Поздоровлення з днем народження хлопцеві у прозі, українською мовою


Поздоровлення з днем народження хлопцеві у прозі, українською мовою

Чудовий хлопець, нехай в твій день народження життя порадує тебе приємними сюрпризами від друзів і дорогими подарунками від близьких. Бажаю зуміти домогтися всього, чого захоче твоє серце, бажаю сили богатиря, розум мудреця і цілеспрямованості міткою стріли.

***

Хочу побажати тобі не просто благополуччя та гарного життя, а ще й вдалого збігу обставин. Щоб своїми досягненнями ти міг пишатися. Живи яскраво і усміхайся кожен день!

***

Улюблений, в твій день народження, бажаю тобі багато щастя і радості. Нехай кожен день дарує тобі тільки хороші новини. Нехай казкової буде твоє життя, і безхмарним щастя. Нехай здійснюються всі твої мрії, ніколи не сумуй, і ніколи не зустрічайся з бідою. Нехай надія, віра і любов будуть твоїми вірними супутниками. Бажаю тобі міцного здоров'я, прекрасного настрою, вірною красиве кохання. Нехай тебе оточують надійні друзі, нехай все у тебе виходить. Щастя і удачі тобі у всьому.

***

У цей світлий, сонячний день я щаслива тебе привітати з днем народження. Ти чудова людина і залишайся завжди таким добрим і мудрим. Бажаю, щоб в житті завжди було місце для заповітної мрії. Адже мріяти так чудово. А ще нехай у твоєму житті будуть тільки хороші люди, які будуть тебе поважати і розуміти. А сім'я нехай завжди тебе підтримує і цінує.

***

Вітаю тебе З днем народження! Бажаю здоров'я, добробуту, успіхів, машину, квартиру і дачу на додачу, улюблену роботу, шикарну подругу і вірних друзів. Красивих перемог, бадьорості духу, стабільності і процвітання!

***

Мій милий, ніжний і турботливий, я обожнюю тебе всім своїм тілом і всією душею. Ти найкращий в світі хлопець. Я бажаю тобі залишатися завжди таким же сміливим, добрим, господарським, галантним і вихованим. Процвітання тобі, поваги, розбудови і всіх земних благ!

***

Нехай для такого хлопця, як ти, життя дарує масу можливостей. Вітаю з днем народження і бажаю ніколи не залишатися в тіні успіху, постійно домагатися досконалості в будь-якій справі, ніколи і нікому не дозволити зруйнувати своїх мрій і сподівань.

***

З днем народження іменинник! Хочемо побажати тобі міцного здоров'я, щастя у житті, достатку цікавих зустрічей. Нехай всі дні твої будуть сповнені радісними моментами, гарним настроєм і щастям. Всього тобі самого найкращого, дорогий наш чоловік!

***

Сьогодні радісна подія не тільки в тебе, але і в мене теж. Адже не дарма я ношу горде звання дівчата найкращого хлопця на цій планеті. З днем народження, рідне. Доля нас звела не випадково. Думки у нас однакові, душі наші зігріті теплом, і ми дивимося в одному напрямку. Прагни до великих висот, добивайся великих успіхів і будь гідним чоловіком. З днем народження!

***

Коханий і єдиний, вітаю тебе з днем народження. Все, що ти задумав, нехай неодмінно збудеться. Нехай в твій свято сонечко пошле з небес тобі привіт, а в будинок нехай неодмінно постукають удача і щастя. Міцного здоров'я тобі, мій милий, прекрасного настрою і всього найкращого. Хай добрий ангел завжди оберігає тебе. Будь завжди таким життєрадісним, красивим і ласкавим. Хай тобі у всьому завжди щастить, і хай птах щастя вибирає тільки тебе.

***

Раніше говорили, що за своє життя чоловік повинен посадити дерево, виростити сина і побудувати будинок. Як все змінилося з тих пір! Сьогоднішній мужчина повинен бути міцний, як скеля, щоб з гідністю винести будь-які життєві бурі, все вміти, з усім справлятися, нічого не боятися. Цього я тобі і бажаю — бути зразком для наслідування. Нескінченного тобі мужності і терпіння, добивайся всіх поставлених цілей. Нехай очі твоїх батьків і майбутніх дітей завжди світяться гордістю за тебе! З Днем Народження!

***

З днем народження, хороший хлопець. Бажаю, щоб щастя в житті без зупинки йшло по колу, щоб у всіх справах тебе чекав великий успіх, щоб твоя натура і характер забезпечували тобі вірних друзів, щоб твій ентузіазм завжди приводив тебе до здійснення всіх важливих задумів.

***

З днем народження, добрий, милий, красивий, розумний, привабливий і чудовий хлопець. Нехай мрії юності і молодості стануть реальністю, хай оптимальним і вірним буде кожне прийняте тобою рішення, нехай щасливим і світлим буде кожна мить життя. Бажаю великих успіхів у справах і радісних подій на особистому фронті.

***

Бажаю: тілу — бадьорості, душі світу, голові — мудрості, рук — вміння! А всього тобі разом — щастя і любові!

***

Від усієї душі вітаю з днем народження! Нехай буде щось особливе. Бажаю завжди мати сенс життя і домагатися своїх цілей. Нехай не буде нездійсненних бажань. Будь завжди на висоті, першим і кращим у всьому. Бажаю мати теплі стосунки з близькими.

***

Хто у всесвіті всіх чесніше, всіх сильніше, веселіше, добрішими і розумніший? Це він — іменинник крутий! Вірних друзів не втрачай. Улюблених оберігай. Нехай життя виблискує іскрами, а мрії ведуть у щасливі землі.

***

Відкинувши справи, поспішаю привітати тебе, мій солодкий, з Днем Народження! Хочу з тобою сьогодні, валятися до обіду і забувши одягнути одяг простояти весь день біля плити, готуючи вечерю при свічках. І як два, сп'янілих вином, ідіота, до ранку протанцювати, забувши про майбутні турботи. Зайчик, я тебе люблю.

***

Бажаю море удачі і дачу у моря. Щоб все було на 8 балів з 10, щоб все було до чого прагнути! Навколишні щоб заздрили і захоплювалися. Найдорожчою для мене дівчина(жінці) бажаю благополуччя духовного і соціального, щоб все було по ГОСТу.

***

З Днем Народження, дужий, турботливий, добрий, розумний підкорювач найвищих вершин! Бажаю Здоров'я жеребця, Сили Лева, Швидкості гепарда, Вірності вовка! Будь щасливий!

***

З днем народження, мій коханий, гарний, чудовий, найкращий хлопець у всій всесвіту. Ти єдиний і дорогоцінний для мене. Без тебе я не уявляю свого існування. Лише ти сенс всієї моє життя, ти моє щастя. Дорогий мій, я дуже сильно тебе люблю. У твій день народження я подарую тобі своє серце, душу, всю свою ласку і ніжність, всю любов, вірність і турботу. Я зроблю тебе найщасливішим і самим радісним! Я подарую тобі всі подарунки світу і завжди обіцяю бути з тобою!

***

В день твого народження нехай яскраво світить сонце, хай люди радіють разом з тобою твою святу. Бажаю тобі досягти неймовірних висот. Величезною неземної взаємної любові тобі. Нехай з тобою відбувається тільки хороше.

***

З днем народження, дорогий чоловік! Ти ніби ангел у плоті: такий милий, лагідний, ніжний, теплий, пухнастий, білий. Може бути, я переплутала тебе з кошеням? Рідний мій, я тобі бажаю, щоб у тебе завжди був мокрий ніс, пухнаста шерсть, підвищена волохатість, ніколи не відвалювався хвіст і завжди були вушка на маківці, орлиного зору, соколиним сміливості і лебединої вірності. Всього тобі найкращого, найкрасивіший чоловік!

***

Вітаю тебе, мій захисник і герой, з днем народження. Я вдячна долі за те, що вона звела нас з тобою. Приємно, коли можна спертися на твоє надійної і мужнє плече. А за твоєю широкою спиною я відчуваю себе надійно і можу дозволити собі бути ніжною і слабкою жінкою. Дякую, коханий, за твою турботу та увагу!

***

Що потрібно для щастя? Щаслива родина, рідні та близькі люди поруч, любов, творчість і яскраві емоції. Так нехай твоє життя буде саме такою!

***

Як сторонній спостерігач, абсолютно не бажає тобі догодити або сподобатися, скажу, що ти біса класний хлопець! З Днем Народження!

***

З днем народження. Нехай для такого хлопця, як ти дарма будуть всі труднощі і біди. Бажаю дихати на повні груди, ніколи не втрачати свій квиток удачі і завжди залишатися щасливчиком своєї долі.

***

Хай доля твоя, мій чоловік, на руках носить тебе. Побажаю в день народження, щоб любов тебе оберігала, щоб повірив, нарешті, ти в збіги. Побажаю, щоб і ночі було мало для любові, пристрасті, романтики. Побажаю, щоб проблеми в фантики перетворилися в ту ж мить. Побажаю, щоб виникла у тебе непереборна тяга до пригод! Бажаю тобі об'їхати весь світ!

***

Чудово, що з тобою, мій любий хлопче, ми зустрілися вперше в твій минулий День Народження. Кажуть, збіг свят є доброю прикметою. Було б особливо здорово, якщо б ще збігалися і наші Дні Народження, але не варто звинувачувати долю за математичну неточність. Моє поздоровлення в прозі не відрізняється складністю складу, зате воно щиро. Хочеться, щоб ти назавжди зумів зберегти в собі дух відваги і лицарства. Тяга до пригод зараз, в наш дріб'язковий, тривіальний століття, рідко коли знаходить підтримку оточуючих. Але знай – я тебе підтримаю завжди.

***

Вітаю тебе з днем народження! Від усієї душі хочу побажати тобі щастя, здоров'я, благополуччя, а так же як можна більше починань, які в подальшому завершаться так, як ти задумав! Нехай у долі твоїй ніколи не буде різких поворотів, а життя йде плавно і розмірено, при цьому залишаючи простір для веселих пригод. Нехай тобі завжди щастить і щастя в житті ніколи не закінчується!

***

Ти – моє щастя і ти моя радість! Ти – моє натхнення і моя любов! Від тебе виходить така кількість енергії і чарівності, що не захоплюватися собою просто немає можливості! Ти найкращий чоловік у всьому світі! Нехай все твоє життя буде величезним островом щастя без горя і нещасть! З днем народження!

***

Сьогодні я вітаю тебе з святом і бажаю тобі завжди залишатися мужнім, вірним своїм переконанням, уважним до рідних і близьких і готовим прийти на допомогу своїм друзям! Це якості справжнього чоловіка, якого будь-яка дівчина хоче мати поряд з собою!

***

Вітаю з днем народження! Бажаю підкорити всі непокірні вершини, потрапити в усі намічені цілі, повернути, що втрачено, пізнати, що ще не изведано, примножити все найкраще і назавжди позбутися від непотрібного! Нехай буде життя щедра на добрі подарунки.

***

З днем народження вітаю відмінного хлопця з доброю душею і щирим серцем. Бажаю тобі, дорогий, щоб удача всюди слідувала за тобою, щоб все у тебе неодмінно виходило, щоб все загадане — збувалося. Бажаю ніколи не втрачати своєї сили і віри, прагнути до щастя і успіху, позбавлятися від перешкод на шляху і будь-якої перешкоди.

***

З днем народження, чудовий, милий, добрий хлопець. Бажаю не втрачати жодної можливості, не пускати на самоплив жодної справи, не допускати жодної помилки, не знати жодної поразки. Бажаю завжди відстоювати свої права, бажаю постійно боротися за своє щастя.

***

Сьогодні день народження у чудової хлопця! Вітаємо тебе зі святом! Бажаємо, щоб мрії ставали реальністю, щоб розвиток ніколи не закінчувалося, щоб підкорені вершини показували шлях на ще більші висоти. Реалізації тобі, задоволення, спокою, мужності, міцного здоров'я, багато життєвих сил, любові і радості! Будь щасливий і задоволений!

***

Джерело: wishguru.co.ua

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Найкращі привітання з днем народження колезі чоловікові, хлопцю, дівчині, жінці

Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові в прозі, українською мовою

Привітання з днем народження дочки від тата, мами своїми словами, в прозі, українською мовою