Привітання з днем народження бабусі від внучки, онука своїми словами, в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження бабусі від внучки, онука своїми словами, в прозі, українською мовою

Моя мудра, прекрасна, мною нескінченно улюблена бабуся, вітаю! Для мене величезна честь бути твоєю онукою, так як ти давно стала моєю гордістю, моїм прикладом. Що мені побажати тобі, рідна? Звичайно ж, в першу чергу довгих років і здоров'я, щоб ми і далі могли проводити час разом і підкорювати чоловічі серця. Ти не просто моя бабуся — ти мій найкращий друг, і для мене дуже важливо, щоб ти сяяла від щастя і як квіточка цвіла!

***

Бажаю тобі, люба, рідна бабуся, щоб засяяла на небі місячному зірка твоєму житті. Нехай вона буде світлою і чистою, ніжною і завзятою, повної нових вражень і яскравих життєвих миттєвостей. В день твого народження онук бажає тобі ніколи не розчаровувати в житті, хотіти жити до ста років, незважаючи ні на що. Нехай все буде просто чудово. Зі святом!

***

З днем народження, люба бабуся. Я тобі бажаю бачити в кожному дні своє диво і щастя, щиро вірити у все хороше, розділяти світлу надію з близькими людьми і наповнювати цей світ чудовим ароматом смачних булочок і щирою любов'ю свого доброго серця.

***

Мила бабуся! Нехай твої локони посеребрила сивина, але красу і чистоту твоїх очей, доброту твого серця не затьмарять року. В твій радісний ювілей бажаю тільки здоров'я, а радість, щастя і веселощі ми зобов'язуємося дарувати тобі сповна! Вітаємо!

***

Бабуля, я тебе вітаю з твоїм днем народження й від усієї душі бажаю биття серця в такт щастя і радості, польотів душі в хмарах мрій і надій, веселих свят і теплих зустрічей, доброго здоров'я і променистого настрою.

***

З днем народження, люба моя бабуся. Я тобі бажаю безмірної чаші міцного здоров'я і неосяжних просторів радості душі. Нехай твій настрій ніщо не затьмарює, нехай завжди твій ангел тебе виручає.

***

Бабуся, мила, з днем народження! Активності, бадьорості, ентузіазму тобі. Йти з часом в ногу, проводити дні цікаво, але при цьому залишатися якорем традицій і спокійною гаванню для сім'ї. Нехай онуки приносять лише радість і п'ятірки в щоденниках. Нехай діти якомога частіше змушують пишатися собою. І головне, бувай здорова. Вітаємо!

***

Вітаю свою улюблену бабусю з днем народження! Бажаю міцного здоров'я, довгих років життя, сил, енергії, щастя, миру, добра. Нехай тебе завжди зігріває тепло і турбота близьких людей. Велике спасибі тобі за твою любов, підтримку і пораду.

***

Рідна моя бабуся, скільки теплих і добрих слів я почула від тебе за всю свою життя і як же легко твоїх порад слідувати, борючись за свою правоту. Бажаю тобі бабуся, в житті великого щастя, адже пройдені роки – тебе тільки молодять.

***

Вітаю милу, дорогу, добру і саму улюблену бабусю з днем народження. Рідна, я тебе хочу від усього серця побажати доброго здоров'я і щасливих днів, впевненості в завтрашньому дні і благополуччя, родинного тепла і затишку, веселих свят у колі рідних і близьких, чудового настрою і незгасною бадьорості сил.

***

Вітаю від усього серця дорогу бабусю з днем народження! Внучка бажає тобі, щоб твоя робота завжди приносила тобі не тільки гідні доходи, але і задоволення. Любові, яскравих, незабутніх зустрічей, вірних друзів, святкового настрою, виконання заповітних бажань і творчих звершень!

***

Бабуся, подивися у вікно — сьогодні сонечко для тебе посміхається і квіти цвітуть в твою честь. Будь завжди такою світлою, класної, веселою і харизматичною, молодий серцем. Ми неймовірно сильно любимо тебе. Зі святом — з ювілеєм, рідна!

***

Твоя внучка з майбутнього шле тобі привіт і вітає з днем народження! Твоєї онуки ще немає в твоєму теперішньому, але вона вже зовсім скоро з'явиться. Тобі залишається тільки чекати і радіти її швидкого появи. Твоя онучка сподівається, що ти назвеш її найкращим і найкрасивішим ім'ям! Може бути навіть твоїм ім'ям, люба бабуся! Твоя онучка бажає тобі більше хорошого настрою і більше позитивних думок! Твоя онучка радить не сваритися з дідусем найближчим часом, інакше твоя онучка сильно засмутиться. Адже в такий день має бути тільки веселощі, доброта і щастя. Твоя онучка дарує тобі подарунок на цей день народження, але отримати ти його зможеш, люба бабуся, тільки в наступному році. Знову ж таки на свій день народження і разом з другим подарунком! Чекай! Вітаю тебе з днем народження! Буду чекати від тебе вітання з моїм народженням! Твоя онучка!

***

Моя рідна бабуся. Я від усієї душі бажаю тобі щастя і здоров'я. Твоя турбота, ласка і затишок, який ти вмієш створювати, дуже важливі для мене. Спасибі тобі за все, я тебе дуже люблю. З днем народження тебе!

***

З днем народження, бабуля! Ти наш натхненник, мудрий стратег і найбільш глибокий і надійний тил. З тобою не страшні ні криза, ні катаклізми. Твій свято для нас важливіше й улюбленіше, ніж всі святкові дати у календарі. І бажаєм ми в цей день одного — стовідсоткового твого здоров'я! Всіма іншими благами ми тебе забезпечимо!

***

Бабуся мила моя, дозволь тобі побажати яскравого полум'я здоров'я, незгасимого вогню краси, довгій лінії життя, чистого моря радості і величезний океан любові! З днем народження

***

Бабуся, як багато в цьому слові тепла і щирої любові. Всього-то поєднання букв, але в пам'яті прокидаються солодкі спогади з дитинства про журавлинному киселі і теплих пиріжки з варенням, про казках, розказаних тихим голосом на ніч, про ніжних колискових, заспіваних не маминим, але таким же солодким голосом. В твій день народження, ми, твої внуки, хочемо побажати тобі відмінного здоров'я, довгого-довгого життєвого шляху, такого, щоб і наші онуки змогли пізнати твою любов. Нехай поверне тобі доля всю раздаренную теплоту і любов у стократному розмірі.

***

Улюблена бабуся, з днем народження! Яке щастя мати можливість вітати тебе, обіймати, цілувати, дружити. Спасибі за все! Бажаю більше приводів для веселощів, менше для смутку. Здоров'я, ясних днів, уваги, турботи, благополуччя, радості на всіх фронтах життя.

***

Бабуля, в будь-яку негоду ти зігріваєш моє серце ніжністю і любов'ю. Не знаю, якими висловити словами те відчуття щастя, надійності та піклування, яке я зберігаю з самого дитинства. Напевно, можна просто сказати, що ти - дуже дорогий і близький для мене людина. Я від усієї душі вітаю тебе з Ювілеєм і бажаю тобі міцного здоров'я, прекрасного настрою, затишку в домі і залишайся завжди такою життєрадісною. Я люблю тебе, моя бабуся!

***

Дорога бабуся, сьогодні твій день! Від люблячих сердець твоїх онуків дякуємо за ті цінності, що ти нам передала: вміння розуміти, не здаватися, бути гуманними, мріяти, мати своє покликання, бути відкритими і просто любити! І сьогодні, в день твоєї появи на світ, бажаємо нескінченної гармонії, щирості й добра, величезної життєвої енергії і надихає любов! Нехай омріяне стане дійсністю, а навколишній приносить радість і новизну. Нехай твоє життя наповниться красивими моментами і враженнями. Будь щаслива!

***

Найкраща у світі бабуся, прийми щирі вітання з днем народження від люблячого внука! Дякую тобі, рідна, за те, що ти завжди могла вислухати і підтримати. Я дуже люблю дивитися в твої очі з променистими зморшками і незмінною мудрістю. Бабуся, ти справжній ангел і талісман нашої сім'ї

***

У день народження хай небо буде синім, хай Сонце світить яскраво, нехай не буде в серці місця для кручины, хай найкращим подарунком для бабусі буде присутність за святковим столом всіх членів її величезної родини! Нехай хвороби вмить вилікуються, нехай проблеми розвіються, як дим багаття, нехай образи розтануть, як перший сніг! Твій онук.

***

Моя улюблена бабуся, ти – наш найкращий у світі кулінар, хоча ніколи не вчилася цьому мистецтву, ми всі без розуму від твоїх борщів і пирогів, запіканок і пиріжків, і від незліченної безлічі різної смакоти! А ще ти – городниця і садівник, твої краснобокие яблука, груші запашні і величезна картопля вражає уяву! Будь такою ж доброю та нехай кожна паличка, яку ти посадиш, цвіте і радує всіх!

***

Дорогоцінна моя бабуля! Від всього серця вітаю тебе з Днем народження! В цей день я хочу сказати тобі спасибі! Ти завжди допомагаєш з уроками, знаходиш час, щоб вислухати, і годуєш самим-самим смачним варенням на світі! Довгих років життя! З любов'ю, твій онук!

***

З Днем народження, бабуся! Я пам'ятаю себе ще зовсім крихіткою, а ти вже була поруч – уважна й ласкава, у тебе завжди знаходився час доглянути за мною, поклопотати по будинку або зв'язати щось пухнасте і тепле! У твій День народження я бажаю тобі ще багато років залишатиметься такою ж – завжди бадьорою і в гарному настрої! Хай роки летять вперед, нагороджуючи тебе заслуженим щастям!

***

З днем народження, люба бабуся. Нехай світлом радості і затишку наповнений буде завжди твій дім, нехай від душевної теплоти і серцевої відради в тобі беруться сили. Бажаю тобі, моя мила, довгих років здоров'я, доброго врожаю на городі і дорогих людей за столом.

***

Бабуся, з іменинами! Бажаю тобі незвичайних казкових подорожей, щоб ти побувала на безлюдному острові, засмагала під пальмами, милувалася водоспадом і сходом сонця над океаном. Бажаю побачити дельфінів. Бажаю тобі найбільш чуйних, уважних і вихованих онуків, таких, як я. Бажаю поваги, пошани, любові і успіху, щоб не було в житті сварок і конфліктів.

***

Дорогий бабусі бажаю на день народження, щоб не було часу для смутку. Щоб було у тебе улюблене заняття захоплююче і ти захоплено ним займалася. бажаю завжди самовдосконалюватися, щоб бути самою приголомшливою, розумною і освіченою бабусею у світі. Бажаю тобі кохання, як ціла планета, щоб вона цілком і повністю поглинула твоє серце і запаморочила голову.

***

Джерело: toasts.com.ua

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Найкращі привітання з днем народження колезі чоловікові, хлопцю, дівчині, жінці

Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові в прозі, українською мовою

Привітання з днем народження дочки від тата, мами своїми словами, в прозі, українською мовою