Привітання з днем народження подрузі своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження подрузі своїми словами, українською мовою

Вітаю з днем народження! Бажаю вдало долати часові простори, обставини, перешкоди і негатив, відчайдушно боротися за місце під сонцем і перемагати на рингу пристрасті. Також бажаю постійно збільшувати вантажопідйомність свого гаманця, масажними рухами притягувати до себе багатство і тих, кого приручили, залишати незабутні враження від спілкування, фонтанувати ідеями дивувати оточуючих втіленнями своєї творчості в життя! Нехай виконуються найзаповітніші бажання, і прийде вдале завершення розпочатих справ! І ще трохи побажаю: домашнього тепла, затишку вогнища, достатку та здоров'я, бадьорості і свіжості, вічної молодості і грандіозного, запаморочливого щастя!

***

З Днем народження! Всього самого хорошого, будь щаслива, кохана, залишайся завжди таким сонячним і чудовою людиною. Бажаю тобі вірних друзів, які ніколи тебе не залишить, а так само веселощів і посмішок. Міцного здоров'я, щоб не хворіла. Нехай не буде приводів для смутку і самотності, щоб завжди був поруч людина, що подасть руку допомоги. Бажаю, щоб всі твої мрії виконувалися і ти сяяла від щастя.

***

Ось і стала ти, подруга, на рік мудрішими і красивіше. Бажаю моєму дорогому щирій людині і далі йти по життю з посмішкою і радувати нас всіх своїм дзвінким сміхом. Щастя, добра, любові тобі, здійснення всіх-всіх мрій, а горе і хвороби нехай обходять твій дім дальньої сторонкою. З днем народження!

***

Подруга, дивна, чудова! З днем народження! Нехай життя твоє буде така ж світла, як і ти, як і сонце в твоєму серці! І тоді промені добра, тепла і радості допоможуть тобі парити в небі від щастя!

***

Сьогодні для всіх нас настав той самий свято, яке приносить нам стільки різноманітних емоцій. Мені хочеться сказати про те, що зараз ти святкуєш свій день народження. І тому мені неймовірно приємно бачити те, як ти посміхаєшся. Я сподіваюся на те, що ти обов'язково зможеш досягти найвищих цілей в житті. І знаєш, я завжди була рада тому, що саме ти моя дорога подруга. Щоб не траплялося, ти завжди була тим самим людиною, яка завжди намагався допомагати мені у всьому. І тому зараз мені також хочеться бути для тебе підтримкою. І щоб не відбувалося, які б тебе труднощі не спіткали, просто пам'ятай про те, що я завжди готова прийти до тебе на допомогу. І нехай удача завжди буде знаходитися поряд з тобою, щоб не відбувалося. А зараз мені просто пора прощатися з тобою, удачі тобі у всьому.

***

Мила подруга, в цей чудовий святковий для тебе день, прийми найкращі побажання на свою адресу. Бажаю тобі, насамперед, міцного здоров'я, великих успіхів у роботі, величезного щастя в особистому житті. Нехай всі твої мрії неодмінно збуваються, нехай удача ходить за тобою по п'ятах. Будь завжди такою гарною, життєрадісною і впевненою в собі. Люби і будь завжди коханою. Нехай надія, віра і любов будуть супутницями в твоєму житті. Нехай Господь завжди оберігає тебе.

***

Улюблена подруга! У цей день хочеться тільки одного: нехай збудуться абсолютно всі твої мрії. Ти стала трохи старше, і нехай у твоїй більш дорослому житті буде по мінімуму труднощів і по максимуму приємностей. Залишайся, будь ласка, завжди доброзичливою та чуйною, веселушкой і хохотушкой! Хочеться побажати щастя і успіхів тобі і здоров'я твоїм рідним і близьким. Будь завжди щаслива!

***

Бажаю тобі, моя цікава, красива, мудра подруга, не змінюватися ні зовні, ні внутрішньо, адже ти прекрасна така як є! Живи яскраво і насичено, гарно і заможно! І нехай твій дім завжди буде сповнений любові і затишку!

***

День твого народження — особливий день. І тому дорога подруга, сьогодні я хочу побажати тобі всіх благ земних. Нехай стороною обходять всі негоди. Посмішка ніколи не сходить з твого обличчя. А щастя, стане вірним супутником на життєвому шляху. Знай, ти народжена для того, щоб сяяти. І в цю добу сяй яскравіше всіх зірок, бо сьогодні твій день. День, коли всі побажання звучать для тебе. Так нехай ці побажання стануть подальшим девізом для нових відкриттів та звершень!

***

Подруга, погодься, гроші – сміття! Бажаю Тобі стати директором «сміттєвої» звалища! З днем народження!

***

Моя подруга, радість і надія, в твій день народження хочу побажати благополуччя в домі, щастя в душі, любові в серці, осяяння в голові, веселих спогадів за спиною, хороших людей поруч з тобою і щасливих очікувань у кожному новому дні.

***

Сонечко моє, дякую той день, коли зустріла тебе! В твій світлий свято бажаю тобі, щоб з роками примножувалося тільки хороше в твоєму житті, всі зірки сяяли для тебе, щастя не покидало твій дім, оточували вірні друзі і міцне здоров'я було супутником у житті!

***

Дорога моя подруга, рідна і кохана! Вітаю тебе з днем народження – світлим святом, трошки сумним, але все ж чудовим! Бажаю, щоб ти завжди була улюблена, щоб тобою захоплювалися і милувались! Краси тобі і здоров'я, радості і веселощів, великих успіхів та удач! Нехай тебе чекають веселі зустрічі з друзями, шикарний відпочинок і теплі родинні свята – все, чим багата життя і чим вона дорога! Будь щаслива, моя мила.

***

Вітаю з Днем народження мою найкращу подругу! Коли ти народилася, у твоєї колиски зібралися феї і обдарували тебе багатьма талантами, серед яких є і самий головний – уміння радіти життю. Ти випромінюєш оптимізм і поряд з тобою завжди легко і просто. Нехай весь наступний рік буде сповнений пригод, закоханостей, яскравих переживань, щоб кожен день перетворювався у свято, а ніч – у чарівну казку.

***

Найдорожчі мені люди, які завжди поруч зі мною. Вони немов моя сім'я оберігають і допомагають. Їх список не такий вже й великий, але очолюєш його ти, моя щира подруга! В цей день я від усієї душі вітаю тебе і бажаю досягти всього того, що ти собі намітила і запланувала. Будь господарем своєї долі і нехай зірки тобі світять ясніше! Нехай всі твої мрії, які ти так хочеш втілити в життя, повільно але впевнено збуваються. Пам'ятай що я завжди поруч. З днем народження.

***

Немає кращої подруги у всьому всесвіті! І сьогодні ти царішь красива як лебідь за цим святковим рясною столом. І повір, всі побажання, які прозвучали сьогодні – щирі. Ти їх дійсно заслужила.

***

Щоб покращити твій настрій, я загадаю тобі відвідування принца данського, море уваги і зваблювання. Щоб компліментів ти стільки почула, скільки в морі піску. Будь весела, приваблива і сексуальна, і нехай твій телефон не змовкає від дзвінків захоплених шанувальників.

***

Дорога подруга, з днем народження! Нехай життя твоє буде солодка і щаслива, хай казка, яку ти чекаєш, нарешті здійсниться. Нехай кожен день буде радісним, світлим і яскравим. І щоб довкола тебе було тільки улюблені, чудові люди.

***

Нехай збудуться всі твої мрії! Нехай наша з тобою дружба стане ще міцнішою! Я дуже ціную тебе як людину і вважаю, що доля послала мені дуже гарний подарунок — цю дружбу з тобою! Удачі тобі у всьому!

***

Сьогодні неперевершеною, оригінальною, ніжною і сонячної дівчині 18 років! Такий день не можна не відзначити. Тому

***

Кожен день несе стільки різноманітних емоцій, які нам потрібно намагатися бачити, і також намагатися залишатися задоволеними. І зараз, моя дорога подруга ти святкуєш свій день народження. Мені насправді так сильно приємно бачити те, що у тебе все виходить так, і тому мені справді дуже приємно. Зараз я хочу сказати тобі, щоб ти завжди намагалася помічати все, що відбуватиметься навколо тебе. Старайся щосили, і тоді ти справді зможеш отримати все можливе і бути щасливою. І так, як зараз вже всі гості зібралися, давай просто добре проведемо час, і тоді у нас все обов'язково повинно змінитися в кращу сторону. І нехай удача завжди буде на твоєму боці, щоб у тебе не сталося, я завжди буду рада прийти до тебе на допомогу.

***

Нехай твоє життя, подруга моя вірна, буде яскравою і чудовою. Наша дружба з тобою стає міцнішою з кожним днем. Я хочу, щоб все в твоїй долі склалося чудово! Ти гідна справжнього щастя! Нехай кожен новий день починається з твоєї щирої посмішки! Йди по життю сміливо, гідно долаючи всі труднощі і перепони, залишаючись хорошим і чесним людиною! Будь улюбленою і шанованою всіма.

***

Для тебе нехай земля обертається швидше, для тебе хай квітне гірський едельвейс і на небі з'являються зірки. Нехай річки впадають в моря. Нехай все на цій планеті для тебе. Твоя дружба на вагу золото, я ціную тебе, моя подруга, і бажаю тобі в день народження не сумувати. Думай лише про прекрасне, адже ти і є частина прекрасного!

***

Бажаю тобі міцного здоров'я, величезного щастя, найширших перспектив, великих досягнень, великих перемог, постійного достатку, цікавих подій і яскравих подорожей! Нехай удача та успіх завжди супроводжують тебе! Вітаю!

***

У мене є не так вже багато подруг, але найважливіше місце серед них займає ось ця чарівна дівчинка, яка сьогодні ще й відзначає свій День народження. Я знаю, як вона чекала на це свято, тому ви просто не маєте права, сьогодні не веселитися. Я особисто буду слідкувати, щоб всі танцювали і веселилися. Роднуля моя, ти пам'ятаєш, скільки років ми товаришуємо? Я ось теж не можу точно пригадати, але тільки пам'ятаю, що ми познайомилися в досить ненормальною обстановці. Я хочу побажати тобі міцного здоров'я, якого вистачить на все твої ідеї та плани. Ти у нас така активна і енергійна, у тебе в голові стільки різних ідей, причому божевільні серед них теж є, що тобі реально треба побажати здоров'я і терпіння. Зі святом тебе, моя найрідніша і кохана подруженька. Пам'ятай, що в цьому житті немає нічого неможливого, тому все тільки в твоїх силах.

***

Моя найкраща подруга, від всього серця вітаю тебе з днем народження. Бажаю всього самого найкращого. Нехай сьогоднішнє свято принесе тобі прекрасний настрій, нехай мрії неодмінно збудуться. Бажаю більше радості, ніж турбот, більше відпочинку, ніж тривог. Нехай для тебе скрізь ростуть квіти, нехай кожен день буде найкращим. Нехай у твоєму житті все сповна збудеться, нехай твоє день народження буде найсвітлішим святом на землі. Любові тобі взаємної, щастя, радості та удачі.

***

Наша мила, хороша подруга, ми від усієї душі хочемо тебе привітати з цим сонячним святом у твоєму житті. Як ми хочемо від життєвих бур тебе затулити, будь завжди рішучої і незалежної і на всі перешкоди, на шляху, відповідай стійко і сміливо.

***

Нехай кожен ранок у тебе буде добрим, день — цікавим, насиченим і яскравим, а вечір — чудовим і душевним. Хай щастя буде твоїм пледом, закутайся в нього і будь зігріта їм. Радості і спокою, затишку і тепла, гармонії і впевненості, здоров'я і енергії. З днем народження, люба!

***

Дорога, наша мила подруга. Для тебе доля не пошкодувала краси фігури і особи. Ти з кожним роком стаєш чарівніше за, і про це ми можемо авторитетно заявити. Тобі ми бажаємо, щоб ти раніше цвіла і гарнішала, ми з обожнюванням і захватом тебе вітаємо. З Днем Народження.

***

Коли мені нудно, я поспішаю до тебе моя подруга. Коли мене розпирає щастя, я теж йду до тебе, якщо раптом трапиться у мене біда, ти перша, кому я подзвоню. Я хочу поділитися з тобою всім, що у мене трапляється в житті. Я з задоволенням поділяю з тобою і твої радості, беру на себе твої печалі і негаразди. І кожен день я дякую долі за тебе, моя рідна! Як добре, що ти у мене є, нам завжди з тобою є про що поговорити, що обговорити. Ми завжди можемо підтримати одне одного і дати такий важливий пораду, підтримку, турботу та розуміння. Сьогодні ми знову разом у чудовий і важливе свято, День твого Народження. Я вітаю тебе від усієї душі, і щиро бажаю тобі величезного жіночого щастя, любові, міцного здоров'я і довгих років життя, молодості і успіху. Я дуже люблю тебе, дякую за то, що ти у мене є!

***

З днем народження, моя мила подруга. Будь завжди чертовски красива і по-янгольському міла, бажаю тобі очманілих ручок і ваблять око, нехай життя дарує тобі кльове настрій і опупенное везіння.

***

Джерело: vsivitannya.co.ua

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Найкращі привітання з днем народження колезі чоловікові, хлопцю, дівчині, жінці

Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові в прозі, українською мовою

Привітання з днем народження дочки від тата, мами своїми словами, в прозі, українською мовою