Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові в прозі, українською мовою

Улюблені мій єдиний! Ти найкраще, що трапилося зі мною в житті, немає в тобі нічого зайвого, створив творець тебе ідеальним. Я дуже хочу, щоб я була для тебе таким же людиною за життя, щоб ти завжди міг на мене покластися. Вітаю!

***

Чудового, обожнюваного, неповторного чоловіка вітаю з днем народження! Ти найулюбленіший на світлі! Ти такий один у всесвіті! Хочу пообіцяти тобі, що завжди буду допомагати тобі і підтримувати, розуміти і піклуватися. Я хочу стати для тебе найкращою. Хочу зробити тебе найщасливішим чоловіком у світі.

***

У цей світлий, сонячний день я щаслива тебе привітати з днем народження. Ти чудова людина і залишайся завжди таким добрим і мудрим. Бажаю, щоб в житті завжди було місце для заповітної мрії. Адже мріяти так чудово. А ще нехай у твоєму житті будуть тільки хороші люди, які будуть тебе поважати і розуміти. А сім'я нехай завжди тебе підтримує і цінує.

***

Мій улюблений і єдиний! Від всього серця вітаю тебе з днем народження і бажаю тобі бути самим щасливим чоловіком у світі! Залишайся таким же, як зараз — ніжним, як шовк, безмежним у своїй любові і доброті, як океан, сильним і хоробрим, як супермен!

***

Сьогодні великий і світлий день – День твого народження, коханий! Я буду дуже старатися, щоб цей день став для тебе чарівним – приготую твої улюблені страви, буде грати твоя улюблена музика, прийдуть твої улюблені друзі, все тому що ти – коханий! І нехай любов супроводжує тобі завжди і у всьому, поруч будуть тільки улюблені люди, робота, речі. Я бажаю тобі щастя, удачі, здійснення найзаповітніших бажань!

***

Коханий! Мені невимовно пощастило в житті, адже поруч зі мною ось вже багато років незвичайний, самий добрий, самий ніжний чоловік – мій єдиний чоловік. Сьогодні в тебе світле свято – день народження. Хочу від усього серця привітати тебе з цим чудовим подією. Нехай твоє життя буде довгим і щасливим, хай тебе оточують надійні друзі, хай дім буде повною чашею і неодмінно збудуться всі твої мрії.

***

Мені так пощастило в житті — я зустріла тебе, мій милий, коханий і єдиний чоловік на всій планеті. Ти для мене — життя, доля і щастя. Сьогодні у тебе чудове свято і я щиро вітаю тебе з днем народження і бажаю тільки самого прекрасного. Нехай на твоєму шляху зустрічається тільки хороше! — Поздоровлення коханому хлопцеві у прозі

***

Бажаю, щоб здоров'я – це було велике щастя в твоєму житті, і нехай всі твої рідні і кохані люди будуть також мати міцне здоров'я, а також – довгі роки життя! Бажаю завжди усвідомлювати, що навіть маленький шматочок прекрасного моменту – це вже щастя! Великих тобі успіхів, і щоб все виходило, варто було б тільки побажати або захотіти! Також, побажаю тільки хорошого в житті, і нехай навіть дрібні невдачі не зможуть зламати тебе, зробити сумним і песимістичним! Нехай тільки оптимізм буде в твоїх речах, а в очах – завжди стрибають веселі вогники! І нехай сміх – це буде для тебе звичайною справою, і тоді твоє життя з кожною крапелькою сміху – буде довше на цілий момент життя! І повір, в старості про це буде згадуватися зовсім по-іншому! Нехай саме тоді тобі не доведеться ні про що пошкодувати, що чогось не досяг, а де-то полінувався!

***

Ця людина настільки важливий для мене, що мені іноді здається, що я його можу поставити вище всього і всіх. Роднуля мій, я вітаю тебе з твоїм святом! Нехай все в твоєму житті буде саме так, як ти хочеш, бо ти цього дійсно заслужив. Я знаю, наскільки ти добра і чуйна людина, наскільки сильний і впевнений в собі. Я тобі бажаю того, щоб всі ці якості стали ще більше переважати в тобі. Знай, що я завжди буду на твоєму боці, бо ти – моя друга половинка, без якої я вже просто не уявляю своє життя. Нехай всі твої мрії та бажання здійсняться, а ідеї реалізуються, мій роднуля. Зі свого боку я обіцяю зробити все, щоб прискорити цей процес реалізації всіх планів і бажань. З святом тебе, мій любимочка! Пам'ятай, що життя прекрасне в будь-якому її прояві. Ти мій самий дорогий і улюблений.

***

Мій самий коханий, вітаю тебе з днем народження. Від щирого серця я бажаю тобі міцного здоров'я, безмежного щастя, гарного кохання і чистої совісті. Будь завжди таким уважним, добрим і ласкавим. Нехай життя твоє тече, як повна річка серед високих, міцних берегів. Нехай удача завжди вибирає тільки тебе. Бажаю, щоб твоя заповітна мрія стала реальністю. Більше насолоджуйся життям і ніколи не сумуй. Нехай моя любов буде оберегом для тебе.

***

Поспішаю привітати з Днем народження справжнього чоловіка: брутального, ініціативного, щедрого і надійного. Ти не просто найкращий, ти мрія всіх без винятку жінок. Поруч з тобою спокійно, затишно і надійно.

***

Прекрасний світ, коли ти поряд зі мною. Ти найкращий хлопець на всій землі, мені так пощастило з тобою. Я іноді навіть заздрю сама собі. Ти подарував мені щастя. Я вітаю тебе з днем народження, і бажаю тільки добра і тепла. Нехай на твоєму шляху зустрічаються тільки хороші люди, нехай тобі завжди посміхається удача, нехай птах щастя вибере тільки тебе. Ніколи не сумуй, будь оптимістом. Нехай надія, віра і любов завжди супроводжують тебе, нехай Господь завжди оберігає тебе.

***

Поспішаю привітати з днем народження самого дорогого і улюбленого людини на землі! Раніше я не вірила в існування ангелів-хранителів, але тепер знаю — вони існують. Саме ангелом ти став для мене. Я знаю, що ти допоможеш мені в скрутну хвилину, захистиш мене і укроешь від бід. Залишайся таким же вірним, відданим і ніжним завжди, мій рідний! Нехай ніяка печаль не затьмарить твого лиця, нехай кожен день твого життя буде наповнений спокоєм і радістю. Я бажаю, щоб всі плани і завдання, які ти ставиш перед собою, були блискуче виконані і гідно оцінені оточуючими. Звичайно ж, нехай ти ніколи не знаєш недоліку в таких речах, як здоров'я, матеріальне благополуччя і повагу оточуючих. Нехай у твоєму серці вічно живуть натхнення і любов, яка день від дня стає тільки міцніше. Я люблю тебе, мій ангел! З днем народження!

***

Коханий мій, з днем народження тебе! Ти самий справжній і нереально чудовий чоловік, якого я люблю всією душею. Я тобі бажаю найкращих життєвих благ, позитивного настрою, бурхливих емоцій, успіху і достатку. Нехай реалізуються твої ідеї, нехай чекають попереду нові горизонти. Я дарую тобі свою любов, мільйон поцілунків і велике щастя. Тобі просто потрібно посміхнутися і бути ще щасливішим поруч зі мною.

***

Коханий, друг сердечний мій, самий кращий, самий прекрасний з чоловіків. Вітаю тебе, іменинник мій солодкий, добрий, чарівний. Я обожнюю тебе любов моя! І бажаю тобі в день твого народження нескінченну кількість разів щастя. Нехай мине тебе чаша зради, розбрату, розчарування. Нехай у твоєму серці завжди живе і царює ніжність, доброта, ласка. Нехай життя твоє буде сповнене сенсом. І в ній завжди знайдеться місце для мрії!

***

Сьогодні День Народження мого коханого хлопця! Цей мега позитивна людина, з хорошим почуттям гумору може підняти настрій в будь-якій ситуації, саме за це я його дуже ціную! І, звичайно ж, не тільки за це! Ти неймовірний, сильний, з красивою душею людина! Я дуже щаслива, тому що я можу бачити твої старання та успіхи, твій прогрес і розвиток! Я вчуся саме в тебе, ти – мій кумир, ти – мій герой, ти - мій взірець для наслідування, а головне – ти мій коханий! Попереду багато цікавих справ і блискучих вершин, які ми зможемо подолати всі разом! У нас з тобою ще буде багато чого, але одне нехай залишається незмінним... Наша любов, яка з кожним днем стає лише сильніше! Всі найкращі побажання сьогодні для тебе одного: здоров'я, яскравих емоцій, нових точок на карті, усмішок і перемог! Гарного тобі сьогоднішнього відзначення свята Народження, і відмінною життя до наступного!

***

Сьогодні День народження у самого доброго в світі людини. Коханий, я точно не можу сказати, чи є ти насправді таким добрим чи це поширюється лише на мене. Я хочу привітати тебе з твоїм довгоочікуваним і таким улюбленим святом, а також побажати тобі міцного здоров'я і любові. Я бажаю тобі кохання для того, щоб ти частіше згадував про мене, а то ти зі своєю роботою просто забуваєш про всіх на світі. Дорогий мій. Мені хочеться, щоб ти ніколи не сумував і не переживав по дрібницях. Ти неймовірно сильний і мужній чоловік, який вміє тримати свої емоції при собі, тому що не хоче засмучувати своїх близьких і рідних людей. Нехай кожен твій день буде схожий на свято, мій дорогий. Повір, що я в змозі зробити для цього все, мій роднуля. Для тебе мені нічого не шкода, бо ти є моїм самим близьким людиною.

***

З нетерпінням дівчата чекають свята, щоб сказати своїй половинці щирі слова, зізнатися у своїх почуттях і показати, що він значить у вашому житті. Потрібно продумати кожну фразу і вимовити красиві привітання з днем народження коханому, дивлячись прямо в очі.

***

Коханий, з днем народження! Нехай у тебе виходить все задумане, нехай тебе ніколи не відвідують ні смуток, ні печаль! Посміхайся і радій сонцю на небі, і дозволь мені бути твоїм особистим сонечком!

***

Коханий, я бажаю, щоб було в тебе менше робочих днів, а більше вихідних. Нехай дохід буде зростати і буде бажання заробляти більше. Бажаю тобі багато подорожувати, стає терпиміше і мудрішими. Я люблю тебе і вітаю від душі!

***

Коханий, вітаю тебе з Днем Народження! Нехай в твій дім назавжди прийде щастя, любов, дружба! Нехай вбереже тебе доля від зради, болю, образ! Бажаю тобі завжди йти по життю з гордо піднятою головою і не прогинатися під цей мінливий світ! Залишайся самим собою, адже ти самий чудовий! Вітаю тебе зі святом, рідний мій чоловік! Ти розумний, гарний, веселий. Я бажаю тобі залишатися таким до самого кінця! Не бійся робити подвиги! Не сумнівайся в своїх силах! Я підтримаю тебе в усіх твоїх починаннях! Я впевнена, що ти впораєшся з будь-якими труднощами. Нехай доля благоволить до тебе і пошле побільше удачі і везіння!

***

Ти самий милий, самий бажаний, самий коханий, самий мій головний! Завжди: зараз і в майбутньому, ти мій єдиний і неповторний! Моя пристрасть і любов зростає до тебе з кожним днем, проведеним разом! З Днем народження, мій бог!

***

Мій чудовий чоловік, в твій день народження, бажаю бути чемпіоном за життя і лідером у колективі. Коханий, ти легко подолаєш будь-яка перешкода на шляху до мети і спритно вирішити будь-яку проблему. Бажаю не втрачати ентузіазму і якостей успішного діяча, бажаю не відмовляти собі ні в чому і ні за що не дати згаснути вогню нашої любові.

***

Любий, що ти мій, це найбільше в світі щастя, найбільша нагорода. Прийми мої скромні поздоровлення у цей день. Прийми слова мої, та знай що я завжди з тобою. Я твоя навіки. Скрізь, завжди з тобою.

***

Я побила всі ноги в пошуках кришталевій любові, а вона тихенько увійшла в моє розмірене життя. Тому в цей чудовий і сонячний день я хочу побажати твоїм батькам довгих років життя і сказати «велике спасибі», що вони подарували світу справжнього чоловіка, а мене надійний тил і опору. А тобі я хочу побажати великих перемог у всіх починаннях, поваги друзів. Солоденький, З Днем Варення!

***

Дорогий, я знаю, що тобі не просто буває зі мною. Я знаю, що іноді ти хочеш мене відшмагати, гарненько за мій характер. Я так само розумію що твоє терпіння не вічне. У цей чудовий день, в день твого народження я обіцяю тобі, що буду слухняною дівчинкою, адже я так люблю тебе. З Днем Народження!

***

В любові я зрозуміла одну важливу річ. Коли ми не граємо ні якої ролі, коли ми такі, які є насправді, коли не обманюємо і не одягаємо на інших рожеві окуляри, це нікому не подобається. Хоча кажуть, що це добре, це круто, це все не так. Людям хочеться носити рожеві окуляри, вони їх особисто самі одягають, але при цьому, чому знову винуватим залишаєшся ти, хоч ти не купуєш і не даруєш їм ці окуляри. З тобою у мене все по-іншому. У мене ці рожеві окуляри ніколи не б'ються. Я сама їх напяливаю і знімаю, коли мені захочеться. Прекрасно усвідомлюючи, що ці самі окуляри змінюють реальність, але реальність все одно залишається рожевого кольору! Тільки поруч з тобою мій світ став рожевим, інші барви зблякли і втратили свою значимість! Світ перетворився в рожевий всередині мене! Коханий мій, дякую тобі за ці відчуття! З Днем Народження!

***

Я рада, що мені пощастило з тобою зустрітися. Ти зробив цей період мого життя яскравим. Я бажаю тобі, щоб ти завжди залишався таким же веселим і успішним. Нехай кожен день життя дарує тобі позитивні емоції, а моя любов буде твоїм стимулом.

***

Любов моя, бажаю бути успішним, щасливим, сильним і отримувати від життя максимум задоволень і радощів. Довгих тобі років життя, успіхів у справах і завжди ясної погоди у долі. З днем народження, єдиний мій.

***

Мені радісно від того, що ми зустрілися з тобою, що її величність Доля звела нас разом і ми любимо один одного! У твій день народження я бажаю тобі тільки найкращого, ти безперечно вартий цього! Ніколи не сумуй, прагни вперед до перемог, як у кар'єрі, так і в стосунках. З днем народження!

***

Вітаю з днем твого народження! В ювілей бажаю тобі успіху і завзяття в роботі, щоб тобі заступилася доля, щоб ангели тебе оберігали. Нехай тебе гріє моя любов!

***

Одного разу, коли приснився прекрасний сон, прокинувшись, ми говоримо: «Як шкода! Це був всього лише сон...». Любов моя! Я дуже хочу, щоб сила моєї любові з'єдналася з моїми щирими побажаннями в твій День народження, і вони здійснилися! Нехай твоє життя буде краще самого прекрасного сну! Я бажаю тобі не знати втоми і завжди бути повним сил і готовності виконувати свої плани; нехай на твоєму шляху не буде перешкод і сумнівів, але в достатку зустрічаються удача і натхнення!

***

З днем народження коханий. Спасибі за те, що ти є, не знаю, що й робила б без тебе. Я хочу тебе привітати і побажати всього самого найкращого. Нехай твоє життя буде прекрасним маленьким дивом.

***

Джерело: happyb.com.ua

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Найкращі привітання з днем народження колезі чоловікові, хлопцю, дівчині, жінці

Привітання з днем народження дочки від тата, мами своїми словами, в прозі, українською мовою