Привітання з днем народження другу не у віршах


Привітання з днем народження другу не у віршах

Вітаю з днем народження і хочу побажати тобі вогню в душі, щоб ти горів від бажання жити і робити нові відкриття. Щоб твоя залізна воля трощила все на своєму шляху. Щоб перемоги були блискавичними і яскравими. Нехай твоє життя висвітлює тільки любов, а все, що раніше було неможливим і позамежним, виявилося на відстані витягнутої руки! Лови удачу сталевою хваткою і не відпускай!

***

День народження – дуже особисте свято, на якому панує веселощі, посміхаються близькі люди, йдеться і думається тільки хороше. В центрі всього – винуватець торжества. Але мені б хотілося також підняти келих і за тих, завдяки кому він сьогодні з нами. Давайте всі разом побажаємо довгих і щасливих років його батькам, які виховали такого хорошого людини! І, звичайно, привітаємо нашого друга, похваливши його за те, що він чудовий син!

***

Друже, прийми сьогодні найщиріші побажання в твоє свято. Нехай день народження принесе тобі прекрасний настрій, нехай неодмінно збудеться мрія, нехай життя дарує тобі тільки щасливі миті. Бажаю тобі міцного здоров'я, терпіння у всьому і стійкою витримки. Нехай завжди супроводжують тебе надія, віра і любов. Нехай хороші друзі радують тебе приємними новинами. Довгого віку тобі, благополуччя та удачі у всьому. Нехай Господь завжди оберігає тебе.

***

Дружба основа всього. А твоя дружба основа мого життя. І нехай сьогоднішні мої вітання подарують тобі масу тепла і світлого настрою. Я бажаю нескінченного здоров'я, бойового духу і покірної вдачі. З днем народження!

***

Мій друг! Вітаю тебе з днем народження! Побажаю тобі відданих друзів, близьких людей люблячих і співробітників — відповідальних. Побажаю тобі стійкості в життя, здоров'я та креативних ідей. Побажаю тобі щастя, тепла і світла. Щоб ти відчував у собі сили перетворити в реальність всі свої заповітні мрії!

***

Друже, нехай завжди тебе будуть дивувати тільки приємні сюрпризи, а оточувати лише гідні і вірні люди. Бажаю успіху в роботі і в любові, реалізувати всі мрії та плани. Будь веселим і щасливим кожен день, залишайся завжди таким класним другом для мене!

***

Друже, я вітаю тебе з чудовим святом, Днем твого Народження! Дуже відоме привітання говорить: «Бажаю тебе море удачі і дачу у моря!». Так ось. Я не бажаю тобі дачу у моря, а бажаю тільки як можна більше удачі і везіння, тоді все інше обов'язково додасться!

***

У кожного в житті є справжній і вірний друг, у моєму це ти друже. Щиро вітаю тебе з днем народження і хочу побажати яскравого життєвого шляху, втілення мрій, богатирського здоров'я, реалізованості і удачі у всьому.

***

День народження – це день радості незважаючи ні на що! І відзначити його треба так, щоб нам усім згадувалося похмілля до наступного свята! Чекай в гості!

***

Наш друг, чий День народження ми сьогодні гучно відзначаємо, чудова людина і, звичайно, він гідний всього самого кращого. Так нехай, як любимо його ми, цінує його і начальство, не забуваючи вчасно підвищувати і щедро преміювати! Нехай вдома його завжди чекає смачна вечеря, ласкава красуня-дружина, а улюблена команда хай завжди в пух і прах громить суперників.

***

Мій вірний і відданий друг у тебе сьогодні свято, це свято називається День Народження. Мої побажання тобі, будь чесним, щоб в очі іншим дивитися не соромно було в нашій гультяйське життя, залиш дитячість і ставай чоловіком, і за себе завжди зумій постояти.

***

Друже, любий, в твій день народження хочу побажати гідно керувати своєю імперією, постійно завойовуючи все нові простори успіху і неодноразово підкоряючи вершини слави. Нехай вірна і покірна буде твоя друга половинка, нехай щасливою і доброї виявиться твоя доля.

***

Друже, з Днем народження! Бажаю тобі, як своєму кращому другові, щоб здоров'я твоє було таким же міцним і надійним, любов — такий же вірою і щирою, успіхи — такими ж славними, а щастя — таким же безмежним, як наша багаторічна дружба.

***

Вітаю чудову людину і дуже надійного друга Бажаю тобі плисти на човні успіху з широкого океану різних можливостей. Нехай вітрила твого човна завжди будуть сповнені попутним вітром. Нехай шлях тобі висвітлює найбільш яскрава і щаслива дороговказна зірка. Ніколи не втрачай силу духу, віру в чудо та надію в майбутнє. З днем народження!

***

Нехай твоє життя буде яскравим і насиченим різними подіями. Поменше сумуй і відпочивай побільше! Працювати бажаємо із задоволенням, а жити в любові і взаємності. Щоб ти був у всьому і завжди на висоті! У справах везіння, грошей багато, щоб зміг здійснити мрії свої і своїх друзів. Не упускати удачі з рук, нехай очі твої щастям сяють, а в душі не гасне жага життя.

***

Мій дорогий друг, що йде зі мною по життю! У цей день я з радістю вітаю тебе з твоїм днем народження і хочу побажати тобі щоранку прокидатися з відчуттям щастя і повноти життя, а засинати з почуттям задоволення за прожитий результативно день. Будь здоровий, веселий, щасливий, обласканий долею і любимо тими, хто тебе оточує.

***

Вітаю тебе, дорогий мій, чудовий друг, з твоїм найголовнішим і найважливішим святом – Днем Народження! Я бажаю тобі, щоб ти завжди був бадьорий, здоровий і веселий. Щоб завжди ти переполнялся оптимізмом, позитивом, енергією та натхненням. Щоб життя твоє було світлим, теплим і легкої, бажаю тобі хорошого достатку, душевного тепла і взаємної любові. Бажаю тобі міцної сім'ї, затишного будинку, швидкої кар'єри. Я бажаю тобі підйомів життєвих крутих, на всі вершини, що ти захочеш. Нехай збуваються мрії і бажання, виконуються всі надії, реалізовуються плани і задуми. Бажаю, щоб ти завжди відчував себе комфортно і гармонійно, як з самим собою, так і з навколишнім світом. Бажаю тобі великого щастя друже, ти цього заслуговуєш! Днем Народження!

***

Мій дорогий друже, вітаю тебе з днюхой. Побажаю тобі сили і відваги, як у лева, краси і граціозності, як у лебедя, веселощів і бадьорості, як у мавпи, грошей, як у Білла Гейтса, а здоров'я, як у Дункана Маклауда.

***

Дорогий друже, вітаю з днем народження! Хочеться побажати в цей день, щоб ти ніколи не опускав руки, яка б не була ситуація, а наполегливо йшов до своєї мети для втілення заповітної мрії. Звичайно ж багато здоров'я, удачі, терпіння, достатку й любові.

***

На Кавказі існує багато стародавніх легенд про дружбу. Я не буду їх переказувати. Тому що вони не про нашу дружбу. Нашу легенду, друже мій, ми самі з тобою проживаємо. І про неї теж будуть складені легенди. Тому що немає нічого на світі міцніше і надійніше, ніж твоє плече, немає нічого вірніше і сильніше, ніж твої руки. І немає нічого швидше і краще, ніж твоя підтримка. Я не люблю гучних слів. І вони тобі не до вподоби. Але сьогодні – особливий випадок і день особливий. Сьогодні – твій день народження. А тому дозволь мені трохи більше слів, ніж зазвичай. Я вітаю тебе, мій друже, з цим святом. Бажаю бадьорості і здоров'я, сили духу та цілеспрямованості. Бажаю добра, світла і великої удачі. Нехай у домі панує злагода, у серці молодість, а на душі – спокій!

***

Від щирого серця з днем народження, мій коханий друже! Ми стали не розлий вода й тепер ділимося усіма своїми секретами один з одним. Знаю, що і ти завжди допоможеш і прийдеш на допомогу. Ти найкращий в світі друг. Ти вже не єдине кратно доводив свою вірність і відданість. Я щиро тобі вдячний.

***

З іменинами, кращий друг! Я вдячний долі за те, що вона якось звела нас разом і подарувала нам дружбу. Зароджувалася вона не відразу, несміливими кроками просуваючись вперед. Але ось життєві обставини, пережиті проблеми, потрясіння розставили все на свої місця. Ти оцінив дружбу і людей, які були поруч.

***

Побажаю одного. Удачі. Адже в кожній справі, нехай навіть самому жартівливому, вона не завадить. Це така цікава штука. Адже якщо вдуматися її відсутність може перетворити все в ніщо. І навпаки. Тому заручися підтримкою цієї «примхливої лиходійки» і будь просто собою. З днем народження! Щастя друже. Вітаю!

***

Дорогий наш іменинник! Ми порадилися і вирішили подарувати тобі молодого орла. «чому?» – питаєш ти. А тому, що орли живуть до ста років, а він нам так само дорогий, як і ти. Ми впевнені, коли він постаріє і помре, ти ще будеш здоровий і сильний, і зможеш з честю поховати його високо в горах! Вип'ємо за здоров'я!

***

У мене є один неймовірний. Взагалі, таких людей, як він у цьому світі дуже мало. Але мені пощастило, що я не просто знайомий з цією людиною, а перебуваю з ним у дружніх відносинах. Я хочу привітати тебе, мій любий друже, з твоїм святом і побажати тобі лише всього самого світлого і доброго. Хоча тобі краще побажати всього самого неординарного і цікавого, бо ти у нас так любиш пригоди і експерименти. Мені іноді реально стає за тебе страшно, але ти отримуєш справжнє задоволення від такого ритму і способу життя. Я бажаю тобі завжди і у всьому знаходити щось корисне для себе. Намагайся ніколи не зупинятися на досягнутому, тому що в житті дуже багато всього цікавого, а тобі нічого не варто домогтися цього і досягти небувалих успіхів. Нехай все в твоєму житті буде саме так, як ти того хочеш.

***

У мого чудового друга є все: прекрасна і любляча сім'я, вірні друзі, гарна робота. Я дуже довго думав над тим, що можна побажати тобі, але вирішив, що почну зі здоров'я. Саме цього не вистачає багатьом людям для того, щоб досягти певних цілей. Сподіваюся, що в тебе ніколи не буде жодних проблем зі здоров'ям. Я бажаю здоровьица і щастя твоєї незвичайної сім'ї, яку ми дуже сильно любимо. Нехай всі твої мрії та бажання здійсняться, а всі плани і ідеї реалізуються. Ти гідний того, щоб досягти всіх поставлених цілей, тому я навіть і не сумніваюся в тому, що у тебе все вийде. Я бажаю тобі невичерпного потоку енергії, якого вистачить на все твоє довге і щасливе життя. Просто будь самим щасливим, дорогий друже! Знай, що ми завжди поруч, завжди і у всьому підтримуємо тебе. Удачі тобі!

***

Бажаю тобі в день народження ювілейний, щоб тебе всі обожнювали, щоб носили на руках дівчини тебе, а їх мами бугі-вугі танцювали. Побажаю, щоб дарували всі люди на Землі тобі усмішки відверті і щирі. Дарую тобі я одному свою підтримку плечистую, тобі дарую я Сонця промінчик, щоб тебе він зігрівав. Побажаю, друже мій найкращий, щоб ти не сумував, щоб веселив нас усіх. Нехай тобі супроводжує успіх!

***

З днем народження, дорогий друже. Бажаю тобі великих перемог і бравих прагнень, вірною удачі і світлого щастя, надійних товаришів і коханих, рідних, оптимістичного настрою і бадьорого самопочуття.

***

Коли чоловік святкує День народження, йому зовсім не обов'язкові повітряні кульки, жмені конфетті і пишні квіткові букети, але не обійтися без хоча б невеликих подарунків, смачного торта і компанії веселих друзів! Не кажучи довгих промов, ми просто від усього серця вітаємо тебе з Днем народження і бажаємо завжди бути життєрадісним, вмілим на всі руки, щасливим, здоровим, як бичок, і дуже щасливим!

***

Щасливого дня народження, друже! Мені пощастило бути твоїм другом, і в цей день я бажаю легкої і феєричною життя, яскравих почуттів, щирих посмішок. Нехай ні один твій день не проходить без радості і щастя, оточують вірні і гідні люди.

***

У цьому світі, де все здається таким непостійним і мінливим, є тільки одна річ, яку можна назвати константою. Це наша з тобою дружба! З днем народження, друже!

***

Мені пощастило з тим, що у мене є такий друг, як ти. Багато хто мріяв би про те, щоб у їхньому житті були такі друзі, які вміють підтримувати, ділять радісні і сумні моменти разом. Я вітаю свого найдорожчого друга з його святом, який завдяки нам всім сьогодні стане гучним і веселим, нехай пробачать нас сусіди. Друже мій, я хочу побажати тобі досягти всіх своїх цілей, знайти сенс життя, який ти постійно шукаєш. Нехай все в твоєму житті буде саме так, як ти вже запланував. Друже, я навіть не сумніваюся в тому, що ти досягнеш всього того, до чого прагнеш, тому що ти неймовірно цілеспрямований і працьовитий чоловік. Нехай це свято запам'ятається тобі, як один з найкращих у твоєму житті. А ми тобі це прямо зараз влаштуємо. Зі святом, мій нереальний друг, мій товариш і брат! Все буде так, як ти того хочеш.

***

Джерело: pryvitay.co.ua

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Найкращі привітання з днем народження колезі чоловікові, хлопцю, дівчині, жінці

Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові в прозі, українською мовою

Привітання з днем народження дочки від тата, мами своїми словами, в прозі, українською мовою