Найкращі привітання з днем народження татові від дочки, сина


Найкращі привітання з днем народження татові від дочки, сина

Вітати тебе з днем народження татусю, це для мене не тільки радість, але й величезне задоволення! Ти ж у мене найкращий батько в світі! Ти робиш все для того, щоб наші життя були кращими. Все для того, щоб ми ні в чому не потребували. Все для нашого щастя і радості. Я бажаю тобі в твій день народження, безмірної любові. Гарного настрою щодня. Завжди залишайся таким, який ти є. Нехай твої очі не знають розчарування. З днем народження коханий татусь.

***

Татку, ти у мене крутий і позитивний! По тобі неможливо визначити, скільки тобі років, тому що ти дуже молодий, і душею і тілом! З тебе дійсно потрібно брати приклад, тому що ти постійно доводиш, яким сильним і відповідальним може бути людина. Таточку, нехай ніякі перешкоди не стоять перед тобою і твоїми бажаннями!

***

Сьогодні у мого тата день народження. Перш за все, я хочу сказати те, що ти у мене найкращий. Деякі мої знайомі могли похвалитися в дитинстві, що найкрасивіші зачіски в дитячий сад їм робить тато, ти завжди дуже акуратно заплетал мене і зав'язував найкрасивіші банти. Я приходила в садок з повною упевненістю, що я найкрасивіша дівчинка, ну а як могло бути по-іншому. Ти завжди говорив мені це. Ти навчив мене кататися на велосипеді, за руку відвів басейн і уважно спостерігав за всіма тренуваннями. Таточку, я так вдячна тобі за все, ти зробив моє дитинство по-справжньому щасливим, я бажаю тобі, мій хороший багато здоров'я, більше посмішок і хороших подій, хай кожен день радує тебе, а ми завжди будемо поруч.

***

Вітаємо тебе з найважливішим святом для тебе з твоїм Днем Народження! Це свято призначений для того, щоб похвалити себе за вже зроблені справи, і набратися сили для нових звершень! Батько, ми щиро бажаємо тобі в першу чергу здоров'я! І щоб кожен новий день приносив лише щасливі моменти! Удачі у всіх починаннях і звершеннях! Бажаємо, щоб твої емоції завжди були справжніми! Мир твоєму дому! Радості, взаємної і щирої любові, сімейного спокою, душевного затишку, теплих слів і безмежного людського щастя! Живи гідно і в достатку! Нехай тобі все дається легко! Бажаємо, щоб ти завжди залишався таким же молодим зовні і внутрішньо! Спасибі тобі за твою любов, що зігріває всю нашу родину! Дякую за теплий і затишний будинок, за теплоту і гармонію в ньому, адже ти – глава сім'ї, і повністю відповідаєш цього статусу!

***

Дорогий тато, вітаю з чудовим днем твого народження! Бажаю тобі бути бадьорим і здоровим, активним і цілеспрямованим. Нехай залишаються поруч вірні друзі, любляча родина, все, що ти любиш і чим дорожиш. Удачі, радості, впевненості, Божої благодаті і душевних сил!

***

З днем народження, дорогий мій тато. Бажаю тобі відсутності протиріч в життя, прийняття правильних і оптимальних рішень, легкої реалізації будь-якого плану, постійного затишку у вашій оселі, достатку сил і засобів до життя, теплої атмосфери щастя в родині.

***

Улюблений татусь! Твоя донечка вітає тебе з днем народження і цілує тебе міцно. Я дуже люблю тебе. Я сумую, коли тобі доводиться виїжджати і залишати нас самих надовго. Спасибі тобі за твоє виховання, любов, турботу, ласку, що ти невпинно даєш мені. Люблю тебе і ніжно обіймаю. Бажаю тобі, своєму татові, бути здоровим і жити довго-довго-довго, а також частіше радувати оточуючих своїм життєлюбством.

***

Коханий мій таточку, моя надійна опора, підтримка і захист! З днем народження! Бажаю, щоб твоя доля налічувала ще багато-багато щасливих і захоплюючих років. Хочу, щоб на життєвому шляху тобі зустрічалися тільки чесні, добрі та відверті люди, здатні оточити тебе турботою і теплом, щоб ти зберіг такі свої якості, як мужність, готовність прийти на допомогу, сміливість і відповідальність. Нехай будуть нові перемоги, відкриття та досягнення.

***

Таточку, вітаю тебе з днем народження! Бажаю тобі гарно відсвяткувати свої іменини. Вдосталь наговоритися з друзями і близькими. Отримати мільйон задоволень і хороших слів. Багато радіти, сміятися, залишатися завжди позитивною, здоровою, коханою і самим необхідним!

***

Бажаю тобі безліч щасливих випадків, других шансів, красивих тисячі бажань і можливостей, щоб їх здійснити! Залишайся здоровий, бадьорий, позитивний і наполегливий! Щастя тобі і везіння у всьому!

***

Вся наша сім'я зігріта твоєю любов'ю, дорогий батько. Ти навчив нас правильно жити, розбиратися в людях. Ти навчив нас бути добрими, і завжди правильно оцінювати будь-яку ситуацію спасибі тобі за все, милий тато. Сьогодні у тебе день народження. від усього серця вітаємо тебе з святом. Бажаємо сибірського здоров'я, величезного щастя, везіння у всьому. Хай в житті тебе супроводжує гарний настрій і удача. Всіх благ тобі, достатку і благополуччя. Нехай у твоїй родині завжди панує мир і любов. Будь завжди молодим, веселим і так необхідне нам, рідний тато.

***

Я пишаюся тим, що ти мій батько. Той чоловік, який з дитинства про мене дбав і завдяки якому у мене завжди була впевненість в тому, що я під захистом. І сьогодні я хочу привітати тебе з Днем Народження! Так, ти став на рік старшим, але це ж означає, що ще й на рік мудрішими і досвідченішими. Бажаю тобі міцного здоров'я, віри і щастя! Лише примножуй свою енергію і мужність! Зі святом!

***

Ніколи не впадай у відчай! Адже не дарма ти народився на світ! Ти народився, щоб приносити щастя! Нехай у тебе будуть спогади, яким ти зможеш радіти, коли тобі сумно! Адже, як кажуть мудрі люди черпають силу у спогадів, так як це дуже важливе джерело!

***

Тато! Ми вітаємо тебе з святом! Бажаємо зберігати притаманні тобі оптимізм, цілеспрямованість і нескінченну енергію, з якою ти берешся за будь-яку справу! Впевнені, що під твоїм зверхністю наша сім'я буде стрімко розвиватися і ставити амбітні цілі, і, звичайно ж, досягати їх! Ми в усьому хочемо бути схожими на тебе, ти – переможець! Бажаємо тобі найбільш яскравих подій, подорожей, зустрічей, подарунків і нових вражень! В будь-якому віці, хочемо бачити тебе таким же веселим, енергійним, бадьорим, сильним, багатогранним, бадьорим, життєлюбним і непереможним! Нехай доля розпорядиться твоїм життям справедливо, і все те добро, яке ти випромінюєш, повернеться до тебе бумерангом, у вигляді здоров'я твоїх дітей та онуків! І нехай навіть через час, ми будемо бачити тебе таким же молодим і сповненим сил, як на сьогоднішньому святі!

***

«А мій тато сильніше за всіх!» - ось так я кричав на вулиці хлопчакам, коли вони ображали мене. Тепер я виріс, але також пишаюся тобою. Мене захоплює твою мужність. Ти завжди був небагатослівний, говорив по справі. Твої поради мені дуже допомагали. Але найцікавіше було грати з тобою! Чого ми тільки не майстрували, пам'ятаєш? Потай від мами ставили досліди на кухні, ти мене ніколи не здавав. Батько, ти мій найкращий друг. З Днем Народження! Залишайся таким же самим сильним!

***

Будь-який чоловік може бути батьком, а от стати папою, найулюбленішим татом, дано не кожному. І як тут не пишатися своїм папулечкой? Коли в серці чоловіка є мужність і ніжність, то він творить для любові чудеса. Наш тато завжди зможе нас захистити, а ще він уміє прощати. Ми купаємося в морі любові. Зі святом, наш улюблений тато!

***

Батько, вітаю тебе з днем народження! Бажаю тобі довгих щасливих років життя. Нехай твоє здоров'я буде міцнішим будь загартованої сталі. Хай життя не перестає тебе радувати і приносити нові яскраві відчуття. Бажаю тобі завжди бути у формі і в позитивному настрої. Нехай твій дім в будь-яку грозу зможе зігріти всіх дорогих тобі людей.

***

Нехай в день народження твій, татусю, всі рідні і близькі люди прийдуть засвідчити свою повагу і все, що вони побажають від чистого і независтливого серця нехай неодмінно здійсниться в найближчому майбутньому.

***

Наш татко став сьогодні на один рік старше! І в цей особливий день я тебе вітаю, як особливого людини, без якого моє життя не була б такою цікавою, яскравою, насиченою і захоплюючою! Як чудово, що ти є в моєму житті! ТИ завжди поруч, завжди підтримуєш і надаєш сил. Я бажаю тобі бездоганного здоров'я і завжди найкращого настрою. І нехай життя тобі частіше посміхається!

***

Коли мене запитують, чим я можу пишатися у своєму житті, я завжди кажу - батьком. Ти для мене зразок і еталон сили, мужності та батьківської любові. Бажаю тобі дожити літ до ста, щоб теж саме могли сказати про тебе твої внуки і правнуки.

***

Дорогий тато, у твій день народження я від душі бажаю залишатися впевненим і гордим капітаном корабля своєї сім'ї, проявляти себе непереможним героєм будь-якої справи. Тато, бажаю завжди бути в курсі всіх радісних подій і перебувати в епіцентрі щастя і успіхів.

***

Таточку, нехай твій ювілей стане відправною точкою в сучасну, більш цікаву, насичену життя, де не буде місця повним розчарувань і тимчасових невдач. Нове твоє оточення нехай надихає на небувалі досягнення і наштовхує на думку про власному постійному самовдосконаленні.

***

Таточку, вітаю! Ти у мене найкращий і заслуговуєш тільки усмішок і щастя. Нехай твої мрії утіляться в реальність, а здоров'я ніколи не похитнеться. Будь завжди поруч, а я постараюся тебе не підвести і завжди підтримати!

***

Я хочу побажати, щоб роки не забирали, а додавали тобі здоров'я. Нехай воно з кожним днем стає все міцніше. Хай сивина не збавляє завзяття і сили. Залишайся завжди таким, який ти є. З днем народження, тато!

***

Дорогий мій таточку, ти завжди був для мене тим самим людиною, який завжди був для мене таким дорогим і щасливим. Я завжди пишалася тобою перед своїми друзями. І ось сьогодні я прийшла до тебе спеціально для того, щоб привітати тебе з днем народження. Бачу, що ти щиро радієш тому, що з тобою відбувається. І від цього мені стає так приємно. Зараз дивлячись на тебе, я все більше і більше розумію те, що мені потрібно і далі продовжувати тобою дорожити. І наостанок, коли настане час іти, я просто міцно тебе обійму. І тоді ти обов'язково зможеш відчути, як сильно ти мені дорогий. І нехай щоб з тобою не траплялося, ти ніколи не будеш винити за це долю, або ж інших людей. Адже все в цьому світі залежить тільки від тебе, і від твоїх рішень. Так що задумайся над всім цим, і постарайся прийняти правильні рішення.

***

Дорогий татусю! Від усього серця вітаємо тебе з днем народження! Бажаємо тобі в Новому році, як кажуть лікарі, не хворіти! Нехай кожен день буде плідним на нові звершення, підкорення кар'єрних вершин, всі дні проходять на піку позитиву, в родині буде лад і підтримка близьких!

***

У день народження таткові бажаю міцного здоров'я, бадьорості духу, не сумувати і не переставати радіти життю! Нехай друзі будуть поруч, а ми, як сім'я тебе завжди будемо любити і підтримувати!

***

Тато, ти так багато знаєш та вмієш, що просто дивуєш і восхищаешь мене. Знаєш, я пишаюся, що ти – саме мій улюблений татусь. Велике спасибі долі і всесвіту за такий чудовий подарунок, як рідний і найкращий чоловік у всьому світі. Хочу привітати тебе з Днем народження, побажати активності і щастя, легкої життєвої дороги. Татусю, я насправді вірю в те, що у тебе все обов'язково буде виходити і далі, а Господь надасть гідну захист від всіляких перешкод. Бажаю тобі безмежної віри в прекрасне майбутнє і душевного польоту, наявність стимулів для активного просування, адже тільки в цьому випадку ти здивуєш не тільки мене, але і себе. Таточку, я прошу Господа, щоб він постійно тебе оберігав від всіляких перешкод, проблем. Приймай щирі вітання з Днем народження, з особистим і чудовим святом!

***

Любий татку, ти самий добрий і рідний. Нехай життя твоє тече, як повна річка, нехай всі мрії збуваються. Залишайся сильним і впевненим у собі. Нехай в душі завжди збережеться молодий вогник, нехай тебе оточують друзі, а удача завжди буде поруч. Будь здоровий, щасливий, і хай тобі у всьому щастить!

***

Сьогодні найкраще свято на землі – день народження мого рідного татуся. Прийми від усієї душі привітання від дочки. Нехай твоє життя буде довгим і щасливим. Нехай тобі зустрічаються тільки надійні друзі. Великих успіхів тобі в роботі, завжди гарного настрою та впевненості в собі. Міцного здоров'я тобі, особистого щастя, добра і благополуччя. Нехай всі проблеми вирішуються легко і просто, нехай все в житті виходить. Хай добрий ангел береже тебе від бід і зла.

***

Дорогий Тато, Вітаю тебе з днем народження. Бажаю, щастя, любові і більше перемог у всьому, за що б ти не брався. Нехай твоє життя буде довгою-довгою, і рясніє моментами, які ти будеш згадувати з усмішкою, та сльозами радості на очах. Від люблячого сина приймай слова.

***

Ти завжди у мене був таким цілеспрямованим татусем, який ставив собі цілі і стрімко йшов до них. Мені хочеться побажати тобі чудового настрою, море позитивних емоцій і всього самого позитивного і радісного. Нехай ніякі неприємності і проблеми не турбують тебе! Будь щасливий і завжди задоволений життям! — своїми словами

***

День Народження - це щось незвичайне! В цей день казка оживає, а серце тріпоче від привітань! Тато, наш милий тато, вітаємо тебе з твоєю датою народження! Бажаємо тобі крутих змін, кращих дітей та веселих подій в житті в будь-якому віці! Залишайся таким же активним, лідируючим і позитивною людиною! Нехай тобі вистачає часу на всі заплановані справи! Будь щасливий в оточенні коханої сім'ї, нехай тобі бракує нашої уваги, турботи і затишку! Бажаємо тобі, по можливості, зустрічати більше хороших людей на своєму шляху якомога менше болю, розчарувань і втрат, і, як можна більше везіння у твоєму житті! Подавай нам у всьому приклад і обов'язково прагни до більшого, адже досконалості немає меж! Удосконалюйся, не бійся оступитися і впасти, це зробить тебе сильнішим! У тебе все буде, тому що ти великий молодець! Ніколи ні в чому собі не відмовляй, люби себе, люби своє життя!

***

Джерело: iwish.co.ua

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Найкращі привітання з днем народження колезі чоловікові, хлопцю, дівчині, жінці

Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові в прозі, українською мовою

Привітання з днем народження дочки від тата, мами своїми словами, в прозі, українською мовою