Привітання з днем народження чоловікові своїми словами, в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження чоловікові своїми словами, в прозі, українською мовою

Бажаю, бути лідером серед лідерів, дістатися до висот, які для інших людей здаються чимось нереальним, нездійсненним. Нехай Ваше життя буде ніжно-солодкого річкою карамелі, якій немає кінця. І нехай в цей день всі Ваші проблеми стануть водою і витечуть далеко-далеко.

***

З днем народження! Ти — Чоловік з великої літери. Ти — опора для сім'ї, ти — підтримка для друзів. Я бажаю тобі завжди залишатися таким же надійним, вірним, чуйним і позитивним. Просто будь щасливий!

***

Вітаємо (ю) з Днем народження! Будь здоровим, сильним, успішним людиною. Бажаємо (ю) благополуччя, любові, щастя, удачі та гарного настрою. Нехай тебе завжди оточують вірні друзі, на роботі поважають колеги, а вдома плекають і бережуть рідні!

***

З днем Народження! Бажаю Вам міцного здоров'я, удачі, правильно поставити мету і йти до неї не озираючись!

***

З днем народження вітаю чарівного і чудового чоловіка. Від усієї душі хочу побажати завжди залишатися справжнім героєм для своїх рідних і близьких, бути успішним діячем і неймовірно щасливою людиною. Бажаю сталевого здоров'я, світлої любові і добробуту.

***

Хочу в цей день побажати тобі стабільності: у здоров'ї, у стосунках, на роботі і вдома. Нехай кожен день приносить щось нове, тільки гарне, яскраве і позитивне, щоб жити було легко і приємно! З Днем народження!

***

Вітаю з днем народження! Бажаю успішного просування вгору по кар'єрних сходах, хорошого заробітку, гармонії з самим собою і більше яскравих фарб у звичайної сірої реальності. Нехай всі цілі будуть досягнуті, а перешкоди зруйновані від впевненості у своїх вчинках.

***

Будь ти мужнім і чесним, добрим, веселим і чесним, щоб любили тебе і поважали скрізь. Щоб у домі було тепло і затишно з близькими та рідними. Бажаю тобі всього малість щоб була в тебе радість, і любов, і щастя, все інше подужаєш і зумієш.

***

Ми від душі вітаємо тебе з Днем Народження, адже сьогодні ти став на цілих 365 днів старше і мудріше! А це означає, що отримав унікальний абгрейд, і тепер: твоє життя - на 365 днів довше, мудрості - на 365 днів більше, а радість - у 365 разів сильніше! Цінуй цю унікальну можливість, вона дається раз у році!

***

Бажаю дорогий імениннику завжди зберігати душевну молодість, адже молодість – це чудове стан очікування прекрасного, це неповторне відчуття, що все можливо, все по силам. Бажаю тобі здоров'я, щастя, нехай у всьому супроводжують удача, успіх, і попереду завжди чекають щастя, благополуччя і відмінний настрій!

***

Хочу, щоб ти зловив свій золотий кулю щастя, щоб очі твої дивилися в люблячі тебе очі і серце від цього переполнялась дотиком нереальною гармонії. Нехай життя твоє вирує небувалими захопленнями, свіжими знайомствами і новообраним глуздом.

***

В твій день народження, хочу сказати тобі спасибі за твою підтримку, довіру, чесність і розуміння. Ти справжній друг, на якого завжди можна покластися. Удачі тобі і всіх життєвих благ!

***

З Днем народження тебе! Щастя бажаю необережного, вдається хай все, що задумано, і нескінченного везіння тобі в грошах!

***

У моєму оточенні є безліч друзів і знайомих, але ви явно виділяєтеся серед них, тому я з таким великим задоволенням хочу привітати вас з вашим святом! Мені в першу чергу хочеться побажати вам тільки те, що вам необхідно самому. Насправді, в житті бувають різні ситуації, як ви вже встигли переконатися, але безвихідних ситуацій не буває. Ось сьогодні ви не хотіли влаштовувати свято, тому що сильно втомилися, але вам на допомогу прийшли друзі та знайомі, які організували просто крутий свято. Впевнена, що ви отримаєте справжню насолоду від цього знаменного дня. Я бажаю вам досягти найбільшого результату в кар'єрі. Нехай це свято продемонструє вам, що вас оточують такі круті люди, які неодмінно допоможуть і підкажуть у разі необхідності. Зі святом!

***

Вітаючи вас з Днем народження, хочеться від душі побажати довгих років, здоров'я і душевного спокою. Нехай на душі завжди буде тепло і радісно. І нехай гармонія стане головною ідеєю в життя, і всі хай прагне до її досягнення!

***

Наш найкращий чоловік, з днем народження! Нарешті ти народився і тепер можна привітати тебе з одним з найкращих свят! Ти сильний, сміливий, сильний, розумний і привабливий хлопець у самому розквіті років, нехай все у тебе складається і все виходить!

***

Що важливіше всього чоловікові? Щоб був достаток, щоб кар'єра прагнула вгору, щоб поруч були лише ті люди, за яких він готовий віддати все, що у нього є. Саме цього я і хочу побажати. З днем народження!

***

Дорогий ти мій чоловік! Вітаю тебе з днем народження! Я щиро бажаю тобі всього самого найкращого, що є в нашому житті: здоров'я, радості, любові і вселенського благополуччя. Спасибі Всесвіту, що подарувала таку приголомшливу персону цього світу. Будь щасливий!)

***

Сьогодні у вас знаменна дата - день народження! І ці щирі побажання тільки для вас. Будьте завжди оптимістом! Гідно проходячи всі життєві випробування, з будь-яких обставин виймайте тільки корисні уроки, при цьому завжди залишаючись переможцем! Поменше похмурих днів вам і побільше щасливих моментів у житті! Всього самого доброго і світлого!

***

Який він, справжній чоловік? Це людина, на якого можна покластися в будь-яку хвилину, якому можна довіритися, з яким можна просто поговорити по душах. Справжній чоловік – це мій улюблений. Я щаслива поруч з ним. Сьогодні, мій бажаний, відзначає свій день народження. Я від щирого серця вітаю тебе з перемогою. Нехай твоє життя тече спокійно і впевнено, як повна річка. Бажаю тобі удачі у всьому, міцного здоров'я, завжди гарного настрою та благополуччя.

***

Мужність може бути доброю, і ти прямий цьому доказ. Бажаю, щоб результат твоїх справ завжди значно перевершував закладені очікування.

***

Бажаю дорогий імениннику завжди зберігати душевну молодість, адже молодість – це чудове стан очікування прекрасного, це неповторне відчуття, що все можливо, все по силам. Бажаю тобі здоров'я, щастя, нехай у всьому супроводжують удача, успіх, і попереду завжди чекають щастя, благополуччя і відмінний настрій!

***

Приймай вітання! Як сказав один дуже розумний і сильний чоловік «Справжня сила народжується в голові. Вона змушує йти, навіть коли тіло хоче впасти.» Бажаю, щоб голова завжди брала гору в самих непередбачених ситуаціях, щоб сила духу не покидала тебе, завдяки чому ти завоюєш свою головну життєву вершину! Удачі, один і з Днем Народження!!! Доброго вечора!

***

Вітаю тебе з днем народження. Бажаю тобі здоров'я, благополуччя, успіхів у роботі і особливо в особистому житті. Завжди гарного настрою, позитиву, радості. І щоб твої можливості завжди перевершували твої бажання, і щоб всі тебе тішило: оточення, робота, будинок і навіть уряд!

***

Обирай важкий шлях на якому зустрінеш менше супротивників. Адже здобувши перемогу, ти відчуєш величезне задоволення, залишивши позаду таких самих сміливих і гідних суперників, які поступилися тобі! Будь завжди трохи працелюбнішими, наполегливіше, веселіше і розумніший за інших! Нехай тобі допомагає господь і сім'я! З Днем Народження!

***

В день твого народження хочу привітати тебе і від душі побажати фінансового достатку, стабільності в справах і досягнення всіх намічених цілей. Нехай робота приносить радість, нехай збудуться найпотаємніші мрії, в родині панує гармонія і взаєморозуміння, а друзі завжди будуть з тобою!

***

Дорогий (ім'я)! Вітаю тебе з Днем народження! Від усієї душі бажаю, щоб кожен новий день твого життя був наповнений оптимізмом, цікавими творчими ідеями, радісними зустрічами з друзями і близькими тобі по духу людьми.

***

В цей чудовий день бажаємо завжди залишатися справжнім чоловіком, люблячим і турботливим чоловіком і батьком! Просування по кар'єрних сходів, нехай у твоїх кишенях завжди шелестить національна валюта. Ведмежого здоров'я, океан любові і щастя, нехай удача життя зашкалює. Залишайся таким же надійним товаришем і справжнім господарем в будинку. З днем народження!

***

Бажаю самому чудовому чоловікові, щоб він не переставав мріяти і вірити в казку. Нехай всі твої мрії та найсолодші сни перетворяться в реальність, даруючи тобі самі чудові хвилини життя. Бажаю тобі безмежного терпіння і добра, успіху і удачі, любові і ласки. Бажаю тобі зустріти саму чарівну жінку на світі і стати татом прекрасних малюків!

***

Тисячу раз вітаю! Бажаю залишатися Творцем, Майстром свого щастя! Бажаю примножувати його, жити легко і приємно, щодня додаючи до багажу хороших спогадів нові події, адже такі люди як ти заслуговують самої кращої долі!

***

З Днем Народження, наш рідний! Бажаю тобі побільше удачі в житті, успіхів у всіх справах, стабільності, досягнення поставлених цілей! І, звичайно ж, сімейного щастя і гармонії!

***

Чоловік, одних слів недостатньо, щоб висловити, наскільки я щасливий, що ти святкуєш ще один рік свого життєвого шляху! Моє побажання тобі в твій особливий день — завжди будь веселий і здоровий! Ми були разом так довго, я не можу уявити свою долю без тебе. Люби життя і насолоджуйся кожним моментом. Твій особливий день — чудовий випадок сам по собі. Але для мене це особливий день дозволяє мені дякувати Богові за все, що для мене значила наша дружба. З моменту, як ми були маленькими, ти завжди був на моїй стороні, щоб допомогти мені. Шалено радий, що ми залишаємося друзями, і я знаю, що одного разу ми будемо поруч, пліч-о-пліч у своїх кріслах у будинку біля берега моря, сміючись над усіма божевільними часом разом. Мій чудовий друг заслуговує незабутнього дня народження, і мій обов'язок – зробити цей день найкращим. Будь готовий до нових вражень і масі яскравих моментів!

***

Джерело: superwords.co.ua

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Найкращі привітання з днем народження колезі чоловікові, хлопцю, дівчині, жінці

Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові в прозі, українською мовою

Привітання з днем народження дочки від тата, мами своїми словами, в прозі, українською мовою