Привітання з днем народження дружині своїми словами, в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження дружині своїми словами, в прозі, українською мовою

День народження, те свято, що змушує знову і знову хвилюватися. В це свято починаєш відчувати ті самі почуття, які були у тебе давно в дитинстві. І коли це трапляється, так сильно хочеться повернутися в минуле, що зовсім не виходить. Але, навіть тому, ми все одно не повинні турбуватися, просто навчитеся справлятися зовсім, чого б вам це не коштувало. Сьогодні моїй коханій дружині виконується на цілий рік більше. Але, навіть те, що ти стаєш старше зовсім мене не бентежить. А все тому, що ти мені подобаєшся будь. Зараз я скажу тобі вітання своїми словами. Дуже сподіваюся на те, що ти зможеш прийняти все так, як би тобі цього хотілося. І також скажу тобі безліч приємних слів, які тобі буде приємно злучати в будь-якому випадку. Продовжуй завжди бути такою красунею і розумницею!

***

Моя чарівна дівчинка! Спасибі за твою мудрість, турботу і проникливість!.. Я щасливий, що одного разу ти прийшла у цей світ для того, щоб ми з тобою зустрілися! Тому сьогодні для мене винятковий день, і я вітаю тебе і бажаю ще довгих років життя, які ми зможемо розділити разом! Люблю!

***

Улюблена моя дружина! Вітаю тебе з ювілеєм! Спасибі за те, що ти є! Дякую за щирий погляд! За те, що твій ніжний голос завжди підбадьорить у важкі хвилини!

***

Світ сповнений радості і щастя, коли поруч ти, моя кохана дружина. Ти подарована мені долею, як цінний скарб, який я люблю і бережу. Моя любов до тебе безмежна. Сьогодні я від усієї душі вітаю тебе з днем народження. Нехай твій особистий свято принесе тобі море удачі і океан щастя. Нехай неодмінно здійсниться твоя мрія. Усіх гараздів, благополуччя і родинного тепла тобі, моя принадність. Нехай надія, віра і любов допомагають тобі в житті. Нехай твоє життя буде чиста, як джерельна вода.

***

Улюблена і найрідніша! Сьогодні особливий день – твій День Народження! Ти знаєш, те, що я хочу тобі сказати, завжди живе в моєму серці. Може бути, ти рідко чуєш ці слова від мене, але знай: я дуже сильно тебе люблю! Ти найрідніша для мене людина! Через роки і випробування я несу ту першу любов до тебе, яка загорілася в моєму серці багато років тому! І з кожним днем я люблю тебе все більше і більше! Будь щаслива, моя рідна! З Днем Народження!

***

Настав день, якого я так чекав, тому що дуже люблю вітати дружину з Днем народження. Дорога, ти можеш пишатися, тому що зазвичай я нікого не вітаю ні з якими святами. Любов моя, радість моя, я вітаю тебе з цим чудовим днем. З кожним роком ти стаєш все кращими, мудрішими і терпляче, але в душі тобі все ще вісімнадцять років. Тоді ти теж була незвичайною дівчиною, яка чекала від мене знаків уваги. Та й досі чекаєш, якщо чесно. Але я виправляюсь, кохана. Ти ж бачиш, що я став частіше дарувати тобі квіточки, скоро і до подарунків доросту. Я бажаю тобі ніколи не падати духом, тому що в житті можна пережити і перетерпіти, а я завжди буду поруч і допоможу тобі впоратися з будь-якими проблемами.

***

Да-а-а, ось так живеш-живеш з людиною в одному місті, ходиш по вулицях, дивишся на одні й ті ж рекламні щити, і зовсім не підозрюєш, що це твоя суджена, твоя половинка, твоя єдина, та, чий голос доповнить твій, і чий рух продовжиш ти. З днем народження тебе, світе мій, пісня моя!

***

Ти — життя моєї джерело. Нехай стрілою летить привітання і потрапляє в серце, золота моя! Бажаю, щоб дорога твоєї долі була схожа на іменинний торт, така ж ніжна, солодка, ніжна і красива!

***

Є на далеких островах, маленька пташка. Коли вона зустрічає іншу пташку, в її маленькому сердечку спалахує пожежа любові. Пташка починає будувати будинок, щоб було куди привести кохану. Але будинок, на її думку, не може бути просто дахом над головою, тому він прикрашається квітами, маленькими камінчиками і пір'їнками, і все – синього кольору, під колір очей коханої. Я теж вважаю, що будинок, обустраиваемый для коханої, повинен бути красивий і затишний, адже це знає навіть маленька пташка, що створює пару на все життя. Але я також хочу сказати, що в будинку має панувати любов, і тоді навіть скромний курінь заграє всіма кольорами веселки. Кохана! Я вітаю тебе з Днем народження і обіцяю, що в нашому домі і в нашому житті завжди буде яскраво і світло від нашої любові!

***

Кохана вітаю я тебе, навіть бажати не знаю, побільше щастя і удачі, щоб не сварила ти мене коли я сильно накосячу.

***

Бажаю тобі, щоб роки, пролітаючи і просвистывая повз, несли погане і приносили гарний!

***

Хочу побажати тобі, рідна моя, простого сімейного благополуччя і достатку, нехай внутрішній стан постійно гармонує з зовнішньою красою, врівноваженим спокоєм, чуйністю і привітністю.

***

Нехай тисячі компліментів, почутих у цей день, позбавлять тебе від сумнівів у своїй індивідуальності, винятковості і красі. Нехай всі щирі побажання збудуться. Нехай всі мрії, навіть найнеймовірніші, здійсняться. З днем народження, наймиліша і нескінченно улюблена дружина.

***

Моя улюблена, єдина і неповторна дружина! Вітаю тебе з Днем Народження! Повір, я подарую тобі шубу, діаманти і Lamborghini... потім! А зараз, просто візьму поцілую, поправлю твої шикарні волосся і на вушко прошепочу — «Зі святом, зай!».

***

Моя чудова дружина, вітаю тебе з днем народження. Бажаю нашій сім'ї завжди бути вірною охоронницею вогнища і домашнього затишку. бажаю для близьких і друзів завжди залишатися важливим і доброю людиною, бажаю в роботі завжди проявляти себе як успішний діяч, бажаю в житті завжди залишатися щасливою і моєю найулюбленішою жінкою.

***

В твоїх очах застигли іскорки пустощів і кокетування, на губах – тінь завзятою посмішки, а щоки горять рум'янцем, як троянда! Твоя краса з кожним роком стає все яскравіше і глибше, вона грає новими відтінками, і я не втомлююся милуватися тобою. З Днем народження, моя єдина і неповторна жінка, моя дружина! Залишайся такою ж веселою і ніжною, і обов'язково здійсняться всі твої мрії!

***

Щастя моє земне, моя дорога дружина, мені так з тобою пощастило. Знаєш, взагалі то я часто дякую Господу, за такий дар, за тебе, за те, що ти моя дружина! Сонечко, з днем народження, від усієї душі вітаю тебе. Ти моє чудо, тобою просто не намилуватися! Я бажаю для тебе, всього самого кращого, і хочу створити для тебе рай! Адже для мене, ти Ангел. Ти моє щастя! І заслуговуєш тільки яскравого життя! Бажаю тобі, щоб твоє серденько, ніколи не унывало. А душа співала! З днем народження, рідна!

***

Вітаю з днем народження у світі чудову жінку і саму любу дружину! Сонечко моє, ти найдорожче в моєму житті людина. Ти яскрава зірка на небі, яка сяє всім. Спасибі, що ти у мене така добра і гарна. Ти найбезкорисливіший чоловічок.

***

З днем народження, моя прекрасна дружина! Бажаю щастя більше космосу і радості ширше океану. Сонце моє, нехай моя любов зігріває тебе в холоди і віє вітром натхнення в спеку, нехай твоє серце завжди вірить тільки хороше і це гарний неодмінно трапляється.

***

Сьогодні знаменний день не тільки тебе, але і у всій нашій сім'ї, бо це День народження хранительки вогнища нашого будинку, День народження моєї дружини і матері моїх дітей! Мила моя, люба! Хочу сказати, що все, що у мене є - це завдяки тобі. Ти моє щастя, і ти той, заради якого я живу і який мене постійно підстьобує рости і долати навіть нездоланне! Все, що я роблю - це для тебе і нашої родини! З Днем народження, рідна!

***

Жінці стільки років, на скільки на себе відчуває. Нехай тобі завжди буде шістнадцять. Нехай юнацька завзята посмішка ніколи не залишає твої губи, а серце буде готове знову і знову переживати магічні почуття справжньої любові до єдиного і неповторного чоловіка.

***

Зустрітися, закохатися і погуляти на власному весіллі - ще не означає стати чоловіком і дружиною. Проходять роки шлюбу, сімейне життя йде своєю чергою, і перший вогонь пристрасті від якого йшла обертом голова, може згаснути... Але справжнє кохання не може зникнути. На зміну нестримної пристрасті приходить подружня ніжність, чуйне увагу і довіру, коли знаєш дружина, як себе, і знаєш, що він належить тільки тобі. Кохана, я вітаю тебе з Днем народження! Наш шлюб пройшов випробування часом, наші почуття стали ще сильніше, і я б не побажав подружжя краще, ніж ти!

***

Моя люба і кохана дружина, в твій день народження, в цей чудовий свято я бажаю тобі завжди відчувати смак щасливого життя і насолоджуватися кожним її миттю. Нехай твоя будь-яка ідея перетворюється в добру казку і чари, і нехай для нашої любові ніколи не буде яких-небудь меж або перешкод.

***

Мила моя дружина, рідна ось і півроку пролетіли непомітно, я такий щасливий, що часом мені стає не по собі від того, що поруч зі мною, ти моя принадність. Хай сонце світить, як і раніше, тільки нас і тільки для нас цвітуть прекрасні квіти.

***

Сьогодні, в цей святковий день, можна з упевненістю сказати, що без твоїх зусиль наш дім ніколи не став би повною чашею. Адже саме жінка своїми дбайливими руками робить із звичайної будівлі затишний будинок, в якому хочеться жити. Побільше можливості відпочити вмілій хазяєчці, яка щомиті дарує себе близьким.

***

Моя дорога, чудова дружина, з ювілеєм тебе, кошенятко! Ти в мене просто ідеал: швачка, перукар, прибиральниця, домробітниця, пекар, кухар, лікар, секретар, телефоністка і птах — говорун за сумісництвом, і до того ж приголомшлива коханка. Краще дівчата просто немає на білому світі. Ти така у мене одна!

***

Я пам'ятаю день нашого весілля, той день, коли ми стали чоловіком і дружиною - не на папері, але перед небесами. В той день ми клялися один перед одним - і роки, прожиті разом, скріпили наші клятви. Любити один одного у хворобі і в здоров'ї, в багатстві і в бідності, в радості і печалі. Кохана! В твій День народження, я хочу побажати тобі і нашого шлюбу ще одне століття, і нехай він пройде лише в здоров'ї, достатку та радості! Я вірю, на небесах, бачать, як ми любимо один одного, і подарують нам щастя!

***

Моя красива дівчинка, мій пиончик! З Днем Народження! Знай, я захоплююся тобою, ти моя сама солоденька! Я так шалено люблю тебе, моя зірочка. Будь завжди яскравої, ніжною і квітучою, а я завжди буду тебе дивувати.

***

З днем народження, моя дорога. Ти — чудова жінка і найкраща дружина. Бажаю тобі завжди сяяти у всій своїй красі і знаходитися у чудовому настрої. Мила моя, я всім серцем бажаю, щоб ти була щаслива. Рідна, нехай всі твої мрії здійсняться і не змусять тебе довго чекати!

***

Джерело: vsivitannya.co.ua

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Найкращі привітання з днем народження колезі чоловікові, хлопцю, дівчині, жінці

Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові в прозі, українською мовою

Привітання з днем народження дочки від тата, мами своїми словами, в прозі, українською мовою