витримати твій скажений ритм життя і твій темперамент. З Днем Народження, братішка, я люблю тебе, і пишаюся тобою!

***

Джерело: toasts.com.ua

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Найкращі привітання з днем народження колезі чоловікові, хлопцю, дівчині, жінці

Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові в прозі, українською мовою

Привітання з днем народження дочки від тата, мами своїми словами, в прозі, українською мовою