Привітання з днем народження дочки від тата, мами своїми словами, в прозі, українською мовою


Привітання з днем народження дочки від тата, мами своїми словами, в прозі, українською мовою

Дочка! Ти шалено крута, різнобічна і творча одиниця нашої великої родини! Ти вже пройшла важкий шлях становлення і своїм прикладом доводиш всім, що все можливо! Головне - вірити і прикладати зусилля! Ми беремо з тебе приклад, ми тобою пишаємося! Бажаємо тобі не зупинятися на досягнутому, розвиватися і вдосконалюватися і далі, а так само побільше яскравих моментів у житті та крутих віражів! Не забувай, що ми завжди поруч, завжди підтримаємо і допоможемо! А найголовніше – ми тебе шалено любимо! Ти робиш життя нашої сім'ї щасливим і повноцінним, ти робиш кожен наш день незабутнім, ти радуєш нас своєю чарівною посмішкою, ти балуєш нас своєю добротою! Так нехай же твої достоїнства зроблять твоє життя щасливим! Нехай твоя доброта повернеться до тебе бумерангом! Бажаємо тобі потонути в любові та уваги дорогих тобі людей! З Днем Народження, мила доню!

***

Доню, вітаю тебе з Новим роком і бажаю тобі в новому році бути щиро щасливою і під палючим сонцем, і під дощем, і під звуки виючої хуртовини, і під шурхіт опалого листя, і під спів весняних птахів. Нехай новорічне чарівництво дозволить твоїй душі щиро повірити в диво і не відпускати з серця цю віру ніколи.

***

Доню, хай щастя, здоров'я, радість, успіх і удача в твоєму житті будуть такими ж неосяжними і невичерпними, як моя любов до тебе. Ти — це найкраще, що є у мене, і я бажаю тобі самого найкращого, що є на Землі. З днем народження!

***

Люба моя, рідна донечка, з Днем Народження! Сьогодні свято не тільки тебе, але і у мене! Адже ти самий радісний і мій довгоочікуваний подарунок! В цей чудовий день я бажаю тобі від усієї душі сердечного тепла. Щирості і любові, щоб у тебе виходило все, що ти задумаешь зробити. Бажаю тобі вірних друзів та близьких люблячих людей поруч. Нехай з тобою по життю рука об руку йде самий вірний супутник! Будь щаслива і роби щасливими близьких і рідних людей! Будь кохана і бажана. Нехай кожен день стане для тебе святом, а кожну мить несе тобі радість! Я тебе дуже люблю! З Днем Народження!

***

Дорога донечка, нехай твої прекрасні очі блищать від радості яскравіше сонечка! Я бажаю, щоб твоє серденько завжди билося в ритмі щастя! Нехай у твоєму житті все складається так, як ти хочеш! Отримуй задоволення від кожної миті, будь здоровенька і залишайся такою красунею!

***

Улюблена донечка! Ми від щирого серця вітаємо тебе з Днем народження! Слів у світі так мало, а ти така чудова, як же нам виразити всю свою батьківську любов і ніжність до тебе, доню? Але ти ж ще й розумниця! Скажи ми привітання самими простими словами, ти все одно будеш знати, як ти дорога нам, як ми сильно любимо тебе! З Днем народження, красуня наша, будь щаслива!

***

Наш квіточку польову, наша маленька донечка раптом стала дорослою і вже це не той підліток, а красуня, за яким потрібне око та око. І ночами по ній зітхають не тільки чоловіки, але і ми батьки. Дай Бог їй добру долю. З N-річчям тебе!

***

Сьогодні наша донечка, красуня і розумниця відзначає свій день народження. І нехай років їй зовсім трохи, вона вже зараз полонить своєю красою, має добрий, лагідний характер і ніколи не сумує. Так нехай в житті у тебе, наша рідна, все вийде, хвороби обходять стороною, а крила ангела закривають від негоди.

***

Нехай у світі твоєму не буде ніяких проблем ніколи ! Бажаю тобі досягти всього, про що ти тільки могла мріяти в дитинстві або в більш дорослому віці! Нехай ніщо не зможе образити тебе, або ж зробити тебе нещасливою! Я бажаю тобі щастя, бо воно буває таким швидкоплинним і швидким, що не всі вміють його розпізнати! Але я бажаю тобі завжди розпізнавати щастя, навіть маленьку його частинку, і нехай воно буде не таким швидкоплинним, нехай воно залишає в твій душі надовго слід прекрасний і приємний! З днем народження твоїм дуже хочу тебе привітати, і нехай я кожен день народження твоє повторюю ці слова, все одно скажу знову! Нехай ти зможеш знайти в майбутньому прекрасної людини, улюбленого й такого цінного! Але найголовніше – люби і будь також сильно кохана! Великих тобі успіхів в житті!

***

Милою, любій, самій дорогій донечці сьогодні ці вітання! У День народження, моє сонечко, бажаю тобі великого везіння, приємних подій, вірних друзів, хорошого достатку, мудрості, краси, тепла і добра! Нехай неодмінно збувається все, що ти поставила перед собою як мета, і нехай щедра доля буде прихильною до тебе!

***

Мила донька! У твій День народження тобі піднесли так багато подарунків, що з них можна скласти цілу гору, але я знаю, що серед них знайдеться одне почесне місце для батьківського вітання! Донька, знай, ти гідна самого кращого! Міцного здоров'я, блискучою удачі, грандіозних планів і сил для їх здійснення, уваги вірних друзів і кохання справжнього чоловіка, який одного разу увірветься у ваше життя, щоб подарувати своє серце і все своє королівство! Ми вітаємо тебе з Днем народження і ще раз хочемо сказати, що для нас у світі немає людини рідніше за тебе!

***

Люба і кохана, моя донька! Я знаю, що ти у мене не тільки красива, але і дуже кмітлива дівчинка. Ті зусилля, які доклала в цьому році для досягнення хороших результатів перевершили всі очікування, і ти впоралася краще ніж будь-хто очікував! Я хочу побажати тобі в усьому бути такою ж цілеспрямованою, наполегливою і свідомою. Не втрачати оптимізму тому, як без нього буде дуже важко долати інші перешкоди, які приготувала тобі життя. Але найбільше я хочу, щоб ти була не тільки обдарованої, а найголовніше щасливою! Умій радіти новому дню, цінувати те, що маєш, помічати і фіксувати в пам'яті (а може бути на плівці) щасливі миті, щоб у моєму віці згадувати скільки таких миттєвостей вже у тебе було. І запам'ятай, що щастя не приходить просто так, це велика праця і чим більше працюєш над собою, тим ближче воно до тебе. Зі свого боку, я як і раніше буду намагатися робити все від мене залежне, щоб моя дівчинка була з палаючим і щасливим поглядом. Поглядом, підкорюючи світ своєю щирістю, добротою, мудрістю і справедливістю. Твій тато.

***

Дорога донечко, я тебе привітаю з Новим роком. Бажаю, щоб цей рік увійшов у твоє життя чарівної доброю казкою, щоб Дід Мороз подарував тобі удачу і везіння, щоб твоя щаслива зірка круглий рік світила яскраво і красиво....

***

Доня моя, я хочу привітати тебе з твоїм святом, сьогодні ти стала ще на один рік старше. Для мене це святковий день, для мене це особливий день, який подарував мені доньку. Я дуже пишаюся тобою, тому що ти зросла та стала біля мене такою вродливою, вихованою дівчиною, яка поважає дорослих, вміє спілкуватися з дітьми. Я мріяла саме про такий дочки, як ти. Зараз я не можу натішитися, коли дивлюся на тебе. Я хочу побажати тобі відмінного настрою, бо що у тебе сьогодні буде довгий день і довгоочікуване свято, так що потрібно буде гарненько відпочити. Я бажаю тобі міцного здоров'я, моя красуня. Пам'ятай, що твоя матуся готова на все, щоб ти посміхалася, тому ти завжди можеш звернутися до мене за порадою. Я дуже сильно люблю тебе, пишаюся тобою і навіть захоплююся. Ти – приклад для мене, моя дівчинка. Нехай у твоєму житті все складеться так, як ти сама цього хочеш.

***

Чим більше живу на світі, тим більше дивуюся, чому люди такі різні. Ось, наприклад, деякі дуже сильно чекають своїх іменин, що б відзначити їх і насолодитися приємним часом проводження. Але, є й ті, яким абсолютно все одно. Ось так і моїй дорогій і любій донечці сьогодні потрібно святкувати своє день народження. Але, вона зовсім не любить це свято. Вона навіть і не хоче запрошувати на нього своїх друзів. Але, як твоя мати, я все одно мушу сказати тобі, що ти завжди намагалася чинити правильно, незважаючи на будь-які обставини. І хоча зробити це не зовсім легко, тобі все одно треба постаратися. І дуже прошу тебе завжди чинити так, як тобі підказує серце. Що б потім тобі не було соромно за виконані дії. Удачі тобі в усьому, щоб ти не робила.

***

Сьогодні в нашій родині свято, нашій донечці виповнилося чверть століття - сонячна дата, щастя цілого життя попереду. Будь любов'ю всіх рідних зігріта, пломінь серця свого не остуди. Бажаю бути завжди здоровою і удачливим в усьому. Посміхайся відкрито і сміливо, адже посмішка прикрашає тебе.

***

Святкові свічки на святковому торті такі яскраві. Але насправді вони просто не що, порівняно з тим світлом, що ти здатна дарувати нам, своїм батькам. Ми навіть не знаємо, як нам тебе, мила, дякувати. Ми хотіли б побажати тобі фантастичних миттєвостей.

***

Мила донечко! Я пам'ятаю твій перший день народження, як ніби це було вчора, коли ти була маленькою грудочкою радості і щастя для нас, батьків. Сьогодні перед нами стоїть майже зовсім доросла дівчина, яка робить перші кроки на власному життєвому шляху. Звичайно, ми не збираємося, як кілька років тому, вести тебе за ручку, але знай, що за твоєю спиною завжди є надійна підтримка в особі люблячих тебе батьків.

***

Донечко! Моя славна, добра дівчинка, вітаю з Днем народження! Побажання – найкращі: нехай життя твоє буде завжди весела і барвиста, нехай тільки добрі події відбуваються в ній. Нехай добрими супутниками для тебе стануть успіх, любов і надія, і хай твоя віра дарує тобі сили і терпіння в труднощах. Будь дуже щаслива, моя кохана!

***

Наше сонечко, з Днем Народження тебе ми вітаєм, і бажаємо тобі — хай щастя гойдає тебе на спокійній смарагдовою хвилі, в затишному, зручному, чарівному світі. Нехай удача стане подругою тобі, а любов буде солодкою, приємною — як мед!

***

З днем народження, моя кохана донечка! Нехай твоя щаслива зірочка сяє яскравіше за всіх на небі і принесе здоров'я, любов і небувалу удачу. Живи яскраво і ніколи не сумуй, моя радість!

***

Доню, хочеться тобі сказати, що дуже сильно тебе любимо – ти головне скарб у нашому житті! Нехай перед тобою не стануть непереборні перешкоди, а всі твої починання закінчуються виключно твоєю перемогою. Здоров'я міцного тобі, удачі і везіння.

***

Донька, бажаємо завжди залишатися такою ж цілеспрямованою, ніколи не відмовлятися від наміченого шляху, знаходити рішення навіть в самих своєрідних ситуаціях і тоді доля нагородить тебе за завзятість.

***

Рідна і дорога донечка, вітаємо від щирого серця з Днем народження, воістину прекрасним і гідним святом. Які слова можна сказати для того, щоб виявити справжню любов до тебе, люба? Знаєш, ти заслуговуєш тільки самого кращого в житті, бо вір у те, що доля обов'язково відкриє для тебе всілякі приємні межі і дозволить досягти поставлених цілей. Бажаю тільки гарного настрою і позитиву, щирого щастя і впевненості в тому, що майбутнє буде ставати все краще. Будь ласка, цінуй кожен день, дарований долею, і розраховуй на те, що все буде відбуватися гідно. Навчися усміхатися сонечку і захоплюватися співом птахів, жити в гармонії з собою, адже тільки в дитинстві можуть бути закладені стоять основи для такого буття. Будь щасливою, рідненька. І, звичайно, знай, що твої батьки завжди можуть бути поруч і допомагати в багатьох ситуаціях.

***

Доню, бажаю тобі не переживати через дрібниці і завжди перебувати в гарному настрої. Ми самі будівельники свого щастя. А неприємності бояться оптимістів. Живи собі в задоволення і радій кожному новому ранку. Будь щаслива!

***

З днем народження, моя рідна! Неземного жіночого щастя тобі бажаю. Нехай всі страждання залишаться в далекому минулому, а приємне і хороше буде чекати тебе попереду. Будь мудрою, чарівною, вірною, доброзичливою. Щоденної радості, взаєморозуміння з рідними.

***

Джерело: pryvitannya.com.ua

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Найкращі привітання з днем народження колезі чоловікові, хлопцю, дівчині, жінці

Привітання з днем народження коханому хлопцю, чоловікові в прозі, українською мовою