Привітання з днем народження мамі від дочки, сина у прозі, своїми словами, українською мовою


Привітання з днем народження мамі від дочки, сина у прозі, своїми словами, українською мовою

Мамо, у твій день народження, бажаю прокидатися зранку в променях любові і натхнення, немов чарівний квітка, бажаю кожен день присвячувати свій всьому, що для тебе так важливо і любимо, бажаю вечорами дарувати серцю відраду в колі близьких, а ночами мріяти про найпотаємніше і чудесне.

***

Мамо, у твій день народження, бажаю завжди бути ніжним ангелом, дивовижною жінкою і по-справжньому щасливою людиною.

***

Я вірю в ангелів, я вірю в супергероїв. Я вірю в чудеса, я вірю в благословення. Я вірю в удачу, я вірю в долю. Тому що я знаходжу все це в моїй мамі, яка є для мене всім. Але забудь про кіно, мамо, ти мій реальний герой. Без тебе цінність мого життя була б дорівнює нулю. Через тебе я стала собою. Дорога мама, без тебе я не знаю, що б я робила. Найбільш безпечне місце в світі - обійми моєї мами. Ти завжди була вітром, який допомагав човні моєму житті плисти через припливи, мінливі води і нескінченні бурі. Життя не ідеальна, але я не проти. Якщо доля дала мені таку класну маму, як ти, я вже знаю, що мені пощастило більше, ніж кому-небудь ще. Тільки супер мама може робити все, що робиш ти, і все одно виглядати чарівно кожен день! З особливим днем мама, яка тільки молодшає в глибині душі. Насолоджуйтеся спокійним днем народження, так як ти не знаєш, що я можу зробити завтра. Просто жартую. Ти дивовижна! Я буду в порядку, обіцяю.

***

Матусю, хай цей день народження буде наповнений радістю, усмішками і радісним настроєм! Я бажаю, щоб всі твої мрії здійснилися, адже ти цього гідна! Ти найкраща матуся на всьому білому світі, адже твоя любов найщиріша, а серце — саме добре! Будь щаслива, моє сонечко!

***

Матусю, рідна, вітаю тебе з днем народження. Я хочу, щоб життя дарувало тобі багато приємних і теплих днів, наповнених щастям і радістю. Нехай твоє серце переповнює жага життя, насолоджуйся нею і радій квітам, співу птахів, успіхам дітей! Я тебе дуже люблю, рідна моя матусю!

***

Дорога! Вітаємо тебе з Днем народження! Бажаємо, щоб молодість твоя не зів'яла, щоб про минулих роках не сумувала ти! Хай буде радість, веселощі, щастя і удача завжди поруч з тобою! з Днем народження! Зі світлим і щасливим днем!

***

Сьогодні ми святкуємо день народження самого близької у житті кожної людини – матусі, матусі, мамулечки! Моя кохана, мила, рідна вітаю тебе з твоїм ювілейним п'ятдесятим днем народження, бажаю тобі від усього серця цвісти червоною трояндою ще багато століть, щоб звучала вся прекрасна музика у світі лише для тебе, щоб пісні писались і складалися вірші в твою честь! З днем народження, мамо, міцно обіймаю тебе! Твоя донька.

***

Мій улюблений чоловічок, ти ж знаєш, як я тебе ціную? Будь щасливіший за всіх на світі! За життя своє тобі дякую. Нехай всі негаразди і печалі тебе обходять стороною, і збуваються бажання завжди, не тільки в день народження твій!

***

Мамо рідна, хай в цей день здійсняться мрії! Бажаю, щоб щасливою завжди була ти! Веселий промінчик сонця хай світиться в очах, душі прекрасної полум'я нехай зігріває всіх навколо. Ти сама рідна і найперший, найкращий людина на землі!!!

***

Я давно виросла, зустріла свого чоловіка, тепер у мене своя сім'я і чудові діти. Але я завжди пам'ятаю про своєму рідному домі і про свою маму. Сьогодні твій День народження, мамо! Я дуже хочу, дуже намагаюся бути схожою на тебе! Ти сама ніжна, розумна, турботлива, і все завжди встигаєш, на світі просто немає жінки краще, ніж ти! Я вітаю тебе і знаю: тебе чекає ще багато довгих років нев'янучої краси, міцного здоров'я та багато-багато щастя!

***

Мій ласкавий і турботливий чоловічок! Мамуличка моя рідна! День твого народження – це для мене завжди велике свято! Бажаю тобі, щоб кожна хвилинка твоєму житті була зігріта душевним теплом. І щоб кожен рік твоєму житті був, як сторінка з казкової історії, яку пише твоя щаслива доля. Бажаю тобі везіння у всьому, здоров'я і щоб у твоєму серці завжди цвіла весна!

***

Матуся! Для мене, ближче і рідніше за тебе, нікого немає, тому в твій день народження я хочу, в першу чергу побажати тобі міцного здоров'я, душевного спокою, прекрасного настрою і нових, яскравих вражень! Бажаю тобі залишатися такою ж сентиментальної по відношенню до дрібниць, такий же заразливо веселою і радісною і такої ж турботливої й чуйною до всіх навколо!

***

Мама – це самий світлий чоловік, який тільки може існувати в цьому житті. Вона ніколи не підведе, і ніколи не змусить себе почувати як-то погано. Якщо вам буде сумно, вона завжди прийде на допомогу, і допоможе розібратися з усіма проблемами. І ось сьогодні я прийшла до тебе на день варення тільки для того, щоб тебе привітати. Знаючи, як сильно ти любиш це свято, всі ми постаралися зробити все можливе для того, щоб добре провести цей день. І сподіваємося на те, що ти зможеш зробити все можливе для того, щоб зовсім впоратися. І зараз я від усього щирого серця скажу тобі те, що ми тебе дуже любимо, і завжди будемо тобою дорожити. Залишайся з нами, як можна більше. І тоді ми постараємося скрасити твоє життя ще краще. Вір в свої мрії, та вони для тебе обов'язково збудуться.

***

Мамочко, ти сама промениста, оптимістична, струнка і взагалі чудова! Зі святом, добра, любові величезною, гарних вражень, будь джерелом тепла і нехай оточуючі тебе радують так само, як і ти їх своєю увагою і красою!

***

Вітаю з днем народження! Мама, ти краще за всіх на світі! Щастя в родині ти вже домоглася, тому я хочу побажати тобі успіху у житті і в роботі. Приділяй більше часу для відпочинку і проводь його з задоволенням, пам'ятай, що твій син і твоя сім'я завжди поряд, ти можеш на нас покластися! Ніколи не забувай про це!

***

Мамочко, мила наша! Ми дуже любимо тебе! Вітаємо тебе з днем народження! Будь завжди такою чарівною. Нехай ніщо не затьмарює твоє життя. Нехай завжди тобі супроводжує удача. Нехай все, що тебе оточує, радує тебе, як радуєш собою ти!

***

Дорога мама! Вітаємо тебе з днем твого народження! Я довго дивився(а) на небо, щоб взяти його чисті фарби. Я годинами слухав(а) птахів, що запозичити їх трелі. Я нескінченно бродив(а) серед квітів, бажаючи взяти з собою їх солодкий аромат. Але все одно прийшов(ла) до тебе лише з незначними словами. Тому що ніякі фарби і ноти, нічиї трелі не можуть передати всієї твоєї доброти і ніжності. Їм не в силах розповісти про тебе, про твої променистих очах і теплих руках. Про твоїй чарівній усмішці і світлої душі! Спасибі тобі, рідна моя, за любов і турботу! Живи довго і щасливо! Радуй своїх дітей та онуків! Радуйся сама! Радій сонцю і дощу, вітру і першого снігу! Радій життю! Здоров'я тобі, мамо, довгих благополучних років!

***

Єдина і неповторна матуся вітаю тебе з днем народження! Нехай у цей прекрасний день всі квіти будуть тільки для тебе, хай спів птахів нагадає тобі улюблені мотиви, а рідні люди здивують несподіваним повагою і увагою!

***

Вітаємо добру, щиру, чудову жінку! Порхай — як метелик, квітни — як троянда навесні, сяй — як сонце. Ти прекрасна, витончена і завжди неперевершена! Ти для нас – джерело тепла і світла, ти приносиш в наше життя радість і надію. Залишайся завжди такою ж життєрадісною, енергійною, з молодою душею!

***

Серед великої кількості побажань у свій день народження, рідна мамусечка, тобі важливо дізнатися, що в усьому світі не знайти такою милою, доброю, красивою, щасливою, веселою, найкращою, розуміє, такою усміхненою, ненаглядної, самої присамой чудовою і дивовижною Матусі! Спасибі, тобі, люба!

***

Мила мама, твоя дочка вже давно стала дорослою, у мене своя сім'я: коханий чоловік і самі чарівні істоти на світі - мої дітки. Але я хочу щоб ти знала, що я дуже часто згадую будинок в якому виросла і тебе - кохана матуся. Все чого я навчилася я завдячую тобі. Ти завжди намагалася дати свій дочки найкраще, виховавши з мене справжнього людини. Я пам'ятаю це і по сей день намагаюся бути схожою на тебе. Адже ти у мене сама ласкава, розумна, добра і турботлива. У всьому світі не знайдеш кращої мами ніж ти! Дорога, я від усієї душі вітаю тебе з прекрасним ювілеєм і щиро бажаю здоров'я, щастя і хай усмішка на твоєму обличчі частіше радує всіх нас.

***

Улюблена мамочка! З днем народження! Бажаю, щоб життя твоя була повноцінною, з приємними турботами, геніальними ідеями і блискучими перемогами! Нехай в душі твоїй ніколи не вичерпається джерело доброти! Йди по життю сміливо і прямо! Нехай у важкі хвилини поруч виявляться твої близькі й друзі, хай завжди будуть поблизу ті, з ким хочеться поділитися радістю! Здоров'я тобі і довгих років життя, радості і сміху, поваги оточуючих і любові рідних! Будь щаслива!

***

Матуся рідна в тебе сьогодні Ювілей. Так прийми вітання від рідних дітей. З повагою голови ми схиляємо перед тобою. Як же ми тебе любимо і цінуємо, нам словами не передати. Тобі, улюбленій нашій, єдиною, рідний, шолом вітання наші і наш уклін земний.

***

Хай в світі буде більше таких матерів, тому що вони, як і ти відповідальні за своїх дітей, за своїх чоловіків, і вони ніколи не зрадять! Бажаю багато щастя тобі, моя кохана і любляча мама! Нехай ти завжди зможеш відпочити належним чином! Бажаю багато відпочинку, особливо коли важко буває! Нехай у житті завжди будуть таке люди, і бажаю тобі завжди багато успіхів та удачі! Бажаю, своїми словами, завжди здоров'я тобі, мамо! Тому що на світі ти потрібна ще багатьом людям! Бажаю тобі, що ти ніколи серйозно не хворіла! І ніколи, до того ж, не ходила з паличкою! Нехай світ крутитися, ніби навколо тебе! Бажаю багато радощів, навіть від самих простих дрібниць, які для когось можуть нічого не значити! Нехай завжди будеш повністю здорова, так як ти нам дуже потрібна завжди – причому! Бажаю багато радіти і сміятися! Удачі і сонячних посмішок!

***

Матуся! Як у тебе сьогодні радісно сяють очі! Я від усієї душі бажаю тобі в цей день твого народження багато ласки, тепла і доброти! Нехай всі твої мрії здійсняться! Зі святом, мамо!

***

Кожен новий день, година, хвилина з часом стає більш цінними... Так проживай їх так, щоб було що згадати й насолодитися цими чудовими спогадами!

***

Мама, я вітаю тебе з Днем народження. Настільки важливе свято потрібно неодмінно по-особливому відзначити. Нехай у тебе серце завжди говорить тільки від позитивних і радісних емоцій, а Господь, взявши тебе за руку, проведе по життєвій дорозі. Я вірю в те, що мрія обов'язково здійсниться, а доля подарує багато особливих шансів для активного зльоту. Дорога мама, не думай, будь ласка, про старість, адже ти ще настільки молода. Уявляю, як у тебе багато можливостей для своєї самореалізації і досягнення неймовірних висот. Хочу побажати здоров'я і сил, адже вони потрібні для того, щоб активно крокувати по життєвій дорозі. Мамусю, бажаю тобі справжнього успіху та здійснення існуючих побажань, мрій. Домашній затишок нехай підтримує тебе у всьому. Пам'ятай про те, що ти насправді дуже потрібна мені, своїй рідній дочці. Люблю тебе і зізнаюся тобі в цьому!

***

Мамусю, вітаю тебе з днем народження! Бажаю тобі міцного здоров'я, любові, щастя, що б твоя прекрасна усмішка і радісний блиск очей ніколи не сходили з твого обличчя, а будь-яким розчарувань і смутку не було місця в твоєму житті.

***

Я люблю тебе, мамо! Сьогодні твій день народження! Вітаю! Хочеться, щоб твоє обличчя завжди було щасливим! Так і знай, я постараюся зробити для цього все, що від мене залежить! Буду дуже радий цьому! Ти прекрасна своєю добротою, ніжністю і любов'ю! Живи довго і радуй нас своєю присутністю!

***

В цей прекрасний день, мама, я вітаю тебе з днем народження. Бажаю щастя, любові і радості, нехай твоє щастя буде більше, ніж наша земля, любов нехай буде глибше океану, а радість хай освітлює дорогу усім зневіреним. Ти у мене одна улюблена і дорога. З любов'ю син.

***

Мила мамочка, вітаю тебе з днем народження. твоя дочка бажає тобі світлої дороги життя і звершення великих надій, незгасимого щастя душі і щирої любові в серці, добрих бажань і прекрасною самореалізації.

***

Джерело: wishes.co.ua

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Найкращі привітання з днем народження колезі чоловікові, хлопцю, дівчині, жінці

Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові в прозі, українською мовою

Привітання з днем народження дочки від тата, мами своїми словами, в прозі, українською мовою